Геометрия 7 сынып ОМЖ. Геометрия пәнінен орта мерзім жоспары 7-сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар. Аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат
Геометрия пәнінен орта мерзім жоспары
7-сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат А
№ | Өтілетін сабақтың тақырыбы | Сағ | Мерзімі | Жаңа технология | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Қолданылған әдебиеттер | Ресурстар | |||||||||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Геометрияның негізгі ұғымдарымен таныстыру. Нүкте, түзу, кесінді және сәулелерді дұрыс сала білуге, олардың өзара орналасуын үйрету. Математикалық білім, білік деңгейлерін тексеру. Пәнге қызығушылығын арттыру, сұрақтарға мәдени түрде жауап беруге, қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту. |
|||||||||||||||||
1 | Геометрияның негізгі ұғымдары. | 1 | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл |
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді |
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова |
Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар | ||||||||||
2-3 | Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте, түзу, сәуле (жартытүзу), кесінді, жазықтық және олардың өзара орналасуы. | 2 | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Түсіндіру әдісі, топтастыру, топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог |
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмдерді дұрыс қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді |
Үлестірме тапсырмалар,
слайд |
|||||||||||
4-5 | Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұрышты параллелепипед, пирамида). | 2 | АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу | Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді |
Суреттер, таратпалар,
слайд |
|||||||||||
6-7 | Фигуралардың теңдігі. Кесінділерді өлшеу. | 2 | СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест | Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Кесінділерді дұрыс өлшеп салуға үйренеді | Таратпалар, слайд, кеспе қағаздар | |||||||||||
8-9 | Бұрыш, бұрыштың градустық өлшемі және оның қасиеттері. Бұрыштың биссектрисасы. | 2 | СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ | Топтық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту, «Ой қозғау» топтастыру | Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды |
А.Әбілқасымова, В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов |
Слайд, есептер жинағы, суреттер |