Математика 4 сынып. Факультатив. ОМЖ

30 октябрь 2016, Воскресенье
1 093
0

Сыныбы: 4                                                                      Орта мерзімді жоспар

 

Мерзімі Сабақтың тақырыбы, мақсаты Оқып- үйренудің нәтижелері Модульдердің кіріктірілуі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің бағалау түрлері Негізгі дерек көздер
  Геометриялық фигуралар

 

Мақсаты:

Геометриялық фигуралар туралы ұғымды кеңейте түсу, логикалық ойлау қабілетін  дамыту

Геометриялық фигураларды ажырата алады, логикалық ойлау қабілетін дамытады, талдайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,

 

дарынды және талантты балаларды оқыту

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, салыстыру, қорытынды жасау

 

 

Формативті, өзін- өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Өзіндік жұмыс дәптері

 

геометриялық фигуралардың суреттері, таяқшалар,  тік бұрыштың моделі

  Бұрыш және оның түрлері

 

Мақсаты:

Бұрыш және оның түрлері туралы білімдерін терең-дету, жазыңқы бұрышты таныту, бұрышты транс-портирмен өлшеу туралы ұғым қалыптастыру

Бұрыш және оның түрле-рін біледі, жазыңқы бұрышты таниды, бұрышты транспортир-мен өлшеуді үйренеді, талдайды, салыстырады,  қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,

 

дарынды және талантты балаларды оқыту

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, салыстыру, қорытынды жасау

 

 

Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Өзіндік жұмыс дәптері, транспортир, сағат моделі
  Формулалар

 

Мақсаты:

Фигураның ауданы мен периметрін есептеп табу, формуланы дұрыс қолда-ну, оны түрлендіру біліктілігін жетілдіру

Фигураның ауданы мен периметрін есептеп табады, формуланы дұрыс қолданады, оны түрлендіруді үйренеді, саралайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,

 

дарынды және талантты балаларды оқыту

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау

 

 

Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Өзіндік жұмыс дәптері, бағалау парағы, формулалар кестесі
  Көлемді өлшеу

 

Мақсаты:

Тік бұрышты параллеле-пипедтің көлемін өлшеу туралы берілген ұғымды  кеңейту

Тік бұрышты параллеле-пипедтің көлемі оның үш өлшемінің көбейтіндісі-не тең екенін біледі, таладайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,

 

дарынды және талантты балаларды оқыту

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау

 

 

Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Өзіндік жұмыс дәптері, бағалау парағы, формулалар кестесі, сурет,  тік бұрышты параллеле-пипедтің моделі
  Қалдықпен бөлу

 

Мақсаты:

Қалдықпен бөлу және оны тексеру біліктілігін жетілдіру

Қалдықпен бөлу және оны тексеру тәсілін біледі, талдайды, қорытынды жасайды. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекше-лігіне сәйкес оқыту,

 

дарынды және талантты балаларды оқыту

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау

 

 

Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Өзіндік жұмыс дәптері, бағалау парағы, кесте

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив