Математика 4 сынып. Факультатив. ОМЖ
Сыныбы: 4 Орта мерзімді жоспар
Мерзімі | Сабақтың тақырыбы, мақсаты | Оқып- үйренудің нәтижелері | Модульдердің кіріктірілуі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің бағалау түрлері | Негізгі дерек көздер |
Геометриялық фигуралар
Мақсаты: Геометриялық фигуралар туралы ұғымды кеңейте түсу, логикалық ойлау қабілетін дамыту |
Геометриялық фигураларды ажырата алады, логикалық ойлау қабілетін дамытады, талдайды, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,
дарынды және талантты балаларды оқыту |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, салыстыру, қорытынды жасау
|
Формативті, өзін- өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Өзіндік жұмыс дәптері
геометриялық фигуралардың суреттері, таяқшалар, тік бұрыштың моделі |
|
Бұрыш және оның түрлері
Мақсаты: Бұрыш және оның түрлері туралы білімдерін терең-дету, жазыңқы бұрышты таныту, бұрышты транс-портирмен өлшеу туралы ұғым қалыптастыру |
Бұрыш және оның түрле-рін біледі, жазыңқы бұрышты таниды, бұрышты транспортир-мен өлшеуді үйренеді, талдайды, салыстырады, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,
дарынды және талантты балаларды оқыту |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, салыстыру, қорытынды жасау
|
Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | Өзіндік жұмыс дәптері, транспортир, сағат моделі | |
Формулалар
Мақсаты: Фигураның ауданы мен периметрін есептеп табу, формуланы дұрыс қолда-ну, оны түрлендіру біліктілігін жетілдіру |
Фигураның ауданы мен периметрін есептеп табады, формуланы дұрыс қолданады, оны түрлендіруді үйренеді, саралайды, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,
дарынды және талантты балаларды оқыту |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау
|
Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | Өзіндік жұмыс дәптері, бағалау парағы, формулалар кестесі | |
Көлемді өлшеу
Мақсаты: Тік бұрышты параллеле-пипедтің көлемін өлшеу туралы берілген ұғымды кеңейту |
Тік бұрышты параллеле-пипедтің көлемі оның үш өлшемінің көбейтіндісі-не тең екенін біледі, таладайды, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту,
дарынды және талантты балаларды оқыту |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау
|
Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | Өзіндік жұмыс дәптері, бағалау парағы, формулалар кестесі, сурет, тік бұрышты параллеле-пипедтің моделі | |
Қалдықпен бөлу
Мақсаты: Қалдықпен бөлу және оны тексеру біліктілігін жетілдіру |
Қалдықпен бөлу және оны тексеру тәсілін біледі, талдайды, қорытынды жасайды. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекше-лігіне сәйкес оқыту,
дарынды және талантты балаларды оқыту |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау
|
Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | Өзіндік жұмыс дәптері, бағалау парағы, кесте |