Геометрия 11 сынып ОМЖ. (аптасына 2 рет, 68 сағат)
Геометрия 11 сынып ( аптасына 2 рет, 68 сағат)
Р/с | Тақырыбы | Сағ саны | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
10-сынып геометрия курсынқайталау (2 сағ). | 2 | ||||||||
1 |
10- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар
Оқушылыр өткен тақырыптар туралы мәліметтер алады, топ арқылы түсінік қалыптасады, тапсырмаларды орындауға дағдаланады |
1 |
«Миға шабуыл» стратегиясы, топтастыру, есептер шығару.
.Инсерт әдісі «Қарлы кесек» ойыны . |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар өтен тақырыптарды талдай отырып тақырыпты біледі, түснеді және есептер шығара алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
2 |
10- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар
Өткен тақырыптың маңыздылығы мен мақсаттын топ пікір алмасу арқылы ашады. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамытады.
|
1 |
Топтастыру , «миға шабуыл» , есептер шығару.
Автрорлық орындық Жигсо әдісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Формулалар мен ережелерді қолданып есептер шығаруға дағдыланады
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 |
Көпжақты бұрыш туралы түсінік, үшжақты бұрыш
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
1 |
Жеке жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.
Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар Көпжақты бұрыш туралы түсінік, үшжақты бұрыш
туралы түснеді және біледі оны практикада пайдаланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
4 |
Геометриялық дене туралы түсінік . Көпжақтар
Жаңа тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды меңгерту,түсіну жолдарын ажырату |
1 | Топтастыру , «миға шабуыл» , есептер шығару. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Геометриялық дене туралы түсінік . Көпжақтар
Тақыптарын меңгереді тапсырмалар арқылы ажыратып өз ойларын дамытады
|
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
5-6 |
Призма, оның элементтері .Тік жəне дұрыс призмалар, параллелепипед: тік, тікбұрышты, куб.
Жаңа тақырыбы мен қасиеттері туралы білім беру.Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыланды |
2 |
Жигсо ІІ әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Ассосaция Кім алғыр |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |