Геометрия 11 сынып ОМЖ. (аптасына 2 рет, 68 сағат)
Геометрия 11 сынып ( аптасына 2 рет, 68 сағат)
| Р/с | Тақырыбы | Сағ саны | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | 
| 10-сынып геометрия курсынқайталау (2 сағ). | 2 | ||||||||
| 1 | 
                        10- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар
                         
 Оқушылыр өткен тақырыптар туралы мәліметтер алады, топ арқылы түсінік қалыптасады, тапсырмаларды орындауға дағдаланады  | 
                      1 | 
                        «Миға шабуыл» стратегиясы, топтастыру,  есептер шығару.
                         
 .Инсерт әдісі «Қарлы кесек» ойыны .  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар өтен тақырыптарды талдай отырып тақырыпты біледі, түснеді және есептер шығара алады | 
                        Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
                         
 Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.  | 
                      Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
| 2 | 
                        10- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар
                         
 Өткен тақырыптың маңыздылығы мен мақсаттын топ пікір алмасу арқылы ашады. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамытады. 
  | 
                      1 | 
                        Топтастыру , «миға шабуыл» , есептер шығару.
                         
 Автрорлық орындық Жигсо әдісі  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | 
                        Формулалар мен ережелерді  қолданып  есептер шығаруға дағдыланады
                         
 
  | 
                      Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
| 3 | 
                        Көпжақты бұрыш туралы түсінік, үшжақты бұрыш
                         
 Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту  | 
                      1 | 
                        Жеке  жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.
                         
 Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағы  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | 
                         Оқушылар  Көпжақты бұрыш туралы түсінік, үшжақты бұрыш
                         
 туралы түснеді және біледі оны практикада пайдаланады  | 
                      Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
| 4 | 
                        Геометриялық   дене туралы түсінік . Көпжақтар
                         
 Жаңа тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды меңгерту,түсіну жолдарын ажырату  | 
                      1 | Топтастыру , «миға шабуыл» , есептер шығару. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | 
                        Геометриялық   дене туралы түсінік . Көпжақтар
                         
 Тақыптарын меңгереді тапсырмалар арқылы ажыратып өз ойларын дамытады 
  | 
                      Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
| 5-6 | 
                        Призма, оның   элементтері .Тік жəне дұрыс призмалар, параллелепипед: тік, тікбұрышты, куб.
                         
 Жаңа тақырыбы мен қасиеттері туралы білім беру.Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыланды  | 
                      2 | 
                        Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
                         
 Ассосaция Кім алғыр  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |

