Алгебра 8 сынып ОМЖ Оқулық авторы : А.Әбілқасымова, В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова Басылым: Алматы «Мектеп»
8 сынып
Оқулық авторы : А.Әбілқасымова, В.Корчевский, Басылым: Алматы «Мектеп»
А.Абдиев, З.Жұмағұлова
| № | Өтілетін сабақтың тақырыбы | Сағ | Мерзімі | Жаңа технология | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Ресурстар | ||||||
| І тоқсан(27 сағат) | |||||||||||||
| 
                        Оқып-үйренудің мақсаттары:
                         
 Оқушылардың 5,6,7 сыныптардағы алған білімдерін талдап, жүйелей отырып, есептер шығар дағдыларын қалыптастыру  | 
                      |||||||||||||
| 5-6-сыныптардағы математика курсын жəне 7-сынып алгебра курсын қайталау(6 сағ) | |||||||||||||
| 1 | Рационал сандарға арифметикалық амалдарды қолдану. Рационал бөлшектермен арифметикалық амалдар қолдану.Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттер | 1 | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Жағымды психологиялық ахуал сыйлау, «Тәтті конфет-тер» топқа бөлу, жұппен, топпен жұмыстар, өзара бағалау, смай-ликтер арқылы сабақты бағалау | Жақсы көңіл-күймен табыса отырып, есептер шығаруға құлшыныстары артады | 
                         
                         
 
 
  | 
                      Оқулық, дәптер, түрлі конфеттер, смайликтер, бағалау парағы | ||||||
| 2 | Бір айнымалысы бар сызық-тық теңдеулер мен теңсіз-діктер, оның ішінде айныма-лысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар теңдеу-лер мен теңсіздіктер. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйелері. Көпмүше. Қысқаша көбейту формулалары Рационал өрнектерді теңбе-тең түрлендіру | 1 | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | «Ой қозғау» стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау | Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады | Оқулық, қосымша есептер жазылған парақтар, маркер, флипчарттар | |||||||
| № | Өтілетін сабақтың тақырыбы | Сағат | Мерзімі | Жаңа технология | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің нәтижесі | Ресурстар | ||||||
| 
                        3
                         
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        у=кх+в, у=ах2, у=ах3, у=к/х (к≠0) түріндегі  функциялар, олардың  қасиеттері  және  графиктері
                         
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        1
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        Топтағы жұмыстар, сын тұрғысынан ойлай әдістері, АКТ, талантты және дарынды балалармен жұмыстар, көшбасшылық
                         
 
 
 
 
  | 
                      
                        Сергіту сәті,  «Мен тандаған өсімдіктер» топқа бөлу, топпен жұмыстар,  «Жылжымалы аялдама» әдісі,
                         
 
 
  | 
                      Функциялардың қасиеттер естеріне түсіре отырып, оны талдауға, функция қасиеттерін есептер шығарғанда пайдалана алады, тапсырманы топпен орындауға бірге шешім қабылдауға үйренеді. әр қайсысының жолдастары және топтарының алдында жауапкершіліктері артады | 
                         
                         
 өсімдіктердің суреті бар кеспе қағаздар, оқулық, флипчарттар, маркерлер, слайд, қосымша тапсырмалар.  | 
                    |||||||
| 4 | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі. | 1 | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу | Жағымды психологиялық ахуал сыйлау, сандар арқылы топқа бөлу, «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалау әдісі | Теңдеулер тақырыптар қайталай отырып, теңдеулер шешудің алгоритмін үйренеді, топта тапсырманы ынтымақтасқан түрде шешуге үйренеді, | Оқулық, бағалау парағы, сергіту сәтіне бейне жазба, әр топқа жазылған тап-ырмалар түрлері, стикерлер | |||||||
| 5 | 
                        Мәтінді  есептерді  шығару
                         
 
  | 
                      1 | 
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
                         
 
  | 
                      «Ой қозғау» стратегиясы, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау | Есептің шартына байланысты теңдеу құрып, есептің жауабын жаза алады, өздерін және өзара бағалауға үйренеді | ||||||||
                 АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
              
              
                  Похожие статьи:
                
                
                      31 октябрь 2016, Понедельник
                    
Алгебра 7 сынып ОМЖ. Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары. 7-сыныпқа арналған тақырыптық- күнтізбелік жоспар. Аптасына 3 сағат,барлығы 102 сағат
                  
                      31 октябрь 2016, Понедельник
                    
Геометрия 7 сынып ОМЖ. Геометрия пәнінен орта мерзім жоспары 7-сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар. Аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат
                  
                      30 октябрь 2016, Воскресенье
                    
Алгебра 10 сынып ОЖМ. Алгебра 10-сынып ұзақ мерзім жоспары (барлығы 102 сағ, аптасына 3 сағ)
                  
                      30 октябрь 2016, Воскресенье
                    
Математика 4 сынып ОМЖ
                  
                      30 октябрь 2016, Воскресенье
                    
Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып. ОМЖ орта мерзім жоспары. Барлығы 102 сағат аптасына 3 сағат
                  
                  Комментарии:
                
                
              
