» » Алгебра 8 сынып ОМЖ Оқулық авторы : А.Әбілқасымова, В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова Басылым: Алматы «Мектеп»

Алгебра 8 сынып ОМЖ Оқулық авторы : А.Әбілқасымова, В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова Басылым: Алматы «Мектеп»

30 октябрь 2016, Воскресенье
1 045
0

8 сынып

Оқулық авторы : А.Әбілқасымова, В.Корчевский,               Басылым: Алматы «Мектеп»

А.Абдиев, З.Жұмағұлова

 

 

Өтілетін сабақтың тақырыбы Сағ Мерзімі Жаңа технология Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі   Ресурстар  
І тоқсан(27 сағат)  
Оқып-үйренудің мақсаттары:

 

Оқушылардың 5,6,7 сыныптардағы алған білімдерін талдап, жүйелей отырып, есептер шығар дағдыларын қалыптастыру

 
5-6-сыныптардағы математика курсын жəне 7-сынып алгебра курсын қайталау(6 сағ)  
1 Рационал сандарға  арифметикалық амалдарды  қолдану.   Рационал  бөлшектермен  арифметикалық  амалдар  қолдану.Бүтін  көрсеткішті  дәреже  және  оның   қасиеттер 1   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту және оқу Жағымды психологиялық ахуал сыйлау, «Тәтті конфет-тер» топқа бөлу, жұппен, топпен жұмыстар, өзара бағалау, смай-ликтер арқылы сабақты бағалау Жақсы көңіл-күймен табыса отырып, есептер шығаруға құлшыныстары артады  

 

 

 

Оқулық, дәптер, түрлі конфеттер, смайликтер, бағалау парағы
2 Бір  айнымалысы бар сызық-тық  теңдеулер  мен  теңсіз-діктер, оның  ішінде айныма-лысы модуль  таңбасының ішінде  берілген бір айнымалысы бар  теңдеу-лер  мен  теңсіздіктер.  Бір  айнымалысы бар сызықтық  теңсіздіктер  жүйелері. Көпмүше. Қысқаша көбейту  формулалары Рационал  өрнектерді  теңбе-тең  түрлендіру 1   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу «Ой қозғау» стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады Оқулық, қосымша есептер жазылған парақтар, маркер, флипчарттар
Өтілетін сабақтың тақырыбы Сағат Мерзімі Жаңа технология Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі   Ресурстар
3

 

 

 

 

 

 

 

у=кх+в, у=ах2, у=ах3, у=к/х (к≠0) түріндегі  функциялар, олардың  қасиеттері  және  графиктері

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Топтағы жұмыстар, сын тұрғысынан ойлай әдістері, АКТ, талантты және дарынды балалармен жұмыстар, көшбасшылық

 

 

 

 

 

Сергіту сәті,  «Мен тандаған өсімдіктер» топқа бөлу, топпен жұмыстар,  «Жылжымалы аялдама» әдісі,

 

 

 

Функциялардың қасиеттер естеріне түсіре отырып, оны талдауға, функция қасиеттерін есептер шығарғанда пайдалана алады, тапсырманы топпен орындауға бірге шешім қабылдауға үйренеді. әр қайсысының жолдастары және топтарының алдында жауапкершіліктері артады    

 

өсімдіктердің суреті бар кеспе қағаздар, оқулық, флипчарттар, маркерлер, слайд, қосымша тапсырмалар.

4 Екі  айнымалысы бар сызықтық  теңдеулер жүйесі. 1   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Жағымды психологиялық ахуал сыйлау, сандар арқылы топқа бөлу, «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалау әдісі Теңдеулер тақырыптар қайталай отырып, теңдеулер шешудің  алгоритмін үйренеді, топта тапсырманы ынтымақтасқан түрде шешуге үйренеді, Оқулық, бағалау парағы, сергіту сәтіне бейне жазба,  әр топқа жазылған тап-ырмалар түрлері, стикерлер
5 Мәтінді  есептерді  шығару

 

 

1   Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

 

 

«Ой қозғау» стратегиясы, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау Есептің шартына байланысты теңдеу құрып, есептің жауабын жаза алады, өздерін және өзара бағалауға үйренеді

 

Комментарии: