Математика 5 сынып ОМЖ. Математика 5-сыныпқа арналған орта мерзім жоспары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
Математика 5 -сыныпқа арналған орта мерзім жоспары
Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
№ | Сабақтың тақырыбы |
Сағ
саны |
Мерзімі | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында оқытуды бағалау | 7модульдің енгізілуі | Негізгі дерек көздері | ||
Натурал сандар және нөл саны —48 с
Тараудың мақсаты:Оқушыларға натурал сандар туралы еанықтамалар мен қасиеттер дағдысын қалыптастыру,оқушының ойлау қабілетін дамыту,ұйымшылдыққа,зейінділікке шапшаңдыққа баулу
|
|||||||||||
1 | 1 | Натурал сандарды жазу | 1 | Оқушылар натурал сандар жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді | Оқушылар натурал сандар ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады |
Ойын, ББУ, тренинг,
Кім жылдам ,,аквариум ойыны Семантикалық карта,
|
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық | |||
2 | 2 | Натурал сандарды жазу | 1 |
Натурал сандар туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды
|
Натурал сандарды жазуережелерін ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы. | ||||
3 | 3 | Кесінді | 1 | Кесінді салу арқылы ойларын анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады | Оқушылар кесінді ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады |
Жигсо ІІ әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Ассосaция Кім алғыр |
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам, | ||||
4 | 4 | Кесінді | 1 | Кесінді ережелерін мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
Кесінді салу ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
«Кім алғыр? Кім епті
Жигсо Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Венн диаграммасын толтыр:
|
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау | ||||
5 | 5 | Есеп шығару | 1 | Оқушылар кесінді ұғымы жйлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді |
Кесінді салу ережелерін ажыратып, анықтамаларды меңгереді кесіндіге есептер шығаруда пайдаланады.
|
СТО бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ
Топтастыру әдісін пайдалану |
Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
31 октябрь 2016, Понедельник
Математика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспарлары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 7 сынып ОМЖ. Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары. 7-сыныпқа арналған тақырыптық- күнтізбелік жоспар. Аптасына 3 сағат,барлығы 102 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 8 сынып ОМЖ
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 10 сынып ОЖМ. Алгебра 10-сынып ұзақ мерзім жоспары (барлығы 102 сағ, аптасына 3 сағ)
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 11 сынып ОМЖ. Орта мерзім жоспары (аптасына 3 рет, 102 сағат)
Комментарии: