» » Математика 5 сынып ОМЖ. Математика 5-сыныпқа арналған орта мерзім жоспары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат

Математика 5 сынып ОМЖ. Математика 5-сыныпқа арналған орта мерзім жоспары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат

31 октябрь 2016, Понедельник
1 016
0

Математика   5 -сыныпқа арналған орта мерзім жоспары

Аптасына  6 сағат, барлығы  204 сағат

 

 

Сабақтың тақырыбы Сағ

 

саны

Мерзімі Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында оқытуды бағалау 7модульдің енгізілуі Негізгі дерек көздері
    Натурал  сандар  және   нөл  саны —48 с

 

Тараудың  мақсаты:Оқушыларға натурал сандар туралы еанықтамалар мен қасиеттер  дағдысын қалыптастыру,оқушының

ойлау қабілетін дамыту,ұйымшылдыққа,зейінділікке шапшаңдыққа баулу

 

1 1 Натурал  сандарды  жазу 1   Оқушылар натурал сандар  жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді  Оқушылар натурал  сандар ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Ойын, ББУ, тренинг,

 

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық  
2 2 Натурал  сандарды  жазу 1   Натурал сандар туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды

 

 

 

Натурал сандарды жазуережелерін    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы.  
3 3 Кесінді 1   Кесінді салу арқылы ойларын  анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады  Оқушылар кесінді   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

 

Ассосaция

Кім алғыр

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,  
4 4 Кесінді 1   Кесінді ережелерін мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады Кесінді салу    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

«Кім алғыр? Кім епті

 

Жигсо

Тәжірбиелік \ есептер шығару\

Венн  диаграммасын толтыр:

 

Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау    
5 5 Есеп  шығару 1   Оқушылар кесінді  ұғымы жйлы түснік алады,  оны қолданып есептер шығаруға үйренеді Кесінді салу ережелерін ажыратып, анықтамаларды  меңгереді кесіндіге есептер шығаруда пайдаланады.

 

 

СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

 

Топтастыру әдісін пайдалану

Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық  

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: e-jospar@mail.ru Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2018