Алгебра 7 сынып ОМЖ. Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары. 7-сыныпқа арналған тақырыптық- күнтізбелік жоспар. Аптасына 3 сағат,барлығы 102 сағат
Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары
7-сыныпқа арналған тақырыптық— күнтізбелік жоспар
Аптасына 3сағат,барлығы 102 сағат
Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында оқытуды бағалау | 7модульдің енгізілуі | Негізгі дерек көздері | ||
I тоқсан | |||||||||
Қайталау 6- сағат | 6 | ||||||||
1. | Қатынас және пропорциялар 0- cрез | 1 |
Қатынас және пропорция жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
|
Оқушылар қатынас пен пропроция ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
|
Ойын, ББУ, тренинг,
Кім жылдам ,тәжірбиелік,аквариум ойыны Семантикалық карта,
|
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, | Алгебра:7-сыныпқа арналған оқулық. А.Алдамуратова, т.б. А: «Мектеп» 2013.«Математика және физика» №2,3, 2012ж. 41-бет. Электронды оқулық. Шәкілікова, т.б. | |
2. | Рационал сандар.Рационал сандарға амалдар қолдану | 1 |
Рационал сандар туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды
|
Рационал сандар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
«Кім жылдам» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік /есептер шығару/, «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісі | Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | ||
3. | Алгебралық өрнек. Сызықтық теңдеулер ж/е теңсіздіктер | 1 | Сызықтық теңдеу мен теңсіздіктер арқылы ойларын анықтайды,есптерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады | Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады |
Жигсо ІІ әдісі «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,
Ассосaция Кім алғыр |
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау | |||
4 | Жазықтықтағы координаталар.Функция | 1 | Функция ережелерін координаталық жазықтықтар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
Функция мен координаттар салу ережесін жатқа біледі, оны қолданып функцияны зерттеуге есептер шығара алады
|
«Кім алғыр? Кім епті
Жигсо Тәжірбиелік \ есептер шығару\ Венн диаграммасын толтыр:
|
формативті бағалау кері байланыс |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту | ||
5 | Сызықтық теңдеулер жүйелері және теңсіздіктер жүйелері | 1 | Теңдеу мен теңсіздіктері ұғымы жайлы түснік алады, оны қолданып есептер шығаруға үйренеді |
Теңдеу мен теңсіздікті шешу амалдары арқылы анықтамаларды меңгереді теңсіздіктерге есептер шығапруда пайдаланады.
|
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік жұмыс,аквариум ойыны
|
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам
, |
|||
6 | Бақылау жұмысы №1 1 |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
31 октябрь 2016, Понедельник
Математика 5 сынып ОМЖ. Математика 5-сыныпқа арналған орта мерзім жоспары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Математика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспарлары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 8 сынып ОМЖ
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 10 сынып ОЖМ. Алгебра 10-сынып ұзақ мерзім жоспары (барлығы 102 сағ, аптасына 3 сағ)
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 11 сынып ОМЖ. Орта мерзім жоспары (аптасына 3 рет, 102 сағат)
Комментарии: