Химия 9-сынып. Орта мерзімді жоспар ОМЖ
«Бекітемін»:
Мектеп директоры:
Орта мерзімді жоспар. Химия, 9-сынып
аптасына- 2 сағат, барлығы-68 сағат
Р/с | Сағат саны | Оқып-үйренудің негізгі тақырыптары мен мақсаттары |
Күтілетін нәтиже
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау |
Негізгі дерек көздер, құрал-
жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
4 |
8 сыныптағы химия пәнінің негізгі тақырыптарын қайталау.
Мақсаты:Химияның негізгі заңдары мен олардың қолданылуы туралы білімдерін жүйелеу және қорытындылау. |
А)Химия кабинетінде жұмыс жасаған кездегі қауіпсіздік техникасы ережелерін біледі. В) 8 сыныптағы негіізгі заңдарды ажыратады.
С)Негізгі заңдарды әртүрлі есептеулер де қолданады. |
Сұрақ жауап;
Cыни ойлау: ассоциация, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы. АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар; Топтық, жұптық, жеке жұмыс.
|
Маршруттық карта; деңгейлік тапсырмалар, Мәртебесі жоғары және төмен сұрақтары бар тест жұмысы. Постер дайындау, сергіту сәті, трениингтер
|
Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау;сұрақ-жауап арқылы бағалау |
Н.Нурахметов, К.Джексембина Алматы «Мектеп»2013;
УсмановаМ.Б Сакариянова К.Н, Химия. 9 сынып. Алматы: «Атамұра», 2013 ж Электрондық оқулық «Киррилл және Меффодий» Әдістемелік әдебиеттер Нұғыманов Н.Н Презентация, интернет желісі «You tube» сайты, флипчарт, жұмыс дәптері. Интернет ақпараттары |
|
2 | 1 |
Химияның бастапқы түсініктері мен заңдары ТҚ бойынша нұсқаулықтар.
Мақсаты: Химияның бастапқы заңдары мен түсініктерін еске түсіру. 3
|
А)Химияның негізгі алты заңын біледі.. В)Негізгі заңдарды бір бірі нен ажырата алады. С) Осы заңдарды қолданып реакция таңдеулерін және сан есептерін шығара алады. |
Сұрақ-жауап, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары; АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды (сурет) оқыту, (сұрақ-жауап ассоциация:диалогтік оқыту; жеке және топтық жұмыс, слайд көрсетілімі;
глоссарий жасайды және дәптерге жазады; топшамамен жұмыс, Топтық, жұптық, жеке жұмыс. |
Жұптық жұмыс, графикалық тест;жоғары дәрежелі сұрақ-
тар, тұжырым дамалық карта , дарынды және талантты оқушы ларға жоғары деңгейлік есеп тер,Постер дайындау, қорғау.
|
Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау көрсету, мадақтау.
|
Н.Нурахметов, К.Джексембина Алматы «Мектеп»2013;
УсмановаМ.Б Сакариянова К.Н, Химия. 9 сынып. Алматы: «Атамұра», 2013 ж
«Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет желісі «You tube» сайты, флипчарт, әдістемелік әдебиеттер Н.Н.Нұғманов жұмыс дәптері, |
3 | 2 |
Д.И. Менделеев жаса-
ған химиялық элемент- тер дің периодтық жүйесін және период тық заңын атом құры- лысы тұрғысынан қайталау. Байланыс түрлері. Мақсаты:.Элементтердің периодтық заңын және периодтық жүйені атом құрылысы тұрғы -сынан жүйелеу. Химиялық байланыс түрлерін еске түсіру. |
А)Периодтық заңның мәнін біледі.
В)Химиялық элеме -нттердің қасиетін периодтық жүйе бойынша анықтап, сәйкес реакция теңдеуле рін жазады. С)Заттардағы химиялық байланыс түрін анықтап, қасиетін болжай алады. |
Cыни ойлау стратегия
лары: АКТ мүмкіндікте- рін пайдаланып визуал ды оқыту; лаборатория- лық ыдыстар көрсетілімі, ғаламтор көздері. Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; глоссарий жасау; Топтық, жұптық, жеке жұмыс. |
Жұптық жұмыс негізінде топтық ассоциация жасау;
Постер дайындау; Дарынды, талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
|
Өзін-өзі, өзара бағалау, критериалды тапсырма арқылы бағалау,
«Екі жұлдыз бір ұсыны» арқылы бағалау; ынталандыру, қолдау көрсету, мадақтау;
|
Н.Нурахметов, К.Джексембина Алматы «Мектеп»2013;
УсмановаМ.Б Сакариянова К.Н, Химия. 9 сынып. Алматы: «Атамұра», 2013 ж
«Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер жұмыс дәптері |