» » Химия 10-сынып. Орта мерзімді жоспар ОМЖ

Химия 10-сынып. Орта мерзімді жоспар ОМЖ

08 ноябрь 2016, Вторник
1 663
0

Орта  мерзімдік  жоспар

 

Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Д.И.Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылысы

 

Тақырып мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы автордың ойына өзінше ой қосу арқылы пікір айтуға машықтанады

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

 

омпозициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Химиялық элементтердің атомдар құрылысы

 

Тақырыптың маңыздылығын тапсырмалар арқылы түсінеді, қайталау арқылы ой өрісін дамытады, топпен жұмыс жасауға дағдыланады

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

 

Миға шабуыл,Жигсо, «АВС» әдісін, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топпен  жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Атомдағы электрондардың қозғалысы

 

Тақырыпты түсініп оқу арқылы,атомдардың электрондық қозғалысы  жайлы тереңірек мағлұмат алады.Құрастыру, іздену, ойлау дағдылары дамиды

Суреттер сөйлейді, Семантикалық карта,Кім  біледі,Ойлан бірік бөліс Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты оқу дағдылары, реакция мен есептерді шешу дағдылары дамыйды.өз беттерімен ізденуге дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Энергетикалық деңгейлердің құрылысы

 

Тақырыпты зертеу арқылы  түсініктер қалыптасады, тақырыпты  түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

 

Миға шабуыл, Кестиктер-нөлдіктер әдісі, Жұптық әңгіме, Кубиз

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды.Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады.

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Бағалау сэндвичі

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

 

Картамен жұмыс барысында, деңгейлік тапсырмалар арқылы

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2021-2022