Химия 11-сынып. Орта мерзімді жоспар ОМЖ аптасына-2 сағат, барлығы- 68 сағат
«Бекітемін»:
Мектеп директоры:
Орта мерзімді жоспар. Химия пәні 11-сынып
аптасына-2 сағат, барлығы- 68 сағат
№ |
Са
ғат саны |
Тарау/ сабақ тақырыбы, мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | Негізгі деректер көздері, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1
|
1 |
І тарау.
2.1-2.5 Органикалық химия пәні. Көміртегі атомы құрылысының ерекшелігі. Гибридтену. |
1.Көміртек атом құрылысының ерекшелігін біледі, айта алады. 2.Sp3;sp2 ;sp– гибридтену орбитальдарын ажырата алады, жаза алады. 3.Химиялық байланыс түрлерін есеп шығаруда пайдалана алады. |
АКТ мүмкіндіктерін пайдалану (подкаст), диалогтық оқыту,(сұрақ-жауап)
Сыни тұрғыдан ойлау, жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия не білемін? Не білдім? Не білгім келеді? |
Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, сұрақ-жауап,жоғары дәрежелі, төменгі дәрежелі сұрақтар қою, |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалауғ бірін-бірі бағалау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
оқулық, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, интернет желсін пайдалану |
2
|
1 |
2.3
А.М.Бутлеровтың органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. |
1.Химиялық құрылыс теориясының маңызын айта алады.
2.Изомерлену, изомерия түрлерін айтып, жаза алады. 3.Есеп шығару барысында қолдана алады. |
«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру, АКТ мүмкіндіктерін пайдалану желі, сыни тұрғыдан ойлау жоғары дәрежелі, төмен дәрежелі сұрақтар,қосымша тапсырмалар (дарынды оқушыларға)
Өз беттерімен сабақты меңгеру, «Галерея» әдісін қолдану. |
Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, тұжырымдамалық карта толтыру.
Деңгейлік тапсырма беру, «ыстық орындық» сұрақ- жауап, маршруттық карта |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау,
Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
оқулық, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, интернет желсін пайдалану |
3
|
1 |
2.6
Бос радикалдар туралы түсінік және оның тірі ағзалардағы маңызы. Бейорганикалық және органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс. |
Генетикалық байланыстың не екенін айта алады.
Органикалық және бейорганикалық қосылыстарды ажырата алады. Генетикалық байланыс арқылы есеп шығарып, реакция теңдеуін жаза алады. |
АКТ мүмкіндіктері интернет желісі, сабақты өз бетімен меңгерту
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашып алу,«ДЖИГСО» әдісі,дарынды оқушыларға қосымша тапсырмалар |
Топтық жұмыста барлығына бірдей қолжетімді тапсырмалар беру,
Жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, ролдерге бөліп оқыту, тұжырымдамалық карта, |
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау, бағалау критерийлері | Оқулық, ғаламтордан ақпарат,(википедия,химия және химиктер сайты) |
4
|
1 |
2.7
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы. Изомерия мен изомерлер. Гомология және гомологтар. |
Көмірсутектердің түрлері (қаныққан,қанықпаған, ароматты) көмірсутектерді ажырата алады.
Органикалық қосылыстардың номенклатурасын жаза, айта біледі. Пайдалана алады. |
«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау,
«Жәрмеңке» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгереді, АКТ мүмкіндіктерін пайдалану, сабақты өз беттерімен меңгерту, жеке жұмыстар, |
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі, төменгі дәрежелі сұрақтар қою, деңгейлік тапсырмалар, |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалауғ бірін-бірі бағалау,
Смайликтер |
Презентация оқулық, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, интернет желісін пайдалану |