Войти на сайт Регистрация

Химия 11-сынып. Орта мерзімді жоспар ОМЖ аптасына-2 сағат, барлығы- 68 сағат

«Бекітемін»:

Мектеп директоры:

 

Орта мерзімді жоспар. Химия пәні 11-сынып

аптасына-2 сағат, барлығы- 68 сағат                   

Са

 

ғат

саны

Тарау/ сабақ тақырыбы, мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Үйрену барысын бағалау Негізгі деректер көздері, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
1

 

 

 

 

1 І тарау.

 

2.1-2.5

Органикалық химия пәні. Көміртегі атомы құрылысының ерекшелігі. Гибридтену.

 

 

1.Көміртек атом құрылысының ерекшелігін біледі, айта алады.

2.Sp3;sp2 ;sp– гибридтену орбитальдарын ажырата алады, жаза алады.

3.Химиялық байланыс түрлерін есеп шығаруда пайдалана алады.

АКТ мүмкіндіктерін пайдалану (подкаст),   диалогтық оқыту,(сұрақ-жауап)

 

Сыни тұрғыдан ойлау, жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия не білемін? Не  білдім? Не білгім келеді?

 

 

Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, сұрақ-жауап,жоғары дәрежелі, төменгі дәрежелі сұрақтар қою,

 

 

Формативті бағалау, өзін-өзі бағалауғ бірін-бірі бағалау,

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

оқулық, әдістемелік әдебиеттер,  жұмыс дәптері, интернет желсін пайдалану
2

 

 

 

1 2.3

 

А.М.Бутлеровтың органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы.

1.Химиялық құрылыс теориясының маңызын айта алады.

 

2.Изомерлену, изомерия түрлерін айтып, жаза алады.

3.Есеп шығару барысында қолдана алады.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру, АКТ мүмкіндіктерін пайдалану желі,  сыни тұрғыдан ойлау жоғары дәрежелі, төмен дәрежелі сұрақтар,қосымша тапсырмалар (дарынды оқушыларға)

 

Өз беттерімен сабақты меңгеру, «Галерея» әдісін қолдану.

Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, тұжырымдамалық  карта толтыру.

 

Деңгейлік тапсырма беру,

«ыстық орындық» сұрақ- жауап, маршруттық карта

Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау,

 

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

оқулық, әдістемелік әдебиеттер,  жұмыс дәптері, интернет желсін пайдалану
 

 

3

 

 

 

1 2.6

 

Бос радикалдар туралы түсінік және оның тірі ағзалардағы маңызы. Бейорганикалық және органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс.

Генетикалық байланыстың не екенін айта алады.

 

Органикалық және бейорганикалық қосылыстарды ажырата алады.

Генетикалық байланыс арқылы есеп шығарып, реакция теңдеуін жаза алады.

АКТ мүмкіндіктері интернет желісі, сабақты өз бетімен меңгерту

 

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашып алу,«ДЖИГСО» әдісі,дарынды оқушыларға қосымша тапсырмалар

Топтық жұмыста барлығына бірдей қолжетімді тапсырмалар беру,

 

Жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, ролдерге бөліп оқыту, тұжырымдамалық карта,

Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау, бағалау критерийлері Оқулық, ғаламтордан ақпарат,(википедия,химия және химиктер сайты)
4

 

 

 

 

 

 

1 2.7

 

Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы. Изомерия мен изомерлер. Гомология және гомологтар.

Көмірсутектердің түрлері (қаныққан,қанықпаған, ароматты) көмірсутектерді ажырата алады.

 

Органикалық қосылыстардың номенклатурасын жаза, айта біледі.

Пайдалана алады.

 «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау,

 

«Жәрмеңке» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгереді, АКТ мүмкіндіктерін

пайдалану, сабақты өз беттерімен меңгерту, жеке жұмыстар,

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі, төменгі дәрежелі сұрақтар қою, деңгейлік тапсырмалар, Формативті бағалау, өзін-өзі бағалауғ бірін-бірі бағалау,

 

Смайликтер

Презентация оқулық, әдістемелік әдебиеттер,  жұмыс дәптері, интернет желісін пайдалану
 

 

Комментариев: 0
Добавить комментарий
КРАТКОСРОЧНОЕ КТП ОМЖ ОРТА ПЛАНЫ ПОУРОЧНЫЕ СРЕДНЕСРОЧНОЕ ксп ссп ҚМЖ