Войти на сайт Регистрация

Химия 8-сынып. Орта мерзімді жоспар ОМЖ

Орта мерзімді жоспар. Химия, 8-сынып    

 

Р/саны Сағат саны Оқып-үйренудің негізгі тақырыптары мен мақсаттары Күтілетін нәтиже

 

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы  Үйрену барысын бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-

 

жабдықтар

1 2 3 4 5 6 7 8
І 18 Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар.18 сағ

 

Мақсаты:Химия ғылымының пайда болуы, дамуы туралы түсінік беру. Заттар мен қоспаларды ажырата білуге үйрету. Валенттілік бойынша химиялық формула құрастыра

отырып, заттың салыстырмалы молекулалық массасын таба білу және зат массасының сақталу заңын басшылыққа ала отырып реакция теңдеулерін құрастыра білу.

 

А)Химия кабинетінде жұмыс жасаған кездегі қауіпсіздік техникасы ережелерін біледі. В)Таза заттар мен қоспаларды, жай зат пен күрделі заттарды құрамы бойынша ажыратады.  С) Тәжірибе жасау арқылы қоспалардың сапалық құрамын анықтайды.

 

 

 

Сұрақ жауап;

 

Cыни ойлау: ассоциация, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

 

 

Маршруттық карта; деңгейлік тапсырмалар, Мәртебесі жоғары және төмен сұрақтары бар тест жұмысы. Постер дайындау, сергіту сәті, трениингтер

 

 

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау;сұрақ-жауап арқылы бағалау Нұрахметов Н.Н.,

 

Сарманова К.А., Жексембина К.М. Химия. 8 сынып. Алматы: «Мектеп», 2000

Электрондық оқулық «Киррилл және Меффодий» Әдістемелік әдебиеттер Нұғыманов Н.Н Презентация, интернет желісі «You tube» сайты,

флипчарт,

жұмыс дәптері. Интернет ақпараттары

1 1 Химия- заттар туралы жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызы туралы қысқаша  тарихи мәліметтер. ТҚ ережесі бойынша кіріспе.

 

Мақсаты: Химияның ғылым ретінде пайда болуы, даму тарихы туралы түсінік беру

 

А) Химия заттар және олардың айналымын зерттейтіні туралы біледі. В) Зат пен денені ажырата алады. С) Күнделікті тұрмыста кездесетін денелерді қасиеттеріне қарай жіктейді. Сұрақ-жауап, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары; АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды (сурет) оқыту, (сұрақ-жауап ассоциация:диалогтік оқыту; жеке және топтық жұмыс, слайд көрсетілімі;

 

глоссарий жасайды және дәптерге жазады;  топшамамен жұмыс, Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Жұптық жұмыс, графикалық тест;жоғары дәрежелі сұрақ-

 

тар, тұжырым дамалық карта , дарынды және талантты оқушы

ларға жоғары деңгейлік есеп

тер,Постер дайындау, қорғау.

 

 

Формативті бағалау:  бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

 

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау көрсету, мадақтау.

 

 

Комментариев: 0
Добавить комментарий
КРАТКОСРОЧНОЕ КТП ОМЖ ОРТА ПЛАНЫ ПОУРОЧНЫЕ СРЕДНЕСРОЧНОЕ ксп ссп ҚМЖ