Қазақ тілі 4 сынып ОМЖ

30 октябрь 2016, Воскресенье
920
0

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 4                                                                          Орта мерзімді жоспар

І тоқсан

 

Мерзімі Сабақтың тақырыбы, мақсаты Оқып- үйренудің нәтижелері Модульдердің кіріктірілуі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің бағалау түрлері Негізгі дерек көздер, көрнекіліктер
  Жалаң және жайылма сөйлем

 

Мақсаты:

Жалаң және жайылма сөйлем туралы алған білімдерін еске түсіру,қайталау.

Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратады,саралайды. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, Венн диаграммасы, талдау, салыстыру Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер,бағалау парағы, тірек-сызба, стикер,тапсырма парағы

  Сөйлем мүшелері және олардың байланысы

 

Мақсаты:Сөйлем мүшелері және олардың байланысы туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау.

Сөйлем мүшелерін ажырата алады, талдайды және сөйлем мүшелерінің байланысын табады Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру»

 

стратегиясы, Венн диаграммасы

Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева),

ребус, плакат, маркер, бағалау парағы, рефлексия парағы

  Сөйлем мүшелері және олардың байланысы Мақсаты:

 

Сөйлем мүшелері және олардың байланысы

туралы алған білімдерін қайталау, тиянақтау

Сөйлем мүшелерін ажырата алады, талдайды және сөйлем мүшелерінің байланысын табады, білімді тиянақтайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, граф. диктант, суретпен жұмыс, талдау Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, интерак. тақта, қима қағаздар

  Сөз және оның мағынасы

 

Мақсаты:

Сөз және оның мағынасы туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау.

Сөздерді мағыналарына қарай ажыратады,талдайды

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және ОБ Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру» стратегиясы, талдау, салыстыру Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте,  жеке тапсырма парағы, сурет

  Сөз және оның құрамы

 

Мақсаты:

Сөз және оның құрамы

туралы берілген ұғымды қайталау.

Сөз және оның құрамын біледі, сөзді құрамына қарай талдайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, тірек-сызба

  Сөз және оның құрамы

 

Мақсаты:

Сөз және оның құрамы

туралы берілген білімді тиянақтау.

Сөздерді сөз құрамына

 

талдайды, түбір сөз бен туынды сөздерді ажыратады, қорытынды жасайды

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, сәйкестендіру картасы, Венн диаграммасы, талдау Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева),

плакат, маркер, бағалау парағы, рефлексия парағы

  Сөз және оның құрылымы

 

Мақсаты:

Сөз және оның құрылымы жайында берілген ұғымдықайталау

Сөз және оның құрылымын біледі,

 

талдайды, сөздерді қатесіз жазуды үйренеді

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, талдау Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, қима қағаздар

  Сөз таптары. Зат есім

 

Мақсаты:

Сөз таптары және зат есім туралы берілген ұғымды қайталау

Сөз таптарын бір -бірінен ажыратады, зат есімді түрлеріне қарай ажыратады,талдайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру» стратегиясы, «инсерт» әдісі Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, сызба,  жеке тапсырма парағы, ребус

  Етістік

 

Мақсаты:

Етістік туралы берілген ұғымды қайталау

Етістікті түрлеріне қарай ажыратады, талдайды, қорытынды жасайды Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,

 

ОБ және көшбасшылық

Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, сәйкестендіру тесті, талдау, салыстыру Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау Оқулық (Г.И. Уәйісова,

 

Ә.Е. Жұмабаева), плакат, бағалау парағы, тірек-сызба, тапсырма парағы, маркер, Венн диаграммасы

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021