Қазақ тілі 4 сынып ОМЖ
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 4 Орта мерзімді жоспар
І тоқсан
Мерзімі | Сабақтың тақырыбы, мақсаты | Оқып- үйренудің нәтижелері | Модульдердің кіріктірілуі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің бағалау түрлері | Негізгі дерек көздер, көрнекіліктер | ||
Жалаң және жайылма сөйлем
Мақсаты: Жалаң және жайылма сөйлем туралы алған білімдерін еске түсіру,қайталау. |
Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратады,саралайды. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, Венн диаграммасы, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер,бағалау парағы, тірек-сызба, стикер,тапсырма парағы |
|||
Сөйлем мүшелері және олардың байланысы
Мақсаты:Сөйлем мүшелері және олардың байланысы туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау. |
Сөйлем мүшелерін ажырата алады, талдайды және сөйлем мүшелерінің байланысын табады |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру»
стратегиясы, Венн диаграммасы |
Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), ребус, плакат, маркер, бағалау парағы, рефлексия парағы |
|||
Сөйлем мүшелері және олардың байланысы Мақсаты:
Сөйлем мүшелері және олардың байланысы туралы алған білімдерін қайталау, тиянақтау |
Сөйлем мүшелерін ажырата алады, талдайды және сөйлем мүшелерінің байланысын табады, білімді тиянақтайды | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, граф. диктант, суретпен жұмыс, талдау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, интерак. тақта, қима қағаздар |
|||
Сөз және оның мағынасы
Мақсаты: Сөз және оның мағынасы туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау. |
Сөздерді мағыналарына қарай ажыратады,талдайды
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және ОБ | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру» стратегиясы, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, жеке тапсырма парағы, сурет |
|||
Сөз және оның құрамы
Мақсаты: Сөз және оның құрамы туралы берілген ұғымды қайталау. |
Сөз және оның құрамын біледі, сөзді құрамына қарай талдайды, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, тірек-сызба |
|||
Сөз және оның құрамы
Мақсаты: Сөз және оның құрамы туралы берілген білімді тиянақтау. |
Сөздерді сөз құрамына
талдайды, түбір сөз бен туынды сөздерді ажыратады, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, сәйкестендіру картасы, Венн диаграммасы, талдау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, рефлексия парағы |
|||
Сөз және оның құрылымы
Мақсаты: Сөз және оның құрылымы жайында берілген ұғымдықайталау |
Сөз және оның құрылымын біледі,
талдайды, сөздерді қатесіз жазуды үйренеді |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, талдау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, қима қағаздар |
|||
Сөз таптары. Зат есім
Мақсаты: Сөз таптары және зат есім туралы берілген ұғымды қайталау |
Сөз таптарын бір -бірінен ажыратады, зат есімді түрлеріне қарай ажыратады,талдайды, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру» стратегиясы, «инсерт» әдісі | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, сызба, жеке тапсырма парағы, ребус |
|||
Етістік
Мақсаты: Етістік туралы берілген ұғымды қайталау |
Етістікті түрлеріне қарай ажыратады, талдайды, қорытынды жасайды |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
ОБ және көшбасшылық |
Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, сәйкестендіру тесті, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау |
Оқулық (Г.И. Уәйісова,
Ә.Е. Жұмабаева), плакат, бағалау парағы, тірек-сызба, тапсырма парағы, маркер, Венн диаграммасы |