Қазақ тілі 4 сынып ОМЖ
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 4 Орта мерзімді жоспар
І тоқсан
| Мерзімі | Сабақтың тақырыбы, мақсаты | Оқып- үйренудің нәтижелері | Модульдердің кіріктірілуі | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып-үйренудің бағалау түрлері | Негізгі дерек көздер, көрнекіліктер | ||
| 
                        Жалаң және жайылма сөйлем
                         
 Мақсаты: Жалаң және жайылма сөйлем туралы алған білімдерін еске түсіру,қайталау.  | 
                      Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратады,саралайды. | 
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту,дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, Венн диаграммасы, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер,бағалау парағы, тірек-сызба, стикер,тапсырма парағы  | 
                    |||
| 
                        Сөйлем мүшелері және олардың байланысы
                         
 Мақсаты:Сөйлем мүшелері және олардың байланысы туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау.  | 
                      Сөйлем мүшелерін ажырата алады, талдайды және сөйлем мүшелерінің байланысын табады | 
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      
                        Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру»
                         
 стратегиясы, Венн диаграммасы  | 
                      Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), ребус, плакат, маркер, бағалау парағы, рефлексия парағы  | 
                    |||
| 
                        Сөйлем мүшелері және олардың байланысы Мақсаты:
                         
 Сөйлем мүшелері және олардың байланысы туралы алған білімдерін қайталау, тиянақтау  | 
                      Сөйлем мүшелерін ажырата алады, талдайды және сөйлем мүшелерінің байланысын табады, білімді тиянақтайды | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, дарынды және талантты балаларды оқыту | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, граф. диктант, суретпен жұмыс, талдау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, интерак. тақта, қима қағаздар  | 
                    |||
| 
                        Сөз және оның мағынасы
                         
 Мақсаты: Сөз және оның мағынасы туралы алған білімдерін еске түсіру, қайталау.  | 
                      
                        Сөздерді мағыналарына қарай ажыратады,талдайды
                         
 
  | 
                      Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, ОүБ және ОБ | Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру» стратегиясы, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, жеке тапсырма парағы, сурет  | 
                    |||
| 
                        Сөз және оның құрамы
                         
 Мақсаты: Сөз және оның құрамы туралы берілген ұғымды қайталау.  | 
                      Сөз және оның құрамын біледі, сөзді құрамына қарай талдайды, қорытынды жасайды | 
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, талдау, қорытынды жасау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, тірек-сызба  | 
                    |||
| 
                        Сөз және оның құрамы
                         
 Мақсаты: Сөз және оның құрамы туралы берілген білімді тиянақтау.  | 
                      
                        Сөздерді сөз құрамына
                         
 талдайды, түбір сөз бен туынды сөздерді ажыратады, қорытынды жасайды  | 
                      
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, сәйкестендіру картасы, Венн диаграммасы, талдау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, рефлексия парағы  | 
                    |||
| 
                        Сөз және оның құрылымы
                         
 Мақсаты: Сөз және оның құрылымы жайында берілген ұғымдықайталау  | 
                      
                        Сөз және оның құрылымын біледі,
                         
 талдайды, сөздерді қатесіз жазуды үйренеді  | 
                      
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, талдау | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, қима қағаздар  | 
                    |||
| 
                        Сөз таптары. Зат есім
                         
 Мақсаты: Сөз таптары және зат есім туралы берілген ұғымды қайталау  | 
                      Сөз таптарын бір -бірінен ажыратады, зат есімді түрлеріне қарай ажыратады,талдайды, қорытынды жасайды | 
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «топтастыру» стратегиясы, «инсерт» әдісі | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, маркер, бағалау парағы, кесте, сызба, жеке тапсырма парағы, ребус  | 
                    |||
| 
                        Етістік
                         
 Мақсаты: Етістік туралы берілген ұғымды қайталау  | 
                      Етістікті түрлеріне қарай ажыратады, талдайды, қорытынды жасайды | 
                        Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, ОүБ және ОБ, жас ерекшелігіне сәй-кес оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту,
                         
 ОБ және көшбасшылық  | 
                      Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, сәйкестендіру тесті, талдау, салыстыру | Формативті, өзін-өзі және өзара бағалау, критериалды бағалау | 
                        Оқулық (Г.И. Уәйісова,
                         
 Ә.Е. Жұмабаева), плакат, бағалау парағы, тірек-сызба, тапсырма парағы, маркер, Венн диаграммасы  | 
                    |||

