Жаңа бағдарлама бойынша Қазақ тілі 1 сынып ОМЖ орта мерзім жоспарлары 2017-2018 жылға сағат саны — 66 сағат
Оқу жылындағы барлық сағат саны — 66 сағат
№ |
Сабақтың тақырыбы
Мақсаты |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | |||
1 | Өзім туралы | 1 |
Сәлем!Сенің атың кім?
сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Сұраққа дұрыс жауап беріп, жолдасының атын дұрыс сұрай білуге үйрету |
1 |
Миға шабуыл
Автор орындығы Эссе Рөлдік ойын |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
2 |
Бұл кім?
Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру.. |
1 | СТО технологисының стратегиялары. Топтастыру,Миға шабуыл, ББҮ кестесі,ЖИГСО Болжау кестесі,Сауаттылық хаты.. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
3 |
.Бұл не?
Өзі туралы және оның мағыналары жайында түсініктерін еске түсіріп, пысықтайды, дұрыс жазу дағдыларын одан әрі жетілдіре отырып сөз байлығын арттыру, сауатты жазу дағдыларын жетілдіреді
|
1 |
Кім жылдам
Миға шабуыл ЖИГСО әдісі Стикердегі диалог
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, түсінеді, біледі және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады;
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
4 |
Қандай доп?
Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстыру,білімдерін толықтыру.Жаңа лексикалық тақырыпты неше? нешінші? сұрағымен байланыстыра отырып сұрақтарға дұрыс жауап бере білуге машықтандыру |
1 |
Миға шабуыл
Автрорлық орындық Жигсо әдісі. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды
|
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
5 |
.Неше доп?
Өтілген сандарды қайталау арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту |
1 | Жұптық , жаттығу жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |