Қазақстан тарихы 6-сынып ОМЖ орта мерзімдік жоспар жылына – 68, аптасына – 2 рет
Ұзақ мерзімдік жоспар 6-сынып Қазақстан тарихы Жылдық
( жылына – 68, аптасына – 2 рет)
Авторы: Т.С.Садықов, Ә.Т.Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев.
| № | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | 
| 1 | Кіріспе. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 3.09 | 
| «Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар» (9 сағат) | ||||||||
| 2 | 
                        Алғашқы адамдардың пайда болуы.
                         
 Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру  | 
                      
                        Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану
                         
 Галереяны шарлау.  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 5.09 | 
| 3 | 
                        Ежелгі адамдардың іс-әрекеті.
                         
 Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру  | 
                      Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | 
                         Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы  мәлімет алады
                         
 
  | 
                      Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 10.09 | 
| 4 | 
                        Алғашқы адамдардың өмірі. Еңбек құралдарын жетілдіру.
                         
 Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру  | 
                      
                        Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
                         
 Постер  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады.. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 12.09 | 
| 5 | 
                        Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит).
                         
 Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру.  | 
                      
                        Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану
                         
 Кластер  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады.. | 
                        Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
                         
 Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.  | 
                      Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 17.09 | 
| 6 | 
                        Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары.
                         
 Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.  | 
                      
                        Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану
                         
 Атаулар кестесі  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 19.09 | 
| 7 | 
                        Рулық қауымның шығуы.
                         
 Рулық қауымның шығуы туралы айта отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру.  | 
                      
                        Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
                         
 Т кестесі.  | 
                      Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар рулық қауымның пайда болуымен танысады. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды | |||

