Қазақстан тарихы 6-сынып ОМЖ орта мерзімдік жоспар жылына – 68, аптасына – 2 рет

29 октябрь 2016, Суббота
788
0

 

 

Ұзақ  мерзімдік  жоспар         6-сынып         Қазақстан тарихы        Жылдық

( жылына – 68, аптасына – 2 рет)

Авторы: Т.С.Садықов, Ә.Т.Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев.                                 

Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе.   Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не  оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 3.09
                                                          «Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар» (9 сағат)
2 Алғашқы адамдардың пайда болуы.

 

Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

 

Галереяны шарлау.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 5.09
3 Ежелгі адамдардың іс-әрекеті.

 

Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы  мәлімет алады

 

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 10.09
4 Алғашқы адамдардың өмірі. Еңбек құралдарын жетілдіру.

 

Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

 

Постер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады.. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 12.09
5 Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит).

 

Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру.

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

 

Кластер

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады.. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 17.09
6 Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары.

 

Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

 

Атаулар кестесі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы  оқып  үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар 19.09
7 Рулық қауымның шығуы.

 

Рулық қауымның шығуы туралы айта отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру.

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

 

Т кестесі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар рулық қауымның пайда болуымен танысады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды
Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: e-jospar@mail.ru Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2018