Қазақстан тарихы 6-сынып ОМЖ орта мерзімдік жоспар жылына – 68, аптасына – 2 рет
Ұзақ мерзімдік жоспар 6-сынып Қазақстан тарихы Жылдық
( жылына – 68, аптасына – 2 рет)
Авторы: Т.С.Садықов, Ә.Т.Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев.
№ | Сабақтың тақырыбы | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Кіріспе. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Ежелгі Қазақстан тарихы не оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. . | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 3.09 |
«Ежелгі адамдардың өмірі. Ертедегі терімшілер мен аңшылар» (9 сағат) | ||||||||
2 |
Алғашқы адамдардың пайда болуы.
Адам баласының пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны, олар қалай аталған және тас дәуірінің үшке бөлінгендігі туралы түсінік беру |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Галереяны шарлау. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар адамдардың пайда болуы туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 5.09 |
3 |
Ежелгі адамдардың іс-әрекеті.
Ежелгі адамдардың іс әрекеттері қандай еңбек құралдары болғаны, туралы түсінік беру |
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар ежелгі адамдардың іс-әрекеттері туралы мәлімет алады
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 10.09 |
4 |
Алғашқы адамдардың өмірі. Еңбек құралдарын жетілдіру.
Қазақстанда адамдардың пайда болуы туралы, оларда қандай еңбек құралдары болғаны туралы түсінік беру |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Постер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылаар Қазақстандағы алғашқы адамдардың пайда болуымен танысады.. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 12.09 |
5 |
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде (палеолит).
Ерте палеолиттің мустье кезеңінің тұрғындары мен оттың пайда болуы, еңбек құралдарымен таныстыру. |
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Кластер |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Ерте палеолиттің мустье кезеңімен танысады.. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 17.09 |
6 |
Қазақстан жеріндегі палеолит дәуірінің тұрақтары.
Кейінгі тас дәуірінің ерекшеліктерімен саналы адам туралы түсініктер беру. |
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Атаулар кестесі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар кейінгі палеолиттің ерекшеліктері туралы оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | 19.09 |
7 |
Рулық қауымның шығуы.
Рулық қауымның шығуы туралы айта отырып, оқушылардың белсенділігін арттыру. |
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.
Т кестесі. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар рулық қауымның пайда болуымен танысады. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды |