» » Геометрия 8 сынып ОМЖ. Авторлары: Бекбоев, А. Абдиев, Ж. Қайдасов, Г. Хабарова. (аптасына 2 рет, 68 сағат)

Геометрия 8 сынып ОМЖ. Авторлары: Бекбоев, А. Абдиев, Ж. Қайдасов, Г. Хабарова. (аптасына 2 рет, 68 сағат)

31 октябрь 2016, Понедельник
927
0

Геометрия 8 сынып

Авторлары: Бекбоев, А. Абдиев, Ж. Қайдасов, Г. Хабарова.

( аптасына 2 рет, 68 сағат)

 

 

Р/с Тақырыбы

 

Сабақтың  мақсаты

Сағат

 

саны

 

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
Қайталау 2              
1 7- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар

 

оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Тақырыптардың  негізгі ұғымдары мен міндеттері  және мүмкіндіктерін меңгеру арқылы есептер шығаруды пайдаланады

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 7- сыныпта өтілген негізгі элементтер және формулалар

 

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

 

Кім жылдам

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптардың    ережесін  мен формулаларын жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
І. Төртбұрыштар 22              
3 Төрбұрыштар туралы түсінік

 

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 ББҮ,ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Төрбұрыштар туралы түсінік  тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Төрбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы

 

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Жигсо ІІ әдісі «Аквариум»  «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі, Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып  есептер шығаруда машықтандыру және тақырып  түрлерін ажырату арқылы есептерді пайдаланады Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Параллелограмм

 

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Параллелограмм  қасиеттері мен   ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021