» » Қазақ тілі 9 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағаттан)

Қазақ тілі 9 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағаттан)

29 октябрь 2016, Суббота
1 989
0

ҚАЗАҚ ТІЛІ

9-сынып

(барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағаттан)

 

 

Р/с № Тақырыптар Сағат

 

саны

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
І жартыжылдық 16 сағат
1.                    Қазақ тілінің қоғамдық мәні.

 

Қазақ тілінің дүние жүзіндегі тілдер арасындағы беделі туралы, қоғамдық қарым-қатынастағы қазақ тілінің мәні туралы түсінік.

1 Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Қазақ тілінің әлемдік тілдер қатарындағы беделін біледі. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметін біледі Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2,3 Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі.

 

Қазақ тілінің ұлттық нышан екендігі туралы түсінік.

2 Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

 

Кім жылдам

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Диктант 1              
5 Стилистика және тіл мәдениеті. Сөздердің стильдік түрлері

 

Қазақ тілінің стилистикасы туралы түсінік. Жазба тілдегі стилистиканың тіл мәдениетін қалыптастырудағы қызметі туралы түсінік.

Стиль түрлері, қолдану аясы, құрылымы, мақсаты туралы түсінік беру.

1 ББҮ,ТТ кестесі, автор орындығы, галерияға саяхат, РАФТ, кластер тәсілі, үш қадамды сұхбат тәсілі.

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Стильдердің тілдік-құрылымдық ерекшелігін анықтай алады, ажыратады. Мәтіндерге стилистикалық талдау жасай алады.

 

Белгілі бір стильдегі мәтін жоспарын құрастырады, жаза алады.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Қазіргі кітаби туралы стиль

 

Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады

1 Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады

 

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7 Қазақ әдеби тілінің стильдері

 

Қазақ әдебиеті тілінің стильдері   туралы түсініктер қалыптасады, анықтамалары мен қасиеттерін  үйреніп ,оның маңыздылығын ұғынады

1 Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

 

Кім жылдам

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

 

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды,

білімдерін практикада қолдана алады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021