География 11-сынып Жаратылыстану – математикалық бағыты. ҰМЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
Жаратылыстану – математикалық бағыты. Ұзақ мерзімдік жоспар Пәні: География Сыныбы: 11 сынып
№ | Сабақтың тақырыбы және оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Кіріспе. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар жалпы Дүниежүзінің табиғаты,табиғат ресурстары,халқы және шаруашылығымен сыртқы зкономикалық байланыстары жайлы мәліметтермен танысып,оларға сипаттама беруді үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар | |
2 | Шетелдік Азия елдеріне жалпы шолу. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушыла шетелдік Азия елдері аймақ құрамына кіретін елдерді анықтай алады,экономикалық- географиялық жағдайы,табиғаты және табиғат ресурстары,халқы жайлы мәліметтермен танысып оларға сипаттама беруді үйренеді , түсініктерін кеңейтеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.және(деңгейлік тапсырмалар) | Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | Табиғат жағдайлары мен ресурстарын анықтайды. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Табиғат жағдайлары мен ресурстарына сипаттама беруді Оқушылар Азия елдерінің демографиялық жағдайы,халық тығыздығы,урбандалу деңгейі жайлы мәліметтермен танысады. үйренеді | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар | |
4 |
Халқы.Азияның ірі елдеріндегі халық санын,құрамын,
тығыздығын анықтайды. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту |
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Азия елдерінің демографиялық жағдайы,халық тығыздығы,урбандалу деңгейі жайлы мәліметтермен танысады. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай (деңгейлік ) тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар | |
5 | Шаруашылығының негізгі даму бағыттары.Азияның экономикалық кеңістігіне тән басты ерекшеліктерді анықтайды.. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Азияның әлеуметтік экономикалық даму үлгілеріне,аймақтардың шаруашылық мамандану салаларына сипаттама беруді үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, презентациялар АКТ(интернет желісі) материалдары және кеспе қағаздар |
ГЕОГРАФИЯ ОРТА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЛАР ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
24 октябрь 2016, Понедельник
География 6-сынып ОМЖ Орта мерзімдік жоспар
24 октябрь 2016, Понедельник
География 7-сынып ҰЗЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
24 октябрь 2016, Понедельник
География 10-сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
24 октябрь 2016, Понедельник
География 11 сынып. ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспар
24 октябрь 2016, Понедельник
География 7 сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
Комментарии: