Геометрия 9 сынып ОЖМ. ГЕОМЕТРИЯ 9-сынып (барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
ГЕОМЕТРИЯ
9-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
№ | Оқу материалының мазмұны | Сағат саны | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | ||
|
4 | |||||||||
1 |
Төртбұрыштар
Оқушылар тақырып жайлы түсінік алады, тақырыптың мазмұнын игеру арқылы топпен талқылау арқылы ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыланады |
1 | Түстер арқылы бөлу. Жигсо Инсерт, пікірсайыс,артықшылықтар мен кемшіліктер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар төртбұрыштың анықтасаын біледі тапсырмаларды оқып, топпен жұмыс жасап үйренеді. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
2 |
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Төртбұрыштар туралы түсінік алады,ішкі бұрыштарының қосындысы туралы ережелерін пайдаланып есептер шығарады |
1 |
Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны
Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстарын жатқа, есептер шығаруда пайдаланады . | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
3 |
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі
Тақырыпты түсініп оқып ,жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйесін меңгереді,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады |
1 |
Топқа бөлу:
Түстер арқылы, сандар , сурет, түсті қағаздар, конфет, санау, пазылдар.
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі н меңгерген оны есептер шығаруда пайдаланады, толық малғұмат алады,танысады
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
31 октябрь 2016, Понедельник
Геометрия 8 сынып ОМЖ. Авторлары: Бекбоев, А. Абдиев, Ж. Қайдасов, Г. Хабарова. (аптасына 2 рет, 68 сағат)
30 октябрь 2016, Воскресенье
Геометрия 10 сынып ОЖМ. ГЕОМЕТРИЯ 10-сынып (барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
30 октябрь 2016, Воскресенье
Геометрия 11 сынып ОМЖ. (аптасына 2 рет, 68 сағат)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ әдебиеті 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (аптасына 2 сағаттан 68 сағат)
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ тілі 9 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағаттан)
Комментарии: