Қазақ тілі 6-сынып. ОМЖ Орта мерзімді сабақ жоспары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
6- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)І тоқсан -27 сағат
Өтілу мерзімі | Сағат саны |
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
|
Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 7 | 8 |
|
1
|
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру. |
— Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;
|
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме; — топтық әңгіме;
|
Өлшемдер:
Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі. Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау. Блум таксономиясына сай бағаланады. Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.
|
Қазақ тілі. 6 сынып
С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер |
1 | Әдеби тіл және оның нормалары. Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу. |
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
|
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау |
Қазақ тілі. 6 сынып
С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер |
|
1 |
Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.
Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу. |
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
|
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс. Постермен жұмыс Рөлдік ойын. |
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
|
Қазақ тілі. 6 сынып
С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер |
|
2 |
Диктант
Қатемен жұмысТақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру. |
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау |
Қазақ тілі. 6 сынып
С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер |