» » Қазақ тілі 6-сынып. ОМЖ Орта мерзімді сабақ жоспары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)

Қазақ тілі 6-сынып. ОМЖ Орта мерзімді сабақ жоспары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)

29 октябрь 2016, Суббота
905
0

6- сынып. Қазақ тілі  пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары  (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)І тоқсан -27 сағат

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып үйрену барысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 7 8
 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі

 

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

 

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

 

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

 

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

Өлшемдер:

 

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

 

Қазақ тілі. 6 сынып

 

С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. маркерлер

  1 Әдеби тіл және оның нормалары. Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу. -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

 

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау Қазақ тілі. 6 сынып

 

С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. маркерлер

  1  Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.

 

Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

 

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

 

 

   Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

 

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

 

Қазақ тілі. 6 сынып

 

С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. маркерлер

  2 Диктант

 

Қатемен жұмысТақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді   Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 6 сынып

 

С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. маркерлер

 

 

Комментарии: