Қазақ тілі 6-сынып. ОМЖ Орта мерзімді сабақ жоспары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
6- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)І тоқсан -27 сағат
| Өтілу мерзімі | Сағат саны | 
                        Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
                         
 
 
  | 
                      Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 7 | 8 | 
| 
                         
                         
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        1
                         
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
                         
 Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.  | 
                      
                        — Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
                         
 -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды; 
  | 
                      
                        -Ассоциация әдісі; топтастыру;
                         
 -өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме; — топтық әңгіме; 
  | 
                      
                        Өлшемдер:
                         
 Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі. Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау. Блум таксономиясына сай бағаланады. Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады. 
  | 
                      
                        Қазақ тілі. 6 сынып
                         
 С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер  | 
                    
| 1 | Әдеби тіл және оның нормалары. Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу. | 
                        -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
                         
 Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; 
  | 
                      Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау | 
                        Қазақ тілі. 6 сынып
                         
 С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер  | 
                    |
| 1 | 
                         Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.
                         
 Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.  | 
                      
                        -Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.
                         
 -Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. 
 
  | 
                      
                           Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
                         
 Шығармашылық жұмыс. Постермен жұмыс Рөлдік ойын.  | 
                      
                        Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
                         
 
  | 
                      
                        Қазақ тілі. 6 сынып
                         
 С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер  | 
                    |
| 2 | 
                        Диктант
                         
 Қатемен жұмысТақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.  | 
                      -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | 
                        Қазақ тілі. 6 сынып
                         
 С.Исаев, К.Назарғалиева,Ж.Дәулетбекова дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. маркерлер  | 
                    

