Қазақ тілі 8 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)
ҚАЗАҚ ТІЛІ
8-сынып
(барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)
Р/с
№ |
Тақырыптар |
Сағат
саны |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | |
І тоқсан- 27 сағат | ||||||||||
1. |
Қазақ тілі — ұлттық мәдени, рухани асыл мұра
Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. |
1 | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді;
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
Әдеби тілдің грамматикалық нормалары−4 сағат | ||||||||||
2. |
Қазақ әдеби тілі
Тақырып р туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды, қазақ әдеби тіл туралы малғұматтар алады. |
1 |
СТО бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ
Топтастыру әдісін пайдалану |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
|
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
3. |
Әдеби тілдің грамматикалық нормалары
Тақырыпты мәтінмен жұмыс істеу арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда пайдаланады |
1 |
сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру ,Жигсо, Блум таксономия әдісі практикалық тапсырма.,ББҮ
Сто стратегиялары |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
-Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады. -АКТ-мен жұмыстана алады. |
Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,
|
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
4. |
Мәтіндерге тілдік талдау
Тапсырманы тілдік талдау көмегімен, тақырыпты зерттеу жəне малғұматтар арқылы түснік алады, оны қолданып топпен жұмымс істеуге үйренеді
|
1 |
Ойын, ББУ, тренинг,
Кім жылдам
,тәжірбиелік,аквариум ойыны Семантикалық карта,
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
5. | Диктант | 1 | ||||||||
Синтаксис − 89 сағат | ||||||||||
6 |
Синтаксис. Сөйлем туралы түсінік
Сөйлем туралы негізгі қасиетін анықтау арқылы білімдерін тереңдету. |
1 | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу машықтары дамиды.
|
Кері байланыс, ой толғаныс, жетондар арқылы бағалау | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | ||
7 |
Сөйлем түрлері. Хабарлы сөйлем
Мәтінді талдау арқылы тапсырмаларды оқып,мазмұнын ашу арқылы түсініктер қалыптастыды,
|
1 | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады | формативті бағалау кері байланыс | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |