» » Қазақ тілі 8 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)

Қазақ тілі 8 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)

29 октябрь 2016, Суббота
1 542
0

ҚАЗАҚ ТІЛІ

8-сынып

(барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)

 

Р/с

 

Тақырыптар Сағат

 

саны

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
І тоқсан- 27 сағат              
1. Қазақ тілі — ұлттық мәдени, рухани асыл мұра

 

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу.

1 Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

 

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
Әдеби тілдің грамматикалық нормалары−4 сағат              
2. Қазақ әдеби тілі

 

Тақырып р туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды, қазақ әдеби тіл туралы малғұматтар алады.

1 СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

 

Топтастыру әдісін пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

 

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3. Әдеби тілдің грамматикалық нормалары

 

Тақырыпты  мәтінмен жұмыс істеу арқылы  меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда пайдаланады

1 сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру ,Жигсо, Блум таксономия әдісі практикалық тапсырма.,ББҮ

 

Сто стратегиялары

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.

 

-Топпен жұмыстана алады;

-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Формативті бағалау,жетондар беру,бағдаршам,

 

 

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4. Мәтіндерге тілдік талдау

 

Тапсырманы  тілдік талдау    көмегімен, тақырыпты   зерттеу  жəне малғұматтар арқылы түснік алады,  оны қолданып топпен жұмымс істеуге үйренеді

 

1 Ойын, ББУ, тренинг,

 

Кім жылдам

 

,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

 

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Формативті бағалау,жетондар беру, бағдаршам, өзін-өзі бағалау Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5. Диктант 1              
Синтаксис − 89 сағат              
6 Синтаксис. Сөйлем туралы түсінік

 

Сөйлем туралы   негізгі  қасиетін   анықтау арқылы білімдерін тереңдету.

1 Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып мәтінмен жұмыс істеу  машықтары дамиды.

 

 

Кері байланыс, ой толғаныс,   жетондар арқылы  бағалау Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7 Сөйлем түрлері. Хабарлы сөйлем

 

Мәтінді талдау  арқылы тапсырмаларды  оқып,мазмұнын ашу арқылы түсініктер қалыптастыды,

 

1 Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады формативті бағалау кері байланыс Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021