» » Қазақ тілі 6 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары

Қазақ тілі 6 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары

29 октябрь 2016, Суббота
12 950
1

Пән:Қазақ тілі  1 сабақ

Сынып: 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі

Мақсаттары: Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

Күтілетін  нәтиже : — Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Ойлан тап, Сен маған- мен саған,Жағасын тап,Эссе

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Ойлан- тап

 

Сұрақ жауап

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру

 

Сұзжұмбақ    толтыру

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу АКТ
Түсіну 7мин  Постермен жұмыс

 

1 топ Сан туралы не білеміз

2 топ  Сандарды не үшін пайдаланамыз

3 Сандарға мысалдар

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау арқылы өткен сабаққа арналған тапсырмалар төгірегіндне жұмыс жүргізу

 

Ол үшір постер мен жұмыс жасату

. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, постерді қорғау

 

 

ЖТ

 

ЖЕ

Қолдану 10мин Сен маған- мен саған Топтарға жаңа тақырып бойынша  Сен маған мен саған   әдісімен конвертке салынған тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Жалғасын тап

 

Ондықтармен бірліктерге тапсырмалар жауабын жазады

Тақтаға есептер  беріледі жауабын жазып көрсетеді оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың  тақырыпты талдату Есептерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды  
Жинақтау 5мин Ондық пен бірліктер   түсініктиерінэссе хат түрде жазу  жазу Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты кітап қағаздарын таратады Оқушылардың мақсаты берілген тапсырмаға қатысты өз ойларын қағазға жазады  тақырыпты жинақтайды сұраққа өз ойларын пікір алмас  арқылы жеткізу  
Бағалау 2 мин Өзін-өзі бағалау (2 мин)

 

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  

 

 

 

ПәнҚазақ тілі  2  сабақ

Сынып: 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Әдеби тіл және оның нормалары.

Мақсаттары: Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.

Күтілетін  нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Миға шабуыл,Жұптық әңгімі,Инсерт

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин «Миға шабуыл» әдісі

 

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру

 

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу АКТ
Түсіну 7мин Өткен тақырыптымеңгертуде  Постер арқылы жалпы тақырыпты қорғау

 

 

 

Сыни ойлауға берілетін тапсырмалар, өз пікірін негіздеп, дәлелдеуді талап етеді. Әр топ оө ойын помтер арқылы қорғау керек сол арқылы жаңа тақырыпқа қадам жасайды Осы мақсатта оқушыларға  қосымша  өткен материалды толық меңгеру  мақсатында « Ойлан тап» ойынын» пайдаландым

 

Жауабын постер арқылы тақтаға , қорғап шығу керек.

Берілген тапсырманы  тек тұжырымдармен және өз ойларын толық жеткізу үшін қағаз беріне түсіріп, берілген жүйелермен түсіндіру қажет ЖТ

 

ЖЕ

Қолдану 10мин «Әдеби тіл және мәтін « Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланду  арқылы меңгерту   /10 мин/

 

 

Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты  бірі-біріне түсіндіреді Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

 

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Топпен жұмыс    «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру   арқылы  тақырыпты талдау

 

 

Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін  оқушылар  тақтаға есептер шығарады , өз ойларын айтады.

 

 

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды  
Жинақтау 5мин Шығармашылық тапсырма-топпен тақырыпты жинақтау Тақырып төңірегінде тапсырмаға қатысты ережелерді салыстыру арқылы әңгіме құрастыру Әңімелерін құрастырады,тапсырманы эинақтайды  
Бағалау 2 мин Өзін-өзі бағалау (2 мин)

 

Бағдарша, бағалау парақшалары

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

 

Блоб ағашы, бағалау парақшалары

 

  Оқушының аты-жөні____________________________________________
  Үй тапсырмасын тексеру Постер Инсерт әдісі Сабақты бекіту. Шығармашылық жұмыс Өзін-өзі бағалауы
             
Өзін өзі топпн бағалайды  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

Комментарии:
Гульзира 6 ноября 2018 07:46
Сәлеметсіз бе? Керемет! Маған 2-тоқсанның ҚМЖ-сы керек еді

Керемет! Маған 2-тоқсан ҚМЖ-сы керек еді
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020