Қазақстан тарихы 10 сынып. ОМЖ орта мерзімді жоспары.
10- сынып Қазақстан тарихы пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың мақсаты |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Қолданылатын бағалау түрі | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дерек көздер
ресурстар |
мерзімі
|
||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||||||
1 | Кіріспе | Қазақстан тарихы пәні туралы , тарауларға кезең- кезеңдерге қысқаша мәлімет алу. | Оқушы өз ойын еркін сыни тұрғыдан ойлай отырып жеткізе алады . | Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
|
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,карталар. | 3.09 | ||||||
І тарау. Тас дәуіріндегі Қазақстан – 4 сағат | ||||||||||||||
2-3 | Ежелгі тас дәуірі | Тас ғасырын дәуiрлерге бөлу, адамның пайда болуы және оның даму эволюциясы, төменгi, орта және кейiнгi палеолит, алғашқы адамдардың еңбек құралдары дамуы туралы білімдерін тереңдету | Ежелгі Қазақстанның тарихи кезеңдерімен, адамдардың қоғамдық құрылысымен жан-жақты танысады. |
Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану. Оқытудың жаңа тәсілдері.ОҮБ. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. жиынтық бағалау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырма-лар және сұрақтар беру арқылы. |
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,
дидактикалық материалдар, карта. |
5-10.09 | ||||||
4-5 |
Соңғы тас дәуірі |
Мезолит, неолит, энеолит кезеңі ескерткіштері,неолиттік төңкеріс, Ботай мәдениеті, тас дәуіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштері зерттелуі туралы білімдерін кеңейту. | Адамзаттың еңбектің арқасында жануарлар дүниесінен бөлінгендігің білді. | Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. жиынтық бағалау. |
Жеке және жұптық,топтық жұмыстар орындату арқылы
|
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар, Тақырыптық карталар. |
12-17.09 | ||||||
ІІ тарау. Қола дәуіріндегі Қазақстан -3 сағат | ||||||||||||||
6 | Қола дәуірінің сипаттамасы | Қола дәуірі туралы, Андронов мәдениеті (жалпы сипаттамасы және оның кезеңдері), қола дәуіріндегі Орталық Қазақстан аумағындағы қола дәуірінің кезеңдері мен танысады. | Қола дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды. | Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану. ОҮБ. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
жиынтық бағалау. |
Жеке және жұптық,топтық жұмыстар орындату арқылы |
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,
дидактикалық материалдар, карта. |
19.09 |
||||||
7 | Қазақстан аумағындағы қола дәуірі |
Кейiнгi қола дәуiрiндегi Беғазы-Дәндiбай мәдениетi;
|
Қола дәуірінің өзіндік сипатын, ерекшелігін археологиялық зерттеу жайы және оның нәтижелері туралы білімін толықтырды | Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері. ОҮБ. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Жиынтық бағалау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
|
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,
дидактикалық материалдар, карта. |
24.09
|
||||||
8 |
Қола дәуріндегі ру-тайпалардың шаруашылығы, тұрмысы, қоғамдық қатынастары |
Өндірістік шаруашылықтың дамуы, қоғамдық қатынастары, діни- нанымдарымен әдет-ғұрыптары туралы білімдерін тереңдету. |
Алған білімдері арқылы өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады. |
Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. жиынтық бағалау. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар. |
26.09 |
||||||
ІІІ тарау. Жазба деректердегі ежелгі Қазақстан тарихы-3 сағат | ||||||||||||||
9-10 | Ежелгі тайпалар жөніндегі антикалық деректер | Қазақстандағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің басқару жүйесі туралы білімдерін жетілдіру. | Алған білдерін талдап қорытынды жасауға үйренеді. | Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану ОҮБ.. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. жиынтық бағалау. |
Жеке және жұптық,топтық жұмыстар орындату арқылы |
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,
дидактикалық материалдар, карта. |
1-3.10 | ||||||
11 | Тайпа одақтары мен ежелге мемлекеттік бірлестіктер шығыс деректерінде | Герадот, Страбон, Анахарсис деректерінің маңыздылығын ұғынады. | Қосымша материалдарды қолдана алады. | Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. жиынтық бағалау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Жеке, топтық тапсырмалар беру . |
Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,
дидактикалық материалдар, карта. |
8.1 |