» » Қазақстан тарихы 10 сынып. ОМЖ орта мерзімді жоспары.

Қазақстан тарихы 10 сынып. ОМЖ орта мерзімді жоспары.

29 октябрь 2016, Суббота
1 485
0

10- сынып Қазақстан тарихы пәні бойынша тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары.

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы

 

 

Сабақтың мақсаты

 

 

Оқып үйренудің  нәтижесі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Қолданылатын бағалау түрі Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі дерек көздер

 

ресурстар

мерзімі

 

 

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
1 Кіріспе  Қазақстан тарихы                                                        пәні туралы ,  тарауларға  кезең- кезеңдерге қысқаша мәлімет алу. Оқушы өз ойын еркін сыни тұрғыдан ойлай отырып жеткізе алады .  Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.  

 

Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,карталар. 3.09  
І тарау. Тас  дәуіріндегі Қазақстан – 4 сағат              
2-3 Ежелгі тас дәуірі Тас ғасырын дәуiрлерге бөлу, адамның пайда болуы және оның даму эволюциясы, төменгi, орта және кейiнгi палеолит, алғашқы адамдардың еңбек құралдары дамуы туралы білімдерін тереңдету Ежелгі Қазақстанның тарихи кезеңдерімен, адамдардың қоғамдық құрылысымен  жан-жақты танысады.  

 

Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.

Оқытудың жаңа тәсілдері.ОҮБ.

 

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

жиынтық бағалау.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырма-лар және сұрақтар  беру  арқылы. Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

 

дидактикалық материалдар, карта.

5-10.09  
 

 

4-5

 

 

Соңғы тас дәуірі

Мезолит, неолит, энеолит кезеңі ескерткіштері,неолиттік төңкеріс, Ботай мәдениеті, тас дәуіріндегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштері зерттелуі туралы білімдерін кеңейту. Адамзаттың еңбектің арқасында жануарлар дүниесінен бөлінгендігің білді. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері  

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

жиынтық бағалау.

 

 

Жеке және жұптық,топтық жұмыстар орындату арқылы

 

 

 

 

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

Тақырыптық

карталар.

12-17.09  
ІІ тарау.  Қола дәуіріндегі Қазақстан -3 сағат    
6 Қола дәуірінің сипаттамасы Қола дәуірі туралы, Андронов мәдениеті (жалпы сипаттамасы және оның кезеңдері), қола дәуіріндегі Орталық Қазақстан аумағындағы қола дәуірінің кезеңдері мен танысады. Қола дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану. ОҮБ. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

 

жиынтық бағалау.

 

 

Жеке және жұптық,топтық жұмыстар орындату арқылы

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

 

дидактикалық материалдар, карта.

 

 

19.09

 
7 Қазақстан аумағындағы қола дәуірі Кейiнгi қола дәуiрiндегi Беғазы-Дәндiбай мәдениетi;

 

 

Қола дәуірінің өзіндік сипатын, ерекшелігін археологиялық зерттеу жайы және оның нәтижелері туралы білімін толықтырды Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері. ОҮБ.  

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Жиынтық бағалау.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

 

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

 

дидактикалық материалдар, карта.

24.09

 

 

 

 
 

 

8

 

 

Қола дәуріндегі ру-тайпалардың шаруашылығы, тұрмысы, қоғамдық қатынастары

 

 

Өндірістік шаруашылықтың дамуы, қоғамдық қатынастары, діни- нанымдарымен әдет-ғұрыптары туралы білімдерін тереңдету.

 

 

Алған білімдері арқылы өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады.

 Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану  

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

жиынтық бағалау.

 

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

 

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар.

 

 

26.09

 
ІІІ тарау.  Жазба деректердегі ежелгі Қазақстан тарихы-3 сағат  
9-10 Ежелгі тайпалар жөніндегі антикалық деректер Қазақстандағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің басқару жүйесі туралы білімдерін жетілдіру. Алған білдерін талдап қорытынды жасауға үйренеді. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану ОҮБ..  

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

жиынтық бағалау.

 

 

Жеке және жұптық,топтық жұмыстар орындату арқылы

Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

 

дидактикалық материалдар, карта.

1-3.10  
11 Тайпа одақтары мен ежелге мемлекеттік бірлестіктер шығыс деректерінде Герадот, Страбон, Анахарсис деректерінің маңыздылығын ұғынады. Қосымша материалдарды қолдана алады. Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін сабақ барысында қолдану.Оқытудың жаңа тәсілдері  

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

жиынтық бағалау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Жеке, топтық тапсырмалар беру . Кестелер мен сызбалар, үлестірме қағаздар,

 

дидактикалық материалдар, карта.

 

 

8.1

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021