Қазақ тілі 6 сынып. ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
6- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары
(Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
І тоқсан -27 сағат
Өтілу мерзімі | Сағат саны |
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
|
Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
І Әдеби тіл және мәтін (10 сағат) І тоқсан -27 сағат / 3-диктант/ | |||||||
1
|
1
|
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру. |
— Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;
|
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме; — топтық әңгіме;
|
Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
|
Өлшемдер:
Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі. Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау. Блум таксономиясына сай бағаланады. Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.
|
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер |
2 | 1 |
Әдеби тіл және оның нормалары.
Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу. |
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
|
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; | Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Флипчарт,түрлі түсті бояу, АКТ. |
3 | 1 |
Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.
Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу. |
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
|
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс. Постермен жұмыс Рөлдік ойын. |
Шығарма жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау. |
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
|
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер |
4-5 | 2 |
Диктант
Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру. |
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы | ||
6 | 1 | Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру. |
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады. |
Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс. | Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар. |
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау |
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары
|
7 | 1 |
Ауызша әдеби тілдің нормалары.
Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру. |
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;
-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады; — Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады. |
Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс. | «Менің сыныбым» тақырыбында ойтолғау жазу, тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар | Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы. | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. А3 форматы, маркер, қайшы. |
8 | 1 |
Жазбаша әдеби тілдің нормалары.
Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бір-бірінен ажырата алу. |
-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
-Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады. -АКТ-мен жұмыстана алады. |
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. |
АКТ-мен жұмыс,
Тест тапсырмалары, постер қорғау. |
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары. |
9 | 1 |
Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.
Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру. |
-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады. |
Сатылай кешенді талдау, жинақтау,
көркем мәтінмен жұмыс,іздену-шілік. |
Шығарма жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау. |
Бағалау парағы, топ басшысының бағалауы. | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. |