Қазақ тілі 6 сынып. ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
6- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары
(Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
І тоқсан -27 сағат
| Өтілу мерзімі | Сағат саны | 
                        Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
                         
 
 
  | 
                      Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| І Әдеби тіл және мәтін (10 сағат) І тоқсан -27 сағат / 3-диктант/ | |||||||
| 
                         
                         
 
 1 
 
 
 
 
  | 
                      
                        1
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
                      
                        Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
                         
 Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.  | 
                      
                        — Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
                         
 -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды; 
  | 
                      
                        -Ассоциация әдісі; топтастыру;
                         
 -өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме; — топтық әңгіме; 
  | 
                      
                        Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
                         
 
  | 
                      
                        Өлшемдер:
                         
 Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі. Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау. Блум таксономиясына сай бағаланады. Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады. 
 
  | 
                      
                        Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. дидактикалық материалдар,
                         
 кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер  | 
                    
| 2 | 1 | 
                        Әдеби тіл және оның нормалары.
                         
 Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.  | 
                      
                        -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
                         
 Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады; 
  | 
                      Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; | Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Флипчарт,түрлі түсті бояу, АКТ. | 
| 3 | 1 | 
                         Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.
                         
 Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.  | 
                      
                        -Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.
                         
 -Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды. 
 
  | 
                      
                           Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
                         
 Шығармашылық жұмыс. Постермен жұмыс Рөлдік ойын.  | 
                      
                        Шығарма жазу.
                         
 Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.  | 
                      
                        Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
                         
 
  | 
                      Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер | 
| 4-5 | 2 | 
                        Диктант
                         
 Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.  | 
                      -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы | ||
| 6 | 1 | Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру. | 
                        -Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
                         
 -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі; -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.  | 
                      Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс. | Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар. | 
                        Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
                         
 
 жиынтық бағалау  | 
                      
                        Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары
                         
 
  | 
                    
| 7 | 1 | 
                        Ауызша әдеби тілдің нормалары.
                         
 Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру.  | 
                      
                        -Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре  алады;
                         
 -Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады; — Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.  | 
                      Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс. | «Менің сыныбым» тақырыбында ойтолғау жазу, тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар | Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы. | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. А3 форматы, маркер, қайшы. | 
| 8 | 1 | 
                        Жазбаша әдеби тілдің нормалары.
                         
 Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бір-бірінен ажырата алу.  | 
                      
                        -Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
                         
 -Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады. -АКТ-мен жұмыстана алады.  | 
                      
                        Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
                         
 Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.  | 
                      
                        АКТ-мен жұмыс,
                         
 Тест тапсырмалары, постер қорғау.  | 
                      Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары. | 
| 9 | 1 | 
                        Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.
                         
 Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру.  | 
                      
                        -Мәтінге тілдік талдау жасай алады.
                         
 -Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.  | 
                      
                        Сатылай кешенді талдау, жинақтау,
                         
 көркем мәтінмен жұмыс,іздену-шілік.  | 
                      
                        Шығарма жазу.
                         
 Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.  | 
                      Бағалау парағы, топ басшысының бағалауы. | Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. | 

