» » Қазақ тілі 6 сынып. ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)

Қазақ тілі 6 сынып. ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)

29 октябрь 2016, Суббота
2 711
0

6- сынып. Қазақ тілі  пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары 

(Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)

І тоқсан -27 сағат

Өтілу мерзімі Сағат саны Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

 

 

 

Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйрену барысындағы бағалау Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1 2 3 4 5 6 7 8
І Әдеби тіл және мәтін  (10 сағат)     І тоқсан -27 сағат       / 3-диктант/
 

 

 

1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі

 

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

— Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

 

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

 

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

 

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;

 

 

Өлшемдер:

 

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

 

 

Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. дидактикалық материалдар,

 

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

2 1 Әдеби тіл және оның нормалары.

 

Әдеби тілдің басты белгісі – жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

 

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

 

Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Флипчарт,түрлі түсті бояу,  АКТ.
3 1  Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.

 

Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.

-Ізденімпаздығы  мен АКТ пайдалану құзіреті  артады.

 

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

 

 

   Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

 

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Шығарма жазу.

 

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

 

Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
4-5 2 Диктант

 

Қатемен жұмыс

Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді     Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы
6 1 Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу  мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру. -Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

 

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Топтық, жеке,  жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар. Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

 

жиынтық бағалау

Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары

 

 

7 1 Ауызша әдеби тілдің нормалары.

 

Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру.

-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре  алады;

 

-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;

— Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.

Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс. «Менің сыныбым» тақырыбында ойтолғау жазу, тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы. Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. А3 форматы, маркер, қайшы.
8 1 Жазбаша әдеби тілдің нормалары.

 

Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бір-бірінен ажырата алу.

-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.

 

-Топпен жұмыстана алады;

-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

 

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

АКТ-мен жұмыс,

 

Тест тапсырмалары, постер қорғау.

Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары.
9 1 Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.

 

Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру.

-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.

 

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды,  алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

Сатылай кешенді талдау, жинақтау,

 

көркем мәтінмен жұмыс,іздену-шілік.

Шығарма жазу.

 

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Бағалау парағы, топ басшысының бағалауы. Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020