» » Қазақ тілі 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)

Қазақ тілі 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)

29 октябрь 2016, Суббота
1 168
0

ҚАЗАҚ ТІЛІ

7-сынып

(барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)

 

 

Тақырыптар Сағат саны Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
І тоқсан- 27 сағат              
1

 

1-

2

Қазақ тілі-қазақ халқының әдеби тілі және мемлекеттік тіл

 

Мақсаты: Қазақ тілінің қоғамдағы қызметін білу, алған білім  мен тәрбиенің нәтижесін өз өмірлеріне қолдана алуға үйрету

2 СТО стратегиялары: Венн диаграммасы,

 

сұрақ жауап,талдау жинақтау,Блум жүйесі, сын тұрғысынан оқыту.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жаттығу жұмыстарын жүйелі орындау,нақты мысалдар келтіріп, өз ойын дәлелдеді. Формативті бағалау. Екі жұлдыз, бір тілек,мадақтау: өте жақсы,тамаша,керемет. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Мұғалімге арналған нұсқаулық.

 

Қазақ әдебиеті 7- сынып  Тұрсынова Г.Т. Нұрғазы А.Н. Қасымбек А. А.Астана: «Арма-ПВ»,

 
Әдеби тілдің нормалары              
3 Әдеби тілдің нормалары 1              
4 Әдеби тілдің лексикалық нормалары

 

Мақсаты: Әдеби тіл лексикалық нормаларын  жетік білуге шығармашылық жұмыспен айналысуға үйрету

1 топтастыру, венн диаграммасы

 

тұжырымдамалық арта,Сұрақ- жауап әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жаттығу жұмыстарын орындап, ,деңгейлік сұрақтарға жауап берді,өздерін-өзі бағалады. Критерийлерді  қоя отырып бағалау парағын толтыру.

 

Топтық бағалау, бірін-бірі бағалау

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Мұғалімге арналған нұсқаулық. 2012 ж

 

Қазақ әдебиеті 7- сынып  Тұрсынова Г.Т. Нұрғазы А.Н. Қасымбек А.   А.Астана: «Арма-ПВ»,

 
5 Орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың сақталу орындарын практикалық жұмыстар жүргізу арқылы қайталау

 

Мақсаты:   Орфографиялық және орфоэпияға мысалдар келтіре отырып, өз ойларын дәлелдеуге бағыттау.Топпен жұмыс істей білуге, оз ойларын еркін айтуға үйрету.

1 Ой қозғау,БҮҮ кестесі,эссе,топпен жұмыс,сұрақ-жауап, семантикалық карта. Автобус аялдамасы. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жаттығу жұмыстары және деңгейлік тапсырма , шығармашылық жұмыстар арқылы ойларын дәлелдейді. Критерийлерді  қоя отырып бағалау парағын толтыру.

 

Топтық бағалау, бірін-бірі бағалау

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Мұғалімге арналған нұсқаулық.

 

Қазақ әдебиеті 7- сынып  Тұрсынова Г.Т. Нұрғазы А.Н. Қасымбек А.   А.Астана: «Арма-ПВ С.Мирсейітова оқыту ізденіс үстінде.

Ресурстар

 
6 Мәтін туралы түсінік . Мәтінге тілдік талдау

 

Мақсаты:Мәтінді құрай отырып, өзіндік жұмысқа және  шығармашылық жұмысқа баулу

1 Топтастыру,

 

венн диаграммасы,

РАФТ,бес жолды өлең.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тапсырмалармен жұмыс, деңгейлік тапсырма. Мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашу.   Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.    
7 Оқшау сөздердің орфоэпиялық нормаға сәйкес оқылуын қалыптастыру.

 

Мақсаты: ,

анықтамасын оқушылардың өздері ойланып, шығаруға бағыт беру;

1 Топтастыру,

 

венн диаграммасы, сұрақ- жауап әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Тапсырмалармен жұмыс, деңгейлік тапсырма. Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасау   Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.    
8 Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері

 

Мақсаты:  аузыша тілдік норма және жазбаша норманы салыстыра отырып,анықтамасын оқушылардың өздері ойланып, шығаруға бағыт беру

1 Топтастыру, Семантикалық карта Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жаттығу жұмыстары және деңгейлік тапсырма , шығармашылық жұмыстар арқылы ойларын дәлелдейді   Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.    
9 Мәтіндегі сөздердің арақатанасы

 

Мәтін сөздердің арақатынасы  түрлерін кестелер арқылы түсіндіру,тақырыпты  бір-бірінен ажырата білуге үйрету

1 СТО стратегиялары: Венн диаграммасы,

 

сұрақ жауап,талдау жинақтау,Блум жүйесі, сын тұрғысынан оқыту

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жаттығу жұмыстары және деңгейлік тапсырма , шығармашылық

 

жұмыстар арқылы ойларын дәлелдейді

  Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.    
10 Диктант 1              
11 Зат есімнің түрленуі. Зат есімнің көптелуі

 

Оқушылар зат есімі түрленуі ұғымын  біледі, түснеді және мәтінмен жұмыс істеуде пайдаланады

1   Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

 

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

  Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021