Қазақ тілі 7 сынып ОМЖ орта мерзім сабақ жоспарлары (барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)
ҚАЗАҚ ТІЛІ
7-сынып
(барлығы 102 сағат, аптасына 3 сағаттан)
№ | Тақырыптар | Сағат саны | Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | ||
І тоқсан- 27 сағат | |||||||||||
1
1- 2 |
Қазақ тілі-қазақ халқының әдеби тілі және мемлекеттік тіл
Мақсаты: Қазақ тілінің қоғамдағы қызметін білу, алған білім мен тәрбиенің нәтижесін өз өмірлеріне қолдана алуға үйрету |
2 |
СТО стратегиялары: Венн диаграммасы,
сұрақ жауап,талдау жинақтау,Блум жүйесі, сын тұрғысынан оқыту. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жаттығу жұмыстарын жүйелі орындау,нақты мысалдар келтіріп, өз ойын дәлелдеді. | Формативті бағалау. Екі жұлдыз, бір тілек,мадақтау: өте жақсы,тамаша,керемет. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Қазақ әдебиеті 7- сынып Тұрсынова Г.Т. Нұрғазы А.Н. Қасымбек А. А.Астана: «Арма-ПВ», |
|||
Әдеби тілдің нормалары | |||||||||||
3 | Әдеби тілдің нормалары | 1 | |||||||||
4 |
Әдеби тілдің лексикалық нормалары
Мақсаты: Әдеби тіл лексикалық нормаларын жетік білуге шығармашылық жұмыспен айналысуға үйрету |
1 |
топтастыру, венн диаграммасы
тұжырымдамалық арта,Сұрақ- жауап әдісі. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жаттығу жұмыстарын орындап, ,деңгейлік сұрақтарға жауап берді,өздерін-өзі бағалады. |
Критерийлерді қоя отырып бағалау парағын толтыру.
Топтық бағалау, бірін-бірі бағалау |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Мұғалімге арналған нұсқаулық. 2012 ж
Қазақ әдебиеті 7- сынып Тұрсынова Г.Т. Нұрғазы А.Н. Қасымбек А. А.Астана: «Арма-ПВ», |
|||
5 |
Орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың сақталу орындарын практикалық жұмыстар жүргізу арқылы қайталау
Мақсаты: Орфографиялық және орфоэпияға мысалдар келтіре отырып, өз ойларын дәлелдеуге бағыттау.Топпен жұмыс істей білуге, оз ойларын еркін айтуға үйрету. |
1 | Ой қозғау,БҮҮ кестесі,эссе,топпен жұмыс,сұрақ-жауап, семантикалық карта. Автобус аялдамасы. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жаттығу жұмыстары және деңгейлік тапсырма , шығармашылық жұмыстар арқылы ойларын дәлелдейді. |
Критерийлерді қоя отырып бағалау парағын толтыру.
Топтық бағалау, бірін-бірі бағалау |
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. |
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Қазақ әдебиеті 7- сынып Тұрсынова Г.Т. Нұрғазы А.Н. Қасымбек А. А.Астана: «Арма-ПВ С.Мирсейітова оқыту ізденіс үстінде. Ресурстар |
|||
6 |
Мәтін туралы түсінік . Мәтінге тілдік талдау
Мақсаты:Мәтінді құрай отырып, өзіндік жұмысқа және шығармашылық жұмысқа баулу |
1 |
Топтастыру,
венн диаграммасы, РАФТ,бес жолды өлең. |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Тапсырмалармен жұмыс, деңгейлік тапсырма. Мәтіндегі түсініксіз сөздердің мағынасын ашу. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | |||||
7 |
Оқшау сөздердің орфоэпиялық нормаға сәйкес оқылуын қалыптастыру.
Мақсаты: , анықтамасын оқушылардың өздері ойланып, шығаруға бағыт беру; |
1 |
Топтастыру,
венн диаграммасы, сұрақ- жауап әдісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Тапсырмалармен жұмыс, деңгейлік тапсырма. Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасау | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | |||||
8 |
Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері
Мақсаты: аузыша тілдік норма және жазбаша норманы салыстыра отырып,анықтамасын оқушылардың өздері ойланып, шығаруға бағыт беру |
1 | Топтастыру, Семантикалық карта | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау | Жаттығу жұмыстары және деңгейлік тапсырма , шығармашылық жұмыстар арқылы ойларын дәлелдейді | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | |||||
9 |
Мәтіндегі сөздердің арақатанасы
Мәтін сөздердің арақатынасы түрлерін кестелер арқылы түсіндіру,тақырыпты бір-бірінен ажырата білуге үйрету |
1 |
СТО стратегиялары: Венн диаграммасы,
сұрақ жауап,талдау жинақтау,Блум жүйесі, сын тұрғысынан оқыту |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жаттығу жұмыстары және деңгейлік тапсырма , шығармашылық
жұмыстар арқылы ойларын дәлелдейді |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | |||||
10 | Диктант | 1 | |||||||||
11 |
Зат есімнің түрленуі. Зат есімнің көптелуі
Оқушылар зат есімі түрленуі ұғымын біледі, түснеді және мәтінмен жұмыс істеуде пайдаланады |
1 | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Жұмыс жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.
Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді. Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |