Қазақ тілі 5-сынып ОМЖ Орта мерзімдік жоспары
Орта мерзімдік жоспары (қазақ тілі 5-сынып)
№ | Сабақтың тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтиже | Сағат саны | Мерзімі | Жеті модульдің қамтылуы | Белсенді жұмыс түрлері, АКТ-ны пайдалану (әдіс-тәсіл, көрнекіліктер) | Оқыту үшін бағалауды қолдану | Ынталандыру тәсілдері (жалпы және дарынды оқушылармен жұмыс) | Сабақтың мақсатқа негізделген нәтижесін анықтау | Негізгі дереккөз (пайдаланылған әдебиет) |
І тоқсан
|
|||||||||
1 |
Сабақ тақырыбы: Ана тілінің қызметі.
Сабақтың мақсаты: 1. Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі туралы. . Ауызша және жазбаша ана тілінің түрлерін ажырата алу. Лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту. Табыстылық критерийі: — Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі ерекшеліктерін айқындай алады. — ауызша және жазбаша ана тілін ажырата алады. — Қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түнінеді, лингвистикалық дүниетанымдары кеңейтеді. — |
1 |
— АКТ-ны қолдану
— Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту) — Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, дарынды талантты балаларды оқыту |
Сұрақ-жауап, ДЖИГСО, Венн диаграммасы, мозайка, инсерт | өзін-өзі бағалау, температу-раны өлшеу, 3 минуттық эссе, басбармақ | Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке пікірлесу, эссе | Кері байланыс, бағалау парағы БҮҮ, өзін-өзі бағалау, сөзбен бағалау | Интерактивті тақта, Google, оқулық, маркер, постер, стикер, суреттер, тірек сызбалар. | |
2 |
Сабақтың тақырыбы:
Ана тілдің жазу мен сөйлемдегі мәні. Мақсаты: 1. Сөз байлықтары мен сөздік қорларын, сөйлеу тілдерін меңгеруі. 2. Ауызша және жазбаша тілін қолдануы. Күтілетін нәтиже: — сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды — сөйлеу тілдері мәдениеті артады |
1 |
— АКТ-ны қолдану
— Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалогты оқыту) — Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау, дарынды талантты балаларды оқыту |
Сұрақ-жауап, ДЖИГСО, Венн диаграммасы, мозайка, инсерт | өзін-өзі бағалау, температу-раны өлшеу, 3 минуттық эссе, басбармақ | Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке пікірлесу, эссе | Кері байланыс, бағалау парағы БҮҮ, өзін-өзі бағалау, сөзбен бағалау | Интерактивті тақта, Google, оқулық, маркер, постер, стикер, суреттер, тірек сызбалар. | |
3 |
Диктант.
|
1 | — |