Қазақ тілі 5 сынып. ҚМЖ қысқа мерзім жоспары
Пән: қазақ тілі 1 сабақ
Сынып: 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ана тілінің қызметі.
Мақсаттары: Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі туралы.. Ауызша және жазбаша ана тілінің түрлерін ажырата алу.Ли нгвистикалық дүниетанымдарын кеңейту.
Күтілетін нәтиже : Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі ерекшеліктерін айқындай алады.
- ауызша және жазбаша ана тілін ажырата алады.
 - Қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түнінеді, лингвистикалық дүниетанымдары кеңейтеді.
 
Модульдері: АКТ, СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Кім жылдам, Жигсо,Тест
| Сабақ кезеңдері | 
                        Уақыт
                         
 
  | 
                      Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |
| 
                        Білім
                         
 
 Қызығушылық тарын ояту  | 
                      2мин | 
                        Кім жылдам
                         
 Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, 
  | 
                      Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. | 
                        Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
                         
 
  | 
                      АКТ | 
| Түсіну | 7мин | Постер арқылы жаңа тақырыпты өткен тақырыппен байланыстыру | Мұғалім оқушыларға тапсырмалар береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы қорғайды | Күз туралы ойларын постерге салу керек, түсінікетерін постер арқылы қорғап айту крек | 
                        ЖТ
                         
 ЖЕ  | 
                    
| Қолдану | 10мин | 4 сынптағы өткендерді қайталау | 
                        Қысқашы кітаппен жұмыс
                         
 Топқа жаттығу жазғыу арқылы граматикалық жазуларын байқау  | 
                      Топ бойынша тапсырмаларды орындайды, тапсырмалар қолданады | СТО | 
| Сергіту сәті | 1 мин | Танцующий человек под дерево | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | АКТ | 
| Талдау | 15мин | 
                        Жаңа тақырыпты  Жигсо әдісіарқылы тақырыпты бөліктерге   бөліп, оқуға тапсырма береді.
                         
 І топ: І жағдай ІІ топ: ІІ жағдай ІІІ топ: ІІІ жағдай 4- сарапшы 
  | 
                      
                              Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
                         
 
  | 
                      
                        Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай  отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.
                         
 І топ : І жағдай – Қазақ тілі туралы ой ІІ топ: ІІ жағдай –Қазақ тілінің маңызы 3 топ ІІІ жағдай.-Қазақ тілі – ана тіліміз. Тапсырмаларды орындап қағазға жазады. 
  | 
                      |
| Жинақтау | 5мин | 
                        Әр топқа деңгейліктапсырмаларды тест түрінде  беріледі.
                         
 
  | 
                      Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. | 
                        Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі  бағалайды.
                         
 
  | 
                      |
| Бағалау | 2 мин | Критерийлер арқылы бағалау | Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. | Өзін –өзі бағалау, топтық , жұптық бағалау | |
| Рефлексия | 2 мин | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | 

