Қазақ тілі 5 сынып. ҚМЖ қысқа мерзім жоспары
Пән: қазақ тілі 1 сабақ
Сынып: 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ана тілінің қызметі.
Мақсаттары: Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі туралы.. Ауызша және жазбаша ана тілінің түрлерін ажырата алу.Ли нгвистикалық дүниетанымдарын кеңейту.
Күтілетін нәтиже : Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі ерекшеліктерін айқындай алады.
- ауызша және жазбаша ана тілін ажырата алады.
- Қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түнінеді, лингвистикалық дүниетанымдары кеңейтеді.
Модульдері: АКТ, СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Кім жылдам, Жигсо,Тест
Сабақ кезеңдері |
Уақыт
|
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
2мин |
Кім жылдам
Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,
|
Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. |
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
|
АКТ |
Түсіну | 7мин | Постер арқылы жаңа тақырыпты өткен тақырыппен байланыстыру | Мұғалім оқушыларға тапсырмалар береді олар түсініктерін қағазға салу керек , постер арқылы қорғайды | Күз туралы ойларын постерге салу керек, түсінікетерін постер арқылы қорғап айту крек |
ЖТ
ЖЕ |
Қолдану | 10мин | 4 сынптағы өткендерді қайталау |
Қысқашы кітаппен жұмыс
Топқа жаттығу жазғыу арқылы граматикалық жазуларын байқау |
Топ бойынша тапсырмаларды орындайды, тапсырмалар қолданады | СТО |
Сергіту сәті | 1 мин | Танцующий человек под дерево | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | АКТ |
Талдау | 15мин |
Жаңа тақырыпты Жигсо әдісіарқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді.
І топ: І жағдай ІІ топ: ІІ жағдай ІІІ топ: ІІІ жағдай 4- сарапшы
|
Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
|
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.
І топ : І жағдай – Қазақ тілі туралы ой ІІ топ: ІІ жағдай –Қазақ тілінің маңызы 3 топ ІІІ жағдай.-Қазақ тілі – ана тіліміз. Тапсырмаларды орындап қағазға жазады.
|
|
Жинақтау | 5мин |
Әр топқа деңгейліктапсырмаларды тест түрінде беріледі.
|
Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. |
Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
|
|
Бағалау | 2 мин | Критерийлер арқылы бағалау | Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. | Өзін –өзі бағалау, топтық , жұптық бағалау | |
Рефлексия | 2 мин | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |