Қазақстан тарихы 5 сынып ОМЖ Орта мерзімді жұмыс жоспары
«БЕКІТЕМІН»
Мектеп директоры:
«___»_______ 201 ж
5 сынып Қазақстан тарихы пәнінен Орта мерзімді жұмыс жоспары
р/с |
Сабақ тақырыбы
|
Сабақтың мақсаты |
Оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны,қоса бағалау |
Барлығын қосқанда |
Негізгі дерек көздері |
«Тарихәлемі»
(2 сағат) |
|||||||
1 | Тарих туралы түсінік , Қазақстан тарихының кезеңдері (ежелгі, орта ғасырлардағы, жаңа және қазіргі заманғы тарих); |
Тарих туралы түсінік. Тарихтың қалыптасуы және дамуы.
Тарих ғылымы туралы мағлұмат беру.
|
«Қара.Оқып шық.Жап.Жаз»
Кестемен жұмыс «Сен-маған,мен-саған |
Тарих ұғымымен және тарихи кезеңдермен таныса отырып,топтасып жұмыс істеуге бір – бірімен ой бөлісіп қорытынды жасауды, ойларын ашық және толық жеткізуге үйренеді. |
«Бағдаршам»
Бүгінгі сабақ са сабақ саған ұнадыма
|
1.Ашық сұрақтар
2 «Деңгейлік кесте орындау»
|
оқулық автор Артықбаев Ж.О. Сабданбеков Ә.Ә, Әбіл Е.Н Интернет материалдары.
Ман |
2 | Тарихи жәдігерлер, тарихи жәдігерлердің түрлері (ауызша, жазбаша, археологиялық), заттай, жазбаша жәдігерлер. |
Тарихи жәдігерлердің негізі түрлері. Деректер. Қосалқы тарих пәндері. Жазбаша тарихтың дамуы. Пиктография. Иеороглифтер. Шумерлік және египеттік жазбалар. Финиктер. Археология ғылымы. Археологиялық түсінік. Этнография және этнология. Ғылымдарына түсінік беру
|
1.Сұрақтар қою техникасы
2.Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс) 3.Жеке жұмыс(Кесте)
|
Тарихи жәдігерлермен және заттай және жазбаша деректер,археология, этнография,этнология тирмендерімен таныса отырып,өзара пікір алмасуға үйренеді |
1.Смайлик
2. Бағалау парағы 3. Екі жұлдыз бір ұсыныс 4.Өзара бағалау
|
1.Ашық сұрақтар
2.Кеңейтілген тапсырма
|
1.Т.С Садықов,
Ә.Т Төлеубаев, Ғ.Халидуллин,Б.Сәрсекеев Ежелгі Қазақстан тарихы(Атамұра 2011ж) 2. «Қазақстан тарихы» әдістемелік журнал, 3.«Тарихи тұлғалар » 4. Ғаламтор 5.Электронды оқулық |
«Тарихқасаяхат»
(14 сағат) |
|
||||||
3 | Адамның шығу тегі әлемнің пайда болуы туралы қазақ аңыздары,Қазақстан территориясындағы ежелгі адамдар |
Адамның пайда болуы туралы эволюқиялық жөне діни ілімдердің калыптасып, даму тарихы жөне адамның даму сатысы туралы білім беру.
|
1.Ой қозғау(Сөзжұмбақ
2.Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс) 3.Жұптық жұмыс(Семантикалық карта) 4.Жеке жұмыс (Деңгейлік тапсырма ) АКТ(слайд,электронды оқулық) |
Адамның пайда болуы туралы ежелгі наным-сенімдерін, Жаратушы туралы казак аңыздарын және
адамның пайда болуы және оның дамуымен Саналы адамның калыптасуын Топтасып өзара пікір алмасуға үйренеді. |
1.Смайлик
2. Бағалау парағы 3. Екі жұлдыз бір ұсыныс 4.Өзара бағалау Рефлексия |
1.Ашық сұрақтар
2.Кеңейтілген тапсырма
|
1.Т.С Садықов,
Ә.Т Төлеубаев, Ғ.Халидуллин,Б.Сәрсекеев Ежелгі Қазақстан тарихы(Атамұра 2011ж) 2. «Қазақстан тарихы» әдістемелік журнал, 3.«Тарихи тұлғалар » 4. Ғаламтор 5.Электронды оқулық
|
4 | Қазақстан территориясындағы тас дәуірі кезеңі |
Адамзат дамуы тарихындағы ең ұзақ тас дәуірінің кезеңдерін хронологиялық ретімен, еңбек құралдарымен баяндап, тас дөуіріндегі Қазакстан аумағының табиғат жағдайы туралы білім беру.
|
.Миға шабуыл (Ассоциация)
2.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) 3.Жұптық жұмысы(Тарихи диктант) 4..Жеке тапсырма(Тест) АКТ (слайд, электронды оқулық, )
|
Ерте тас дәуірі (Палеолит) кезеңінде.Тас кұралдары пайда болуын және Тас дәуіріндегі Қазақстанның табиғатын,Орта тас дәуірі.Жаңа тас дәуірі.Неолит жаңалықтарымен танысады
|
1. Бармақпен
2. Бағалау парағы 3. Екі жұлдыз бір ұсыныс Рефлексия |
1.Ашық сұрақтар
2.Кеңейтілген тапсырма
|
1.Т.С Садықов,
Ә.Т Төлеубаев, Ғ.Халидуллин,Б.Сәрсекеев Ежелгі Қазақстан тарихы(Атамұра 2011ж) 2. «Қазақстан тарихы» әдістемелік журнал, 3.«Тарихи тұлғалар » 4. Ғаламтор 5.Электронды оқулық |