Войти на сайт Регистрация

Қазақстан тарихы 5 сынып ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспар

САБАҚ  №1

«Бекітемін»    ——————-

Оқу тәрбие ісі жөніндегі   орынбасары:                   

 

Сыныбы: 5 Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Уақыты:
 

 

Сабақ тақырыбы

§1 Тарих туралы түсінік , Қазақстан тарихының кезеңдері (ежелгі, орта ғасырлардағы, жаңа және қазіргі заманғы тарих);
Жоспары

 

 

Білім стандарты, пән бағдарламасы,  «Қазақстан  тарихнан  әңгімелер»  оқулығы -5  сынып, автор Артықбаев Ж.О. Сабданбеков Ә.Ә, Әбіл Е.Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты

 

Міндеттері

1.      Тарих туралы түсінік.

 

2.      Тарихтың қалыптасуы және дамуы.

3.      Тарих ғылымы туралы мағлұмат беру.

 

 

Күтілетін нәтиже

Тарих  ұғымымен  және  тарихи  кезедермен  таныса отырып,топтасып  жұмыс істеуге  бір – бірімен  ой  бөлісіп  қорытынды  жасауды, ойларын ашық  және  толық  жеткізуге  үйренеді.
Негізгі идеялар Оқушылар  тарих ұғымының  қалай  қалыптасып  дамуы  туралы заттай және  жазбаша  деректермен  таныса  келе тарих  пәні  ұғымының  негізін  түсінеді.
Тапсырмалар /Wiki материал-дары/ Топтық жұмыс

 

Жеке  жұмыс кесте  толтыру

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  іс – әрекеті )

І.Ұйымдастыру 

а) сәлемдесу

б) сабаққа дайындығын тексеру

в)  оқушылар назарын сабаққа аудару , Таратпалар арқылы топқа бөлу

1.1.  Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу зейінін  сабаққа аудару. (2минт)

1.2. Топқа бөлу Оқушыларды  тарихи  дерек көздері Археология, Этнография, Антропология  деп  жазылған  таратпалар арқылы үш  топқа  орналасты ( 2 минут)

 

ІІ.    Жаңа сабақ

2.1 Қызығушылықты ояту.

«Ой  талқы»  (3 – минут)

  1. Тарих сөзі қандай мағына  береді?
  2. Тарих оқиға дегеніміз не?
  3. Тарих пәні  дегеніміз не?

(Оқушылар  бастауыш сыныпта дүние тану  сабақтарынан  өткен  материалды  еске түсіру)

 

2.2 «Қара.Оқып шық.Жап. Жаз» -мәтінмен жұмыс (15 минут)

Оқушылар  мәтінді  оқи  отырып  постерге  тірек -сызбалар  арқылы  баяндайды

«Бағдаршам»  (2 мин)

Әр  топ  бірін-бірі

Қызыл – өте  жақсы,жасыл- жақсы,сары- әлі де толықтыруды  қажет етеді

ІІІ. Бекіту

3.1 Кестемен  жұмыс (8 мин)   Тарих  пәні

Оқушылар  жеке  деңгейлік  тапсырмаларды орындай

«Сен-маған,мен-саған» (2 мин)

Оқушылар  бір – бірінің  тапсырмаларын тексеріп геометриялық  фигуралар арқылы  бағалайды

ІV. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау

 

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақ  сабақ  саған ұнадыма

Оқушылар  смайликтерге  стикерлермен өз ойларын жазады

Сабақтың жабдықтары Мультимедиа,  интерактивтік тақта, флипчарт, маркер, қарындаш
Келесі тапсырмалар/портфолио/ Тарихты  оқып  білу не  үшін  қажет? Ой  толғау

 

 

Келесі оқу § 1 Тарих туралы түсінік , Қазақстан тарихының кезеңдері
Сабақты талдау  
Тәжірибелік сабақты бағалау  
Сабаққа өзгертулер енгізу  Топтық жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САБАҚ  №2

«Бекітемін»    ——————-

Оқу ісі жөніндегі   орынбасары:                  

 

Сыныбы: 5 Пәні: Қазақстан тарихы Күні: Уақыты:
Сабақ тақырыбы § 2  Тарихи  жәдігерлер
Сілтеме

 

 

Білім стандарты, пән бағдарламасы,  «Қазақстан  тарихнан  әңгімелер»  оқулығы -5  сынып, автор Артықбаев Ж.О. Сабданбеков Ә.Ә, Әбіл Е.Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты

 

 

 

Міндеттері

Тарихи жәдігерлердің негізі түрлері. Деректер. Қосалқы тарих пәндері. Жазбаша тарихтың дамуы. Пиктография. Иеороглифтер. Шумерлік және египеттік жазбалар. Финиктер.  Археология ғылымы. Археологиялық түсінік. Этнография және этнология. Ғылымдарына  түсінік беру;

 

 

Жазбаша жәдігерлер-дің маңызын ұғындыру. Заттай деректерге сүйеніп зерттеу туралы баяндап  окушыларды  топқа  бөліп  тапсырмалар  орындау.

 

 

Күтілетін нәтиже

Оқушылар тарих  пәнінің  ұғымымен  таныса  отырып   Қазақстан  тарихының жазбаша  және  заттай  деректер  негізінде және  тарихи  жәдігерлермен   таныса  Топтасып  жұмыс істеуге  бір – бірімен  ой  бөлісіп  қорытынды  жасауды, ойларын ашық  және  толық  жеткізуге  үйренеді.
Негізгі идеялар Оқушылар  тарих ұғымының  қалай  қалыптасып  дамуы  туралы заттай және  жазбаша  деректермен  таныса  келе тарих  пәні  ұғымының  негізін  түсінеді.
Тапсырмалар /Wiki материал-дары/ Топтық жұмыс

 

Жеке  жұмыс кесте  толтыру

 

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  іс – әрекеті )

І.Ұйымдастыру 

1.1.  Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу зейінін  сабаққа аудару. (2минт)

1.2. Топқа бөлу (ауызша ,жазбаша , заттай  деп  3 топқа  бөлінеді)  ( 2 минут)

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау  Сұрақ – жауап  (5 минут

  1. «Тарих»  сөзі  қандай мағына  білдіреді?
  2. «Тарихтың атасы»  деп  кімдерді  айтамыз?
  3. Шежірешілер мен жылнамашылар деп  кімдерді айтамыз?
  4. Қазақстан тарихы қандай  бөлімдерден  тұрады?

 

Кестені толтыру. Жеке жұмыс           

                                                                 Тарих  пәні

     «Тарих» сөзінің

 

мағынасы

Тарихты  жазып  қалдырғандар    Қазақстан                 

 

     тарихы

         
         

 

 

    ІІІ. Жаңа  сабақ

Миға шабуыл (3 минут)

Тарихи  дерек  дегеніміз не?

 

Тарихи дерек
Ауысша Жазбаша Археологиялық Этнографиялық Антропологиялық
1.тарихи аңыздар, шежірелер Патша, әкімдердің заңдары Еңбек құралдар Аңыз, шежірелер, тұрмыс заттары: Жерленген адам сүйектері
2.мифтік аңыз әңгімелер Мемлекеттік және сауда құжаттары қару-жарақтар Киім-кешектер  
3.жыр-эпостар Тарихшылардың жазбалары Сәндік бұйымдар Баспана тұрақтары  
4.ертегілер, жұмбақтар,мақал т.б. әдеби шығармалар Ыдыс — аяқтар Қоғамдық тұрақтар  
5.салт-дәстүр жырлары   Баспана тұрақтары Салт-дәстүрі, мереке- мейрамы  
         

 

ІҮ. Топтық жұмыс  (15 минут)

Қара.Оқып шық.Жап.Жаз. әдісі

(оқушылар  мәтінмен жұмыс жасау отырып, тірек-сызба арқылы  баяндайды.)

V.Жеке жұмыс  (Кестені толтыру)

Нумизматика Геральдика Антропология
     

 

 

Сабақтың жабдықтары Мультимедиа,  интерактивтік тақта, флипчарт, маркер, қарындаш
Келесі тапсырмалар/портфолио/ Тарихты  оқып  білу не  үшін  қажет? Ой  толғау

 

 

Келесі оқу § 2  Тарихи  жәдігерлер
Сабақты талдау  
Тәжірибелік сабақты бағалау  
Сабаққа өзгертулер енгізу  Топтық жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САБАҚ  №3

«Бекітемін»    ——————-

Оқу ісі жөніндегі орынбасары:                  

Комментариев: 0
Добавить комментарий
КРАТКОСРОЧНОЕ КТП ОМЖ ОРТА ПЛАНЫ ПОУРОЧНЫЕ СРЕДНЕСРОЧНОЕ ксп ссп ҚМЖ