» » Дүниежүзі тарихы 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 34 сағат

Дүниежүзі тарихы 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 34 сағат

24 октябрь 2016, Понедельник
985
0

Дүниежүзі тарихы 6 сынып  34 сағат                                                             пән мұғалімі:

 

 

Сабақтың тақырыбы және оқып  үйренудің  негізгі  мақсаттары Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Оқып  үйренудің  нәтижесі Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе. Ежелгі дүние тарихы туралы түсінік

 

 

Адамның пайда болуы туралы ой-пікірді дамыту. Ойлауға машықтан-дыру

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тарихтағы ежелгі дәуір кезендерінің маңызын ұғыну Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
1-бөлім Ежелгі қосөзен мемлекеттері      —   3 сағат
2 Шумер және Аккад мемлекеттері

 

Ефрат пен Тигр бойындағы қолайлы ауа-райы адамдарға қалай әсер еткенін оқушыларға баяндау

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Шумер және Аккад бойындағы әлемдегі тұңғыш мемлекеттер айында ұғыну. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Ежелгі Вавилон

 

Вавилон қаласының ерекшелігі, ол «құдайға апарарқақпа» деген ұғымды беретінін,Хамурапи заңдары туралы баяндау

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ежелгі Вавилон қаласының артықшылығы ен атақты Хаммурапи заңдарымен танысады

 

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Ежелгі Қосөзен халықтарының мәдениті

 

«Гильгамеш туралы аңыз» дастанының мазмұнымен таныстыру

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, адамзаттың ең ежелгі мәдени орталықтарының бірі болып есептелетін Қосөзен туралы, көптеген халықтардағы сияқты діни түсініктерге байланысты дүниеге келген Қосөзендегі алғашқы әдеби шығармалар жайлы білім алады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
 

 

 

 

 

2-бөлім Ежелгі Египет- 3

5 Египетте мемлекеттің қалыптасуы

 

Мемлекеттің пайда болуы туралы 5-сынып алған түсініктерін одан әрі дамыту, Египет жеріндегі алғ.мемл п.б.

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ежелгі Египетте қанаушылар мен қаналушылардың пайда болуына байланысты құлиеленушілік құрылыс қалыптасып, шағын мемлекеттер пайда болғанын түсінеді Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Ежелгі Египеттегі әлеуметтік құрылым

 

Билік шекарасы, шонжарлар, мемлекет туралы ұғымдарды дамыту

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Билік шекарасы, мемлекет туралы ұғымдарды  ажыратуға үйренеді ежелгі Египет еңбекшілерінің жағдайын, мүліктік және әлеуметтік жіктелуін анықтайды. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7 Египеттегі ғылым мен білім

 

Египетте ең жоғары дәрежеде дамыған ғылыми білімдердің негізін ашып көрсету

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Египетте ең жоғары дәрежеде дамыған ғылыми білімдердің негізгі заңдылықтарын  түсіну

 

Ежелгі Египетте математикалық, геометриялық және аспан денелерінің қозғалысын бақылап отыратын астрономиялық ғылыми білімдердің болғанын білу.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3-бөлім Азияның Оңтүстік-Батысындағы ежелгі мемлекеттер – 4 сағат
8 Ежелгі Ассирия

 

Ассирия б.з.б. ҮІІ ғасырда орасан зор аумақты бағындырған әскери мемлекетке айналғанын баяндау

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ассирия атауы Тигрдің оң жақ жағасында орналасқан Ашшур қаласынан шыққаны, оның бірнеше ғасырлар бойы әскери қуаты аз болғандықтан, өзінен неғұрлым күшті көрші мемлекеттерге жиі-жиі тәуелді болып келгені, кейіннен аса үлкен әскери державаға айналғанын туралы білу.

 

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
9 Ежелгі Хетт патшалығы

 

Хетт державасының гүлдену және құлдырау себептерін зерттеу

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Б.з.б. ІІ мыңжылдықтың бас кезінде Кіші Азия түбегінің шығыс бөлігін біріктіру үшін алғашқы талпыныстар жасалғанынХетт жердавасы б.з.б. 1660-1650 ж. шамасында Табарна патшаның тұсында ғана қалыптасып болғанын анықтау.

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
10 Ежелгі Финикия мен Палестина

 

Финикия тарихының басты ерекшеліктерін білу, танысу

 

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Финикия мен палестина  тарихының басты ерекшеліктері білу. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
11 Ежелгі Парсы патшалығы

 

Кир парсы тайпаларының одағын күшейткенін, басқару жүйесін жетілдіргенін, жауынгер ел болғанын баяндау

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Парсы тайпаларының одағын күшейткенін, оның басқару жүйесін жетілдіргенін және  парсылардың ежелден жылқы шаруашылығымен айналысқан, ат құлағында ойнаған ержүрек, жауынгер ел болғанын ұғыну. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4-бөлім Орталық Азиядағы ежелгі мемлекеттер – 6 сағат
12 Ежелгі Бактирия

 

Ежелгі замандар-да Орта Азияда дамыған ірі мем-р болғанын баяндау

 

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Ежелгі Бактрияның дамуына парсылар мен сақтардың әсері болғандығын, отырықшы және көшпелі халықтар бірлесуі арқылы  жаңа мемлекеттің қалыптасқанын анықтап білу.

 

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021