» » Қазақстан тарихы 9 сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар

Қазақстан тарихы 9 сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар

29 октябрь 2016, Суббота
753
0

9 сыныптағы Қазақстан тарихы пәні бойынша орта мерзімді жоспары.

Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба? Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды) Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?
Негізгі мақсат: І-б    ХХ ғ басы  кезіндегі Қазақстан тақырыбында сыни ойлауға дағдыландыру

 

 

1-сабақ Тақырыбы: §1  ХХғ бас кезіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси жағдайы    Мақсаты мен күтілетін нәтижелері:                    Патша үкіметі отарлау саясатының күшеюі жайында мағлұматтар білу. І-ші д.ж соғыстың Қазақстандағы салдарынұғындыру. Еңбекшілердің ауыр жағдайы,халық наразылығының өршуі туралы түсіну. 1915ж Екібастұз ж/е Қарағанды көмір кендері мен Спасск зауытының қазақ жұмысшылары ереуілі  туралы айта алу. АКТ пайдалану. Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

 

Үй тапсырмасын АКТ-ы пайдалана отырып сұрақтар беру  арқылы( «кім жылдам?» ойыны)  сұрау.

Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымы.

Оқушыларды шашу арқылы 3 топтарға бөлу.Олар «Ипериялистер», «Демократтар», «Социялистер»

Топ ережесін қабылдау.

Тақырыптың мазмұнын ашу үшін Фишбон (балық қанқасы ) дайындау  топтық жұмыс. (І д.ж соғыс)

Глоссарий жұптық тапсырма беру

Топтастыру стратегиясы

Топтастыру стратегиясы

Интервью сұрақтары арқылы ауызша сөйлеу

Формативтік бағалау Мадақтау қол шапалақтау арқылы және өлшемді бағалау үшін оқушылар бірін-бірі бағалайды,

 

Өлшемдік

бағалау.Кретери:                              Топтың ұйымшылдығы                                                              Ой жинақы болу керек                                   Әр бір  пікір құнды    Топ басшылары топтың жұмысын бағалайды

Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, шығармашылық тапсырма беру арқылы. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін СТО сұрақтарын қою, жауап алу. Оқушылардың берген жауаптарынан, тапсырманы орындаудан, рефлексия парақтарынан.
2-сабақ Тақырыбы: §2  1916ж ұлт азаттық қозғалысМақсаты мен күтілетін нәтижелері: Көтерілістің себептері туралы білімдерінің кеңеюі.АКТ-ны пайдалану .А.Иманов бастаған көтеріліс туралы білу .Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат қалыптастыру. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Үй тапсырмасын диалогқа түсу. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымы.

 

Қызығушылықты ояту

Амангелді киносынан үзінді  көру

6 неліктен сұрақ дайындап манолог құрау

Ой қозғау сұрақтары

Мағынаны тану

Топқа бөлу.6 түсті қалпаққа  байланысты «Жетісу», «Торғай», «Семей», «Астана», атты 4топтарға бөлінді Бақылаушы,топ басшылары сайланды

Кір жаятын жіп

Жеке жұмыс инсерт кестесі

Фронтальды сұрақтар

Картамен жұмыс

Формативтік бағалау  (жарайсындар!тамаша! сөздерін айту арқылы мадақтау )

 

Сумативті бағалау

2жұлдыз 1 тілек

 

Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл, Рөлдік ойындар топтық жұмыс арқылы,  жеке жұмыс арқылы. Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру. Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан.
3-сабақ Тақырыбы: §3  Көтерілісшілерге қарсы патша үкіметінің жазалау шараларыМақсаты мен күтілетін нәтижелер: Қазақ зиялыларының 1916ж көтеріліске көзқарасы түсінігін қалыптастыру. Патша өкіметініңкөтерілісшілерге қарсы жазалау шаралары білімдерін  кеңейту.Көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызы  туралы  білу. Топпен жұмыс жасай алуы. Тақырыпты терең түсіну қабілетін дамыту. СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Үй тапсырмасы «Тұлғаны таны» Ә.Жанбосынов,А.Иманов,Ж.Ақбаев,Т.Бокин

 

Жаңа сабақ б/ша оқушыларды 4 топқа бөлу.Санау арқылы  (1,2,3,4) Үй тапсырмасын кесте толтырту арқылы дайындығын тексеру

Жаңа сабақ Қызығушылықты ояту (диалогқа түсу)

Топтық жұмыс

«БҮҮ» сызба әдісі

Ротация(ауыстыру) әдісі

Венн диаграммасы (топтық жұмыс)

Қорытындылау (ойлаудың 6 қалпағы )

Формативтік бағалау,

 

Смайликпен бағалау,

Бағдаршаммен бағалау

Сумативті бағалау

Диалог , ой қозғау арқылы Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы. Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуынан, рефлексия парақтарынан..
4-сабақ Тақырыбы: §4-5   Қазақстан 1917ж Ақпан революциясы кезінде Мақсат мен күтілетін нәтижелері:                           Ақпан революциясы ж/е оның қазақ қоғамына ықпалы  туралы білімдерінің  кеңеюі.Қазақстанда Уақытша үкімет органдарының құрылуы туралыбілу.  АКТ-ны тиімді пайдалану

 

 

СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

 

Үй тапсырмасы кестеде берілген сұрақтарғаа жауап беру кесте толтыру

Топқа бөлу. (қазақ хандары бойынша ) 6 топ «», «», «», «», «», «»

Перамида тәсілі

Ой  қозғау

Семантикалық карта

Топтастыру

Ақылдың 6 қалпағы

Еркін жазу (жек жазу, жұпта ,топта оқу,жиап алу)

Қорытындылау Венн диограммасы

Формативтік бағалау,

 

Өлшемдік

бағалау.

Сумативті бағалау

Ғаламтор материалдарынан пайдалану  арқылы, миға шабуыл, АКТ арқылы. Мәтінді талдау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, постерді қорғаудан, рефлексия парақтарынан.
5-сабақ Тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы ж/е «Алаш» партиясының құрылуы                              Мақсат мен күтілетін нәтижелері:                          Алаш қозғалысы ж/е «Алаш» партиясының құрылуы   туралы білімдерінің  кеңеюі. «Алаш» партиясы бағдарламасының жобасы  туралы білу.  АКТ-ны тиімді пайдалану

 

 

СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

 

Үй тапсырмасын сұрау шығармашылық тапсырма

Реферат Ақпан рев кезіндегі жұмысшы ж/е солдаттар Кеңестері:рөлі мен маңызы

Топқа бөлу. ( санау бойынша ) 2 топ «Алашорда», «Кеңес үкіметі»

Мағынаны тану постер   Алаш бағдарламасы

Формативтік бағалау Мадақтау қол шапалақтау, смайлик арқылы Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, шығармашылық тапсырма беру арқылы. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін СТО сұрақтарын қою, жауап алу. Оқушылардың берген жауаптарынан, тапсырманы орындаудан, рефлексия парақтарынан.
6-сабақ Тақырыбы: §7-8  ХХғ б Қазақстанның мәдениеті,Қазақстанның музыка,бейнелеу ж/е қолданбалы өнері                                          Мақсат мен күтілетін нәтижелері:                                      Қазақ баспасөзінің қалыптасуы   туралы білімдерінің  кеңеюі. Музыкалық өнер,сурет өнері ,сәулет өнері туралы білу.  АКТ-ны тиімді пайдалану СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

 

Үй тапсырмасын АКТ-ы пайдалана отырып сұрақтар беру  арқылы( кесте толтыру)

Оқушыларды шашу арқылы 4 топтарға бөлу.Олар «Айқап», «Қазақ», «Ұран», «Алаш»

Топ ережесін сақтау.

Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау  топтық жұмыс. (Серке газеті,Есіл даласы ,Қазақстан газеті,Жас алаш  газеттерін шығару);

Қазақ баспасөзі тақырыбында шығарма-қ жұмыстар

Өлең жазу,сурет салу,шығарма жазу,сөзжұмбақ құрасыру жекелеген топтарға тапсырма беру

Рюзак-не білдім?,не ұнады?

Формативтік бағалау  (жарайсындар!тамаша! сөздерін айту арқылы мадақтау )

 

Сумативті бағалау

2жұлдыз 1 тілек

 

Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл, Рөлдік ойындар топтық жұмыс арқылы,  жеке жұмыс арқылы. Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру. Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан.
Негізгі мақсат:   ІІ-б    1917-41жж Қазақстан   тақырыбында сыни ойлауға дағдыландыру
7-сабақ Тақырыбы: §9 Қазақстан революциясы ж/е Қазақстанда Кеңес өкіметінің орнауы               Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Қазан революциясының жеңісі туралы білімдерінің кеңеюі.АКТ-ны пайдалану .Қазақстанда Кеңес өкіметінің орнауы  туралы білу .Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат қалыптастыру. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Үй тапсырмасынАКТ-ы пайдалана отырып тест сұрақтары. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымы.

 

Ой қозғау, көрініс

Топқа бөлу.Партиға байланысты «Большевиктік партиясы», «Алаш партиясы», «Үш жүз » атты 3 топтарға бөлінді. Бақылаушы,топ басшылары сайланды

Жаңа сабақты бекіту     Кубизм (топтық жұмыс)

Қорытындылау(бақылаушылар пікірі)

Формативтік бағалау  (жарайсындар!тамаша! сөздерін айту арқылы мадақтау )

 

Сумативті бағалау

2жұлдыз 1 тілек

 

Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл, Рөлдік ойындар топтық жұмыс арқылы,  жеке жұмыс арқылы. Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру. Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан.
8-9 сабақ Тақырыбы: §10 Қазақстандағы ұлттық  автономиялар                                                                Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Қоқан автономиясы,Алаш автономиясы туралы білімдерінің кеңеюі.АКТ-ны пайдалану .Кеңестік биліктің Алашордаға қарсы қудалау шаралары туралы білу .Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат қалыптастыру. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Үй тапсырмасынАКТ-ы пайдалана отырып тест сұрақтарына жауап алу. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымы.

 

Ой қозғау, көрініс

Топқа бөлу.6 түсті қалпаққа  байланысты «ақ», «қара», «қызыл», «сары », «көк», «жасыл» атты 6 топтарға бөлінді. Бақылаушы,топ басшылары сайланды

Жаңа сабақты бекіту  Алты телпек әдісі (топтық жұмыс)

Қорытындылау(бақылаушылар пікірі)

Формативтік бағалау,

 

Смайликпен бағалау,

Бағдаршаммен бағалау

Сумативті бағалау

 

Диалог , ой қозғау арқылы Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы. Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуынан, рефлексия парақтарынан..

 

Комментарии: