Дүние жүзі тарихы 11 сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар
11 сыныптағы Дүние жүзі тарихы пәні бойынша орта мерзімді жоспары.
№ | Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. | Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба? | Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? | Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды) | Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? | Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? |
1-сабақ |
Тақырыбы: §Кіріспе
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Соғыстан кейінгі даму үш дүниенің құрылуын ашу, Дүниенің әлеуметтік –экономикалық дамуының негізгі бағыттарын айқындауж/е ашып көрсету. АКТ пайдаланалану. Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. |
«жадыны дамытуға арналған ойын», «Уақыт шеңбері», «Кемпірқосақ әдісі» «Радиоға қоңырау шалу», «ЖикСо»
СКТ 3 жакты күнделік Тест Балық қанқасы (фишбон) Ротация |
Формативтік бағалау Мадақтау қол шапалақтау арқылы және өлшемді бағалау үшін оқушылар бірін-бірі бағалайды,
Өлшемдік бағалау.Кретери: Топтың ұйымшылдығы Ой жинақы болу керек Әр бір пікір құнды Топ басшылары топтың жұмысын бағалайды |
Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, шығармашылық тапсырма беру арқылы. | Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін СТО сұрақтарын қою, жауап алу. | Оқушылардың берген жауаптарынан, тапсырманы орындаудан, рефлексия парақтарынан. |
2-сабақ |
Тақырыбы: §2 ХХғ ІІж ХХІғ б Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары.
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Екінші дүниежүзілік соғыстың саяси қорытындылары туралы білімдерінің кеңеюі.АКТ пайдалану .Әскери саяси блоктарды білу .Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат қалыптастыру. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Картамен жұмыс Жалғанды табу стратегиясыБірге ойланамыз,бірге талқылаймыз .Миға шабуыл.Ыстық орындық
|
Формативтік бағалау (жарайсындар!тамаша! сөздерін айту арқылы мадақтау )
Сумативті бағалау 2жұлдыз 1 тілек
|
Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл, Рөлдік ойындар топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы. | Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру. | Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан. |
3-сабақ |
Тақырыбы: §3 Ұлыбритания ХХғ 40ж ылдары ІІж -60ж ылдарда
Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Ұлыбританияның соғыстан кейінгі үкіметтерінің ішкі-сыртқы саясаты туралы білімдерін кеңейту.«Консервативті» басқару заманы(1951-64жж) туралы білу. Топпен жұмыс жасай алуы. Тақырыпты терең түсіну қабілетін дамыту. |
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Үй тапсырмасы «Тұлғаны таны» Ә.Жанбосынов,А.Иманов,Ж.Ақбаев,Т.Бокин
Жаңа сабақ б/ша оқушыларды 4 топқа бөлу.Санау арқылы (1,2,3,4) Үй тапсырмасын кесте толтырту арқылы дайындығын тексеру Жаңа сабақ Қызығушылықты ояту (диало гқа түсу) Топтық жұмыс «БҮҮ» сызба әдісі Ротация(ауыстыру) әдісі Венн диаграммасы (топтық жұмыс) Қорытындылау (ойлаудың 6 қалпағы ) |
Формативтік бағалау,
Смайликпен бағалау, Бағдаршаммен бағалау Сумативті бағалау |
Диалог , ой қозғау арқылы | Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы. | Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуынан, рефлексия парақтарынан.. |
4-сабақ |
Тақырыбы: §Ұлыбритания 70-90жж
Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Лейбористер қайтадан келу саясаты туралы білімдерінің кеңеюі. Э.Хиттің үкіметі туралы білу. АКТ-ны тиімді пайдалану
|
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ақылдың 6 қалпағы Үй тапсырмасы кестеде берілген сұрақтарғаа жауап беру Топқа бөлу. (сабақ тақырыбы Лига бойынша ) 4 топ «Патриоттық жастар», «Әскери крест», «Француз әрекет», «Ұлттар» Семантикалық карта Еркін жазу (жек жазу, жұпта ,топта оқу,жиап алу) Қорытындылау Венн диограммасы |
Формативтік бағалау,
Өлшемдік бағалау. Сумативті бағалау |
Ғаламтор материалдарынан пайдалану арқылы, миға шабуыл, АКТ арқылы. | Мәтінді талдау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. | Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, постерді қорғаудан, рефлексия парақтарынан. |
5-сабақ |
Тақырыбы: §Ұлыбритания ХХғ соңы ХХІ ғасырдың басында
Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Тэтчер оның ішкі-сыртқы саясаты туралы білімдерінің кеңеюі.Британиядағы жаңа консерватизмді білу. АКТ-ны тиімді пайдалану
|
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Үй тапсырмасын сұрау Топқа бөлу(санау бойынша) 4топ «», «», «», «» Мағынаны тану постер (Германия экономикасы ) Қорытындылау тест |
Формативтік бағалау Мадақтау қол шапалақтау, смайлик арқылы | Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, шығармашылық тапсырма беру арқылы. | Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін СТО сұрақтарын қою, жауап алу. | Оқушылардың берген жауаптарынан, тапсырманы орындаудан, рефлексия парақтарынан. |
6-сабақ |
Тақырыбы: § Францияның 4-ші республика кезеңіндегі дамуы
Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Генерал де Голльдің уақытша режімі ,партия жүйесінің құбылуы білімдерінің кеңеюі. Фр 50ж дамуы туралы білу. АКТ-ны тиімді пайдалану |
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Үй тапсырмасын ( кесте толтыру) . Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымы. Оқушыларды шашу арқылы 5 топтарға бөлу.Олар «», «», «», «», «» Топ ережесін сақтау. Диалог (зерттеушілік) Тақырыптың мазмұнын ашу үшін кластер дайындау топтық жұмыс. (); Өлең жазу,сурет салу,шығарма жазу,сөзжұмбақ құрасыру жекелеген топтарға тапсырма беру Рюзак- не білдім?,не ұнады? |
Формативтік бағалау (жарайсындар!тамаша! сөздерін айту арқылы мадақтау )
Сумативті бағалау 2жұлдыз 1 тілек
|
Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл, Рөлдік ойындар топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы. | Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру. | Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан. |
7-сабақ |
Тақырыбы: § Миттеранизмнің 80жылдардағы дамуы
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Ф.Миттеранның ішкі-сыртқы саясаты туралы білімдерінің кеңеюі.АКТ-ны пайдалану .80-90жж дамуы туралы білу .Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. Тиімді диалог жүргізе алатын белсенді азамат қалыптастыру. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Үй тапсырмасын АКТ-ы пайдалана отырып тест сұрақтары. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point таныстырылымы.
Ой қозғау Топқа бөлу.Оқу құралдарына байланысты «», «», «», «» атты 4 топтарға бөлінді. Бақылаушы,топ басшылары сайланды Кубизм (топтық жұмыс) Қорытындылау(бақылаушылар пікірі) |
Формативтік бағалау (жарайсындар!тамаша! сөздерін айту арқылы мадақтау )
Сумативті бағалау 2жұлдыз 1 тілек
|