Жаратылыстану 5 сынып (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)

24 октябрь 2016, Понедельник
805
0

Жаратылыстану                                                                                                                                                                                                                 5 сынып                                                                                                                                                                                                                   (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)

Негізгі сабақ мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер Оқу нәтижелері Модуль Бағалау Негізгі ресурстар         Мерзімі
Мақсаты: Тақырыптарды менгеру үшін тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалану, оқушыларды ынтымақтаса, топта жұмыс істеуге үйрету, өзін-өзі реттеу және өз мүмкіндіктерін бағалай білуге үйрету
                                                                                                                                        Кіріспе сағ

1.Сабақтың тақырыбы: Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретінде

Мақсаты:Тағажайып табиғаттың тылсым тіршілігін білу, зерттелу тарихын түсіну.

1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)

 

2. «Ой толғау»

3. Миға шабуыл

4. Сәйкестік тест

Табиғаттың таңғажайып тіршілігінің мәні зор екендігін  біледі, зерттелу тарихын түсінеді.Топпен жұмыс жасайды. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

 

көшбасшылық,АКТ

 

Фармативті бағалау,

 

Критерилер бойынша бағалау.

Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев

 

Атлас карта,  слайд, дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері,

таратпалар.

 

2.Сабақтың тақырыбы: Табиғатты ғылыми тұрғыдан тану әдістері Мақсаты:Табиғатты ғылыми тұрғыдан танудың әдіс тәсілдерін үйрену.

1.«Табиғат  аясында»  «Автор орындығы» стратегиясы.

 

2.» Мағынаны тану» ЖИГСО әдісі

3. « Ой толғау» Жалған мәтін

4. «Венн диогрммасы»

Табиғатты танып білудің әдіс тәсілдерін үйренеді, салыстырады, өз ойларын ортаға салып, топпен жұмыс жүргізеді СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

 

көшбасшылық,АКТ

Фармативті бағалау,

 

Критерилер бойынша бағалау. ББҮ кестесі

Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев дидактикалық материалдар,

 

таратпалар.

 

 

 

 

 

 

3. Сабақтың тақырыбы: Саяхат

Мақсаты: Табиғатты тамашалау,табиғаттың тылсым тіршілігін білу, алған білімдерін өмірде қолдана алу.

1.«Мағынаны тану» Сематикалық карта,

 

2. «Егерде сен…»

3. «Ой толғаныс»

«Керісінше ойлау»стратегиясы

 

Табиғаттың тылсым тіршілігін біліп, танысады, алған білімдерін өмірде қолдана алады. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

 

көшбасшылық,АКТ

Смайликтер, кері байланыс,  топтар өзара бағалайды.Бақылаушы ның бағалау парағы арқылы бағаланады Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев

 

таратпалар, бағалау парақтары

 
Жер және Ғарыштық кеңістік (14 сағ.)
1.Сабақтың тақырыбы: Астрономия – ғылым ретінде, жұлдызды аспан

 

Мақсаты: Жұлдыздардың түрлерімен танысу, астраномия туралы білмдерін кеңейту

1. «Мағынаны тану» сөйлемді жалғастыр ойыны.

 

2. ЖИГСО әдісі

3.Синквейн әдісі

4.Венн диограммасы

 

Астраномия туралы білім алады, жұлдыздардың түрлерін біледі, алған білімдерін өмірде қолданады. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

 

көшбасшылық,АКТ

Фармативті және сумативті бағалау, бағдаршам арқылы бағалау Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев

 

Атлас карта,  слайд, дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері

таратпалар.

 

2.Сабақтың тақырыбы: Күн және күн жүйесі, Ғарыштық кеңістіктің заттық табиғаты

Мақсаты:Күн жүйесіндегі ғаламшарларды білу, ғарышкерлердің қандай мақсатпен ұшқанын түсіну.

1.Автор орындығы сратегиясы

 

2. Ойлан, жұптас, талқыла

3.Үш қадамды сұхбат

4. Галереяда ой шарлау

Күн жүйесіндегі ғаламшарларды біледі, ғаламшарлардың қандай мақсатпен ұшқанын түсінеді.Топта жұмыс істейді СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

 

көшбасшылық,АКТ

Деңгейлері әр түрлі оқушылардың деңгейін бақылау арқылы мұғалім бағалайды.Топтар өзара өзін-өзі бағалайды. Блоб ағашы, кері байланыс арқылы бағаланады Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері

 

таратпалар.

 

3.Сабақтың тақырыбы: Ғарышты зерттеу және ғарыштың экологиясы.

Мақсаты: Ғарышқа ғарышкерлер қайдан ұшырылғандарын білу, оптикалық телескоп, радиотелескопты ажырата білу, экологиялық мағұлмат  алу.

1.«Ми шабуылы» әдісі

 

2.Төрт сөйлем тәсілі

3.Ақ сүйек әдісі

4.Ыстық орындық

5.Сұрақтары бар қорап

Ғарышкерлер туралы мәлімет алады, оптикалық телескоп пен радиотелескопты ажырата біледі, экологияның негізгі ұғымын біледі. СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,

 

көшбасшылық,АКТ

Фармативті бағалау,

 

Критерилер бойынша бағалау.

«НСЕРТ әдісі» ББҮ

Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев

 

слайд, дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері

таратпалар, бағалау парақтары

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtie smile laughing blush smiley relaxed smirk
    heart_eyes kissing_heart kissing_closed_eyes flushed relieved satisfied grin
    wink stuck_out_tongue_winking_eye stuck_out_tongue_closed_eyes grinning kissing stuck_out_tongue sleeping
    worried frowning anguished open_mouth grimacing confused hushed
    expressionless unamused sweat_smile sweat disappointed_relieved weary pensive
    disappointed confounded fearful cold_sweat persevere cry sob
    joy astonished scream tired_face angry rage triumph
    sleepy yum mask sunglasses dizzy_face imp smiling_imp
    neutral_face no_mouth innocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив