Жаратылыстану 5 сынып (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
Жаратылыстану 5 сынып (барлығы 34 сағ, аптасына 1 сағ)
Негізгі сабақ мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер | Оқу нәтижелері | Модуль | Бағалау | Негізгі ресурстар | Мерзімі |
Мақсаты: | Тақырыптарды менгеру үшін тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалану, оқушыларды ынтымақтаса, топта жұмыс істеуге үйрету, өзін-өзі реттеу және өз мүмкіндіктерін бағалай білуге үйрету | |||||
Кіріспе 3 сағ | ||||||
1.Сабақтың тақырыбы: Жаратылыстану табиғат жайлы ғылымдардың жиынтығы ретіндеМақсаты:Тағажайып табиғаттың тылсым тіршілігін білу, зерттелу тарихын түсіну. |
1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)
2. «Ой толғау» 3. Миға шабуыл 4. Сәйкестік тест |
Табиғаттың таңғажайып тіршілігінің мәні зор екендігін біледі, зерттелу тарихын түсінеді.Топпен жұмыс жасайды. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ
|
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. |
Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев
Атлас карта, слайд, дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері, таратпалар. |
|
2.Сабақтың тақырыбы: Табиғатты ғылыми тұрғыдан тану әдістері Мақсаты:Табиғатты ғылыми тұрғыдан танудың әдіс тәсілдерін үйрену. |
1.«Табиғат аясында» «Автор орындығы» стратегиясы.
2.» Мағынаны тану» ЖИГСО әдісі 3. « Ой толғау» Жалған мәтін 4. «Венн диогрммасы» |
Табиғатты танып білудің әдіс тәсілдерін үйренеді, салыстырады, өз ойларын ортаға салып, топпен жұмыс жүргізеді |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. ББҮ кестесі |
Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев дидактикалық материалдар,
таратпалар. |
|
3. Сабақтың тақырыбы: СаяхатМақсаты: Табиғатты тамашалау,табиғаттың тылсым тіршілігін білу, алған білімдерін өмірде қолдана алу. |
1.«Мағынаны тану» Сематикалық карта,
2. «Егерде сен…» 3. «Ой толғаныс» «Керісінше ойлау»стратегиясы
|
Табиғаттың тылсым тіршілігін біліп, танысады, алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Смайликтер, кері байланыс, топтар өзара бағалайды.Бақылаушы ның бағалау парағы арқылы бағаланады |
Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев
таратпалар, бағалау парақтары |
|
Жер және Ғарыштық кеңістік (14 сағ.) | ||||||
1.Сабақтың тақырыбы: Астрономия – ғылым ретінде, жұлдызды аспан
Мақсаты: Жұлдыздардың түрлерімен танысу, астраномия туралы білмдерін кеңейту |
1. «Мағынаны тану» сөйлемді жалғастыр ойыны.
2. ЖИГСО әдісі 3.Синквейн әдісі 4.Венн диограммасы
|
Астраномия туралы білім алады, жұлдыздардың түрлерін біледі, алған білімдерін өмірде қолданады. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Фармативті және сумативті бағалау, бағдаршам арқылы бағалау |
Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев
Атлас карта, слайд, дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері таратпалар. |
|
2.Сабақтың тақырыбы: Күн және күн жүйесі, Ғарыштық кеңістіктің заттық табиғатыМақсаты:Күн жүйесіндегі ғаламшарларды білу, ғарышкерлердің қандай мақсатпен ұшқанын түсіну. |
1.Автор орындығы сратегиясы
2. Ойлан, жұптас, талқыла 3.Үш қадамды сұхбат 4. Галереяда ой шарлау |
Күн жүйесіндегі ғаламшарларды біледі, ғаламшарлардың қандай мақсатпен ұшқанын түсінеді.Топта жұмыс істейді |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Деңгейлері әр түрлі оқушылардың деңгейін бақылау арқылы мұғалім бағалайды.Топтар өзара өзін-өзі бағалайды. Блоб ағашы, кері байланыс арқылы бағаланады |
Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері
таратпалар. |
|
3.Сабақтың тақырыбы: Ғарышты зерттеу және ғарыштың экологиясы.Мақсаты: Ғарышқа ғарышкерлер қайдан ұшырылғандарын білу, оптикалық телескоп, радиотелескопты ажырата білу, экологиялық мағұлмат алу. |
1.«Ми шабуылы» әдісі
2.Төрт сөйлем тәсілі 3.Ақ сүйек әдісі 4.Ыстық орындық 5.Сұрақтары бар қорап |
Ғарышкерлер туралы мәлімет алады, оптикалық телескоп пен радиотелескопты ажырата біледі, экологияның негізгі ұғымын біледі. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. «НСЕРТ әдісі» ББҮ |
Оқулық, Жаратылыстану 5-сынып Алматы «Атамұра» Б.Ш. Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У.Абулғазиев
слайд, дидактикалық материалдар, интернет мәліметтері таратпалар, бағалау парақтары |