География 6 сынып. Физикалық география 6 сынып (барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
6-сынып Физикалық география
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
Негізгі сабақ мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер | Оқу нәтижелері | Модуль | Бағалау | Негізгі ресурстар | Мерзімі |
Мақсаты: | ||||||
Кіріспе (3 сағат) | ||||||
1.Сабақтың тақырыбы: Физикалық география нені оқытады, Жер туралы географиялық білімнің дамуыМақсаты: Физикалық география туралы және жер туралы білу, алған білімдерін өмірде қолдана алу. |
1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)
2. «Ой толғау» 3. Миға шабуыл 4. Сәйкестік тест |
Физикалық география және жер туралы біледі, алған білімін өмірде қолдана алады. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ
|
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. «ИНСЕРТ әдісі» ББҮ |
6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер, таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,
интернет мәліметтері |
|
2.Сабақтың тақырыбы: Саяхатшылар, зерттеушілер Мақсаты:Саяхатшылар туралы мәліметтер алу, картамен жұмыс істей білу. |
1.«Мұхиттар аясында» «Автор орындығы» стратегиясы.
2.» Мағынаны тану» ЖИГСО әдісі 3. « Ой толғау» Жалған мәтін 4. «Венн диогрммасы» |
Саяхатшылар туралы мәліметтер алады, картамен жұмыс істейді, салыстырады. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Бас бармақ, смайлктер арқылы бағала, бағдаршам, бірін-бірі бағалау. |
6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер, таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,
интернет мәліметтері |
|
3. Сабақтың тақырыбы: Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру Мақсаты:Табиғат құбылыстарын бақылай білу, бір- бірімен тәжірибе алмаса алу. |
1.«Мағынаны тану» Сематикалық карта, Сәйкестік тест тапсырмасы, «Ең-ең кестесі»
2 . «Балық аулау» Картамен жұмыс 3. «Егерде сен…» 4. «Ой толғаныс» |
Табиғат құбылыстарын бақылай алады, бір-бірімен тәжірибе алмаса біледі. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Смайликтер, кері байланыс топтар өзара бағалайды.Бақылаушының бағалау парағы арқылы |
6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер, таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,
интернет мәліметтері |
|
Жер бетінің жазықтықта бейнеленуі. План және карта (16 сағат) | ||||||
1.Сабақтың тақырыбы: Жердің күн жүйесіндегі орны, Жердің пішіні мен мөлшеріМақсаты:Жердің күн жүйесіндегі маңыздылығын түсіну, Жер пішіні мен көлемнін ажырата алу, салыстыру. |
1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)
2.Сызба нұсқамен жұмыс (бір-бірімен байланысын анықтау) 3. Мақал-мәтелдер (пәнаралық байланыс) 4.Сәйкестік тест тапсырмасы |
Жердің күн күн жүйесіндегі маңыздылығын түсінеді, Жер пішіні мен көлемін ажырата алады, салыстырады, мысалдар келтіреді. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. «НСЕРТ әдісі» ББҮ |
6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер, таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,
интернет мәліметтері |
|
2.Сабақтың тақырыбы:Жер беті бейнесінің түрлеріМақсаты:Жер ішкі және сыртқы күштердің әсерінен қалыптасатындығын білу, ажырата алу, топта бірлесе жұмыс істей алу |
1.«Мағынаны тану» Мәтінмен жұмыс (ЖИГСО әдісі)
2.Сызба нұсқамен жұмыс (бір-бірімен байланысын анықтау) 3. Мақал-мәтелдер (пәнаралық байланыс) 4.Сәйкестік тест тапсырмасы |
Жер ішкі және сыртқы күштердің әсерінен қалыптасатындығын біледі, ішкі және сыртқы күштерге нелер жататындығын ажырата алады. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. «НСЕРТ әдісі» ББҮ |
6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер, таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,
интернет мәліметтері |
|
3.Сабақтың тақырыбы:Масштаб, қашықтықты өлшеуМақсаты: Масштаб оның түрлерін білу, картадан қашықтықты өлшей алу,салыстыру. |
1.Мағынаны тану сөйлемді жалғастыр ойыны.
2. ЖИГСО әдісі 3.Синквейн әдісі 4.Венн диограммасы |
Масштаб және оның түрлерін біледі, картадан қашықтықты өлшей алады, салыстырады. |
СТО, бағалау, диалог, дарынды оқушы, жас ерекшелік,
көшбасшылық,АКТ |
Фармативті бағалау,
Критерилер бойынша бағалау. «НСЕРТ әдісі» ББҮ |
6-сынып Физикалық география оқулығы. Ә.Бірмағамбетова, К.Мамырова. Атлас карта, презентация, қосымша мәліметтер, таратпа материалдары, дидактикалық материалдар,
интернет мәліметтері |