» » Математика 3-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра Барлығы – 170 сағат, аптасына 5 сағаттан

Математика 3-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра Барлығы – 170 сағат, аптасына 5 сағаттан

18 октябрь 2016, Вторник
6 771
0

МАТЕМАТИКА

3-сынып

Барлығы – 170 сағат, аптасына 5 сағаттан

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Кестелік қосу және азайту      2-сағат
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар 1. Ондықтан аттап қосу тәсілдерін таныстыру;
2. Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
3. Оқушыларды тату және ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: интерактивті, ақпараттандыру сабағы
Сабаққа керекті көрнекіліктер: электрондық оқулық, бейнепроектор, маркерлік тақта, дидактикалық материалдар мен ойындар, суреттер.
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

 

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

 

1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)

 

2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)

3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)

4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)

5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)

6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ)

7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту)

Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану

 

Оқулықтағы есептерді шығару.

Қосымша тапсырмалар.

1 тапсырма.

Бөлінгіш 23 19 57 80 45
Бөлгіш 5 4 7 9 6
Бөліндінің мәні 4 4 8 8 7
Қалдық 3 3 1 8 3

2 тапсырма.

Хх3=100-73  104+х=700-443 ух5=283+167   у:8=120:60  ах4=200-164  30ха=500-230 Хх3=27         104+х=257        ух5=450            у:8=2           ах4=36           30ха=270         х=27:3

х=257-104          у=450:5            у=2х8           а=36:4            а=270:30

х=9               х=153                 у=90                   у=16            а=9                 а=9

Сергіту сәті Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен– тышқан-шиқылдақ,
Мен– қоян-желаяқ,
Мен– түлкі-керіммін,
Мен– қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажеттісәулеттікөрүйді!
 

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
4. Өздеріңіз оқып отырған «Алгебра» кітабінің авторы? (Баймұханов, Базаров)
5. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады?(4)
6. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
7. Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
8. 1/10 санының кері саны? (10)
9. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12)
Үй тапсырмасы Тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
         

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Екі таңбалы сандар. Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдері                                   2-сағат
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар Білімділік — екі таңбалы санды қосу және екі таңбалы саннан азайту тәсілдерінің түрлерін үйрету және жаттығулар орындау арқылы меңгерту.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Алға қойған мақсаттарына жетуге, ойшылдыққа, шапшаңдыққа және тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Ауыл аттары, тест, бүктеме, кеспе сандар.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Пазл құрастыру  арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:

 

Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!

Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!

Мен бәріңе Мейірім тілеймін!

Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!

Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б.

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

 

Үй жұмысыдәптерлерін тексеру.

 

Берілген тапсырманы «Ұялы телефон» ойыны арқылы тексеру.
— Алло саламатсыз ба, Қазыбек?
— Мен Ерсұлумын
— Денсаулығын қалай?
— Жақсы
— Өрнектің мәнін айтшы?
— Рахмет сау бол!
— Сау бол!

Қызығушылықты ояту 26 38 49 57 86 95
— 26 бұл қандай сан? (екі таңбалы сан)
— Ондық бірліктерін атап шық (26=2 онд. 6 бірл.)
— 26 — дан кейінгі дөңгелек санды тап?
— 26 – 30, 38 – 40, 49 – 50
46
26 + 24 = (26+20)+4=50
20 4
30
50 — 24=(50 — 20)- 4 =26
20 4
Мағынаны тану

 

Мәтінді тізбектеп оқу

Сыныпты 3 ауылға бөліп,тапсырмалар беру.

 

І ауыл ІІ ауыл ІІІ ауыл
42+38=(42+30)+8=80 80 — 38=(80 — 30)- 8=42 72+18=(72+10)+8=90
30 8 30 8 10 8
2 — тапсырма.
Абай ауылына
І топ — 32 қорап
ІІ топ – 8 қорап
Әшекейледі — 7 қорап
Әшекейленбегені -?
Ш: 32 + 8 =40 40 — 7 =33
Жауабы: 33 әшекейленген жоқ
Ыбырай ауылына
ІІІ тапсырма
Аңдар – 16 мүсін
Құстар – 4 мүсін
Сыйлады — 9 мүсін
Ш: 16+4=20 20 — 9=11
Жауабы: қалды 11 мүсін

Оқулықтағы тапсырмаларды оындау.

Сергіту сәті Кел, балалар, күлейік,

 

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

 

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс 1. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? (4мысық)
2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг)
3. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала)
4. Екінің алтыншы дәрежесі
5. 45 минут сағаттың қанша бөлігі (¾)
6. Кері сандардың көбейтіндісі (1)
7. Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
Үй тапсырмасы Оқулықтан орындау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
         

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Үш таңбалы сандар. Үш таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайту тәсілдері                                                      2-сағат
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар Үш таңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру, сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу

 

жұмысын жалғастыру, есептей білу дағды, машықтарын жетілдіре   түсу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін                           ұштай  түсу.

Керекті құрал:  оқушылардың сызғыш, қарындаштары.

Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қәне, біз,

 

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

 

 

Ауызша есептеу тәсілдерін қайталауға ойындар.

 

40   — * = 20                             56 — * = 13

100 — * = 35                             67 — * = 34

77   — * = 13                             58 — * = 47

100 көлеміндегі қосу, азайту дағдыларын пысықтау.

«Кім жылдам!» ойынын ұйымдастыру.

+8                                               +7                                               +9

12                                                13                                               11

23                                                24                                               23

24                                                27                                               26

38                                                28                                               29

67                                                48                                               47

Қызығушылықты ояту Түлкі мен қасқыр”.
Екеуі тегін балыққа тап болады. Қасқыр айтады “Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл” дейді түлкіге. Сонда түлкі саған біреу, маған екеу, саған үшеу, маған төртеу т.с.с. Ең соңында жиырма балықты өзіне салады. Кім көп алды және қаншаға артық алды?
Қасқыр-100
Ж: Ең көп балықты түлкі алды -110, 10 балыққа артық.
Мағынаны тану

 

Мәтінді тізбектеп оқу

1-карточка

683, 368, 836, 638, 386, 863 т.с.с.

Әрқайсысынан бір санды разрядтық қосылғыш қосындысы түрінде жазу.

423 = 4 жүзд. 2 онд. 3 бірл.

2.-карточка

70   + 14   = 84                                                    80   – 52   = 28

370 + 14   = 384                                                  780 – 52   = 728

35   + 23   = 58                                                    36   – 21   = 15

350 + 230 = 580                                                  360 – 210 = 150

3 -карточка

а) □ □ / □ □ /□ □ /□ □ /□ □ / □ □

Жауабы: 6 хатқалта керек

ә)  □ □ □ □ □ □ / □ □ □ □ □ □

Жауабы: Әр  хатқалтада 6 ашықхат.

4-карточка

Ұзындығы – 15 см                 Р = 15 см + 10 см + 15 см + 10 см

Ені — ? 5 см қысқа                  Р = 50 см.

Р — ?

15 – 5 = 10 (см – ені)

№ 5 – карточка

652 – х = 14 + 38                          140 + в + 300 = 770                       56 + с + 14 = 100

652 – х = 52                                  440 +в = 770                                   70 + с = 100

х = 652 – 52                                  в = 770 – 440                                  с = 100 – 70

х = 600                                          в = 330                                            с = 30

652 – 600 = 14 +38                      140 + 330 + 300 = 770                    56 + 36 + 14 = 100

52 = 52                                          770 = 770                                        100 = 100

Сергіту сәті Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен– тышқан-шиқылдақ,
Мен– қоян-желаяқ,
Мен– түлкі-керіммін,
Мен– қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажеттісәулеттікөрүйді!
 

 

 

Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс Шал балықтарды көп аулап әндетіп келе жатса,жолда бір түлкі сұлап жатады, шал қуанып кемпіріме жаға болады деп түлкіні шанаға салып алады. Ал түлкі жолда 1 минутта 1 балық, 2 минутта 2 балық, т.с.с. Бір лақтырғанда алдыңғы лақтырғаннан 2 есе артық лақтыра береді. 7 минутта барлығы неше балық лақтырған.
Ж: 127
Үй тапсырмасы Тапсырмаларды орындау Күнделіктеріне жазады
 Бағалау  Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
         

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Математика Уақыты: Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.
Логикалық есептер шешу арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыпты жазып, есептерді қатесіз әрі сауатты түрде шапшаң орындай білуге дағды қалыптастыру. Еңбек етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, «жаттығу тапсырмалары»,  сөздер, оқулық, тапсырмалар, оқулық.
Сабақтың түрі: ойын
Әдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, ой қозғау, ой ашар, өздік жұмыс, тест сынағы, топтастыру, білім сайысы
Оқыту  нәтижесі
Топқа бөлу Пазл құрастыру  арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:

 

Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!

Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!

Мен бәріңе Мейірім тілеймін!

Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!

Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б.

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021