» » Математика 2-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан

Математика 2-сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспарлары Атамұра Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан

18 октябрь 2016, Вторник
4 297
0

МАТЕМАТИКА

 2-сынып

Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ондықтармен және бірліктермен санау
Мақсаты 1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.
Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ — жауап.
Түрі: қайталау сабақ.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық бағыт беру
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағат санамыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Көбейту кестесін сұрау Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану 1. Жасыл жолақша 10 тор, көк жолақша 20 тор. Сұрақтар арқылы талдау:
— Неше жолақша бар? — Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
— Бір жолақша бір ондықты білдіреді. ————— 1 ондық. ═ 10
— Неше көк шаршы бар? —————— (20) — Бұл ондық. ═ 20
— Бір шаршы бір бірлікті білдіреді.
— Соңғы жолақшада барлығы неше жолақша құрастырылған? (10)
— Оның нешеуі жасыл түсті? Нешеуі көк түсті?
— Солай деп тақтаға жазайық: 4+6=10
(Ауызша ) «Айболаттың сұрағы»
— Қанша ондық, қанша бірлік барын айт:
15, 12, 18, 10, 13, 24.
3. Дәптермен жұмыс:
1) Көркем жазу сәті
0 0 0 0 0 0 0 0
1 1 1 1 1 1 1 1
4. №2 4бет. Тақтаға және дәптерлеріне жазу
А) Бір таңбалы сандар: 1, 2, 5, 7, 9.
Ә) Екі таңбалы сандар: 80, 60, 40, 30, 10.Оқулықтағы таспырмаларды орындау.
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

 

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

 

Кроссворд шешу:
Көлденең: 1) Геометриялық фигура
Тігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал
2) 24 — 20
3) 35 — 29

Үйге тапсырма Есептер шығару Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс   Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екі таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру
Мақсаты 1) Екі таңбалы сандарды ондықтармен және бірліктермен санау арқылы шығарып алуға машықтандыру; Екі таңбалы сандарды оқу мен жазудың ерекшеліктерімен таныстыру, қатардағы орнына және ретіне қарай салыстыру, олардың ондықтар мен бірліктерден тұратынын аңғарту;
2) бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтау, кестелік қосу мен
азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу мен азайтуды қайталау;
3) іскерлікке баулу
Көрнекілік: интертақта слайдтары, әр түсті жолақшалар, сызбалар, кесте, цифрлар.
Әдісі: сұрақ — жауап, көрнекілік, топтық жұмыс, ойын.
Түрі: аралас сабақ.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

 

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту — Балалар, математика пәнінде оқушылар не істейді?
Жауаптары: санайды, қосады, азайтады, өлшейді.
— Дұрыс, ал адамдар нені санайды?
Нені өлшейді?
Нені қосады?
Нені азайтады?
Жауаптары: ақшаны, заттарды, дүкендегі заттарды, айлар мен жылдарды, т. б.
— Барлық мамандардың иелеріне санау, есептеу керек пе?
— ендеше біз де бүгін тез, дұрыс, шапшаң санауды бастайық.
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану — Суретте неше жолақша бар?
— Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
— Он шаршыдан он рет алсақ, барлығы қанша болды? (100)
— Дұрыс, бұл бір жүздікті білдіреді
— Жүз саны былай жазылады: 100
— Жасыл жолақша нешеу? (1 ондық)
— Суретте неше көк шаршы бар? ( 4)
— Барлығы неше шаршы бар? (14) Былай жазылады. (тақтада көрсету) Бұл — екі таңбалы сан.
— Жасыл жолақша нешеу? (1 ондық)
— Көк шаршылар нешеу? (6)
— Барлығы неше шаршы бар? (16 ) Бұл былай жазылады ( тақтада көрсету) Бұл да екі таңбалы сан.Дәптермен жұмыс жүргізу
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

 

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

 

1 — тапсырма:
2 доңғалақты — 3
3 доңғалақты — 1
Ш: 2+2+2+3 =9
2 — тапсырма: Шаршының 4 бұрышы бар. Бір бұрышын қиып тастасаң, қанша бұрыш
қалады?

Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс   Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екі таңбалы сандардың ондық құрамы. Ұзындықты өлшеу. Метр (м)
Мақсаты Мақсаты: екі таңбалы сандар, ондық құрамы туралы түсінік қалыптастыру.
Міндеттері:
1. Екі таңбалы сандарды құрамына ажырата білуге үйрету.
2. Ойлау, есептеу дағдыларын дамыту.
3. Адамгершілікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Түрі: жаңа
Әдісі: сұрақ — жауап, талдау — жинақтау, түсіндіру
Көрнекілігі: тірек сызбасы
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

 

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту «Бұл мәлімет Шындық па Жалған ба?» стратегиясы
Берілген сандардың ішінен екі таңбалы сандарды Шындық бөліміне
Жалған бөліміне бір таңбалы сандарды жазып екі бөлімдегі сандардың айырмашылығын айтады.
6, 78, 2, 54, 0, 88, 1, 92, 7, 100, 5, 213, 46.
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Жаңа тақырыпты түсіндіру

 

Дәптерде және тақтада орындау.

Қосымша таратпалармен жұмыс.

Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары

 

басылады

Ой толғаныс Шығармашылық тапсырма:

 

Математикалық диктант Дұрыс немесе бұрыс
Дұрыс және бұрыс математикалық амалдарын оқимын. Оқушылар дәптерге дұрыс болса «+», бұрыс болса «-« таңбасын қояды. Содан кейін мұғалімнің тақтада жазып қойған жауаптарымен салыстырып, қателерін түзеп, өздерін бағалайды.
— 7 — нің алдында тұрған сан 5.
— 4 — тің алдында тұрған сан 3.
— 8 — ден кейін тұрған сан 10.
— 8+2 өрнегі 10 — ға тең.
— 9 бен 7 — нің айырмасы 2 — ге тең.
— 4 саны 5 – тен кіші.
— 2+7өрнегі 9 — ға тең.

Үйге тапсырма Есеп шығару Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс   Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм
Мақсаты Заттың қасиетін сипаттайтын шаманың бірі-масса жайында түсінік беру және оның бірлігі килограммен таныстыру, таразының көмегімен заттың массасын өлшеудің ерекшеліктерімен таныстыру; бір амалмен шығарылатын есептер құрастыруды және шығаруды пысықтай түсу; әріпті өрнек және оның мәнін табуды қайталау;
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал Бір, екі, үш,

 

Бойға жинап күш.

Күзді қуана күтеміз,

Талмай еңбек етеміз.

Өнімді мол тереміз,

Пайдасын есептеп береміз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Ауыл іргесіндегі бау бақшаға бару жолы берілген,  жол ұзақтығын қалай есептейміз?

 

-Қандай ереже қолдандың?

-Ұзындықтың қандай өлшем бірлігін пайдаландыңдар?

-Ұзындықтың қандай бірліктерінбілесіңдер?

 

 

Ә) Бақты айналып, қоршау ұзындығын есептеп көр.

-Қоршау мен жол сызбасын қандай геометриялық фигурадеп атауға болады?

Мағынаны тану -Заттардың массасын өлшеуге бола ма?

 

-Сендер күнделікті өмірде массаны өлшеуді кездестірдіңдер ме?

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021