» » 2 СЫНЫП ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ АЛМАТЫ КІТАП

2 СЫНЫП ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ АЛМАТЫ КІТАП

05 октябрь 2016, Среда
1 308
0

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Білім керек бәріне

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

Жалпы мақсаттар

Жаңа сабақты түсіндіру.  Ой белсенділігін,сауаттылығын дамыту. Сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

Қайталау тест тапсырмалары.

Қызығушылықты ояту

Мәнерлеп оқып, мазмұнын өз ойыңды қоса отырып әңгімеле.           Балалар, бұл-жол басы даналыққа,                                                                    Келіңдер түсіп,байқап, қаралық та.                                             

Бұл жолмен бара жатқан  өзіңдей көп,                            

Соларды көре тұра қалалық па                                         

Даналық- өшпес жарық, кетпес байлық                          

Жүріңдер, іздеп тауып  алалық  та.

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Оқулықпен жұмыс.

1.Өлеңді мәнерлеп оқу.

Тізбектеп оқыту.

  Автор туралы түсінік.

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

1-топ Оқу,білім туралы мақал-мәтелдер жинақтау

2-топ  Білім мекені сурет салу

3-топ Ақын болғым келеді..... эссе жазу

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Мектеп – біздің анамыз

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

Жалпы мақсаттар

1. Өлеңді мәнерлеп оқи білу.

2. Негізгі идеяны түсінеді

3. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.

4. Диалогтік оқыту арқылы сөздік қорын кеңейту.

5. Топпен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру.

6. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Өлеңді мәнерлеп оқиды, идеясын түсінеді;

• Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы мағлұмат алады.

• Сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады;

• Ауызша сөйлеу, есте сақтау қабілеттері артады;

• Топпен жұмыс жасауға белсенді қатысады.;

• Шығармашылықпен  ойлай алады;

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Геомертиялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

«білім», «өнер», мәдениет», «шабыт» деп 4 топқа бөлу

Қызығушылықты ояту

«Күнге қолдарыңдысозыңдар.Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды,сипалайды,жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді.Жүрегімізді жылумен махаббатқа толтырады

-Міне ,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз

 

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

 Сурет бойынша әңгіме жүргізу.

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

1-топ Кітапша жасау

2-топ  Кітап бояу

3-топ Менің өмірбаяным кітапша жасау

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.

 Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Оқуға құмарлық Сапарғали Бегалин

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

Жалпы мақсаттар

Кітап оқудың пайдасы туралы сөз ете отырып , оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Тәтті кампиттер арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

Өткен тақырып бойынша «ашық» сұрақтар қою.

Қызығушылықты ояту

 Автор туралы түсінік.

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Автор туралы деректер

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс

1. « Оқуға құмарлық» мәтінінде кім туралы айтылған?
1. Ыбырай
2. Шоқан
3. Ғабит
2. «Оқымысты бала» мәтінінде оқиға жылдың қай мезгілінде болған?
1. күз
2. жаз
3. қыс

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Білім керек бәріне

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

Жалпы мақсаттар

Жаңа сабақты түсіндіру.  Ой белсенділігін,сауаттылығын дамыту. Сауаттылыққа,білімділікке тәрбиелеу.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

Қайталау тест тапсырмалары.

Қызығушылықты ояту

Мәнерлеп оқып, мазмұнын өз ойыңды қоса отырып әңгімеле.           Балалар, бұл-жол басы даналыққа,                                                                    Келіңдер түсіп,байқап, қаралық та.                                             

Бұл жолмен бара жатқан  өзіңдей көп,                            

Соларды көре тұра қалалық па                                         

Даналық- өшпес жарық, кетпес байлық                          

Жүріңдер, іздеп тауып  алалық  та.

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Оқулықпен жұмыс.

1.Өлеңді мәнерлеп оқу.

Тізбектеп оқыту.

  Автор туралы түсінік.

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

1-топ Оқу,білім туралы мақал-мәтелдер жинақтау

2-топ  Білім мекені сурет салу

3-топ Ақын болғым келеді..... эссе жазу

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Мектеп – біздің анамыз

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

Жалпы мақсаттар

1. Өлеңді мәнерлеп оқи білу.

2. Негізгі идеяны түсінеді

3. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.

4. Диалогтік оқыту арқылы сөздік қорын кеңейту.

5. Топпен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру.

6. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Өлеңді мәнерлеп оқиды, идеясын түсінеді;

• Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы мағлұмат алады.

• Сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады;

• Ауызша сөйлеу, есте сақтау қабілеттері артады;

• Топпен жұмыс жасауға белсенді қатысады.;

• Шығармашылықпен  ойлай алады;

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Геомертиялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

«білім», «өнер», мәдениет», «шабыт» деп 4 топқа бөлу

Қызығушылықты ояту

«Күнге қолдарыңдысозыңдар.Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды,сипалайды,жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді.Жүрегімізді жылумен махаббатқа толтырады

-Міне ,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз

 

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

 Сурет бойынша әңгіме жүргізу.

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

1-топ Кітапша жасау

2-топ  Кітап бояу

3-топ Менің өмірбаяным кітапша жасау

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.

 Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Оқуға құмарлық Сапарғали Бегалин

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Мәтін,сөйлем құрауға қажетті тапсырмалар

Жалпы мақсаттар

Кітап оқудың пайдасы туралы сөз ете отырып , оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру. Диалогпен сөйлеуге жаттықтыру.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Тәтті кампиттер арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

Өткен тақырып бойынша «ашық» сұрақтар қою.

Қызығушылықты ояту

 Автор туралы түсінік.

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Шығармашылық тапсырма.

1-топ Автор туралы деректер

2-топ Топтастыру

3-топ Семантикалық карта

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.

 

Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс

1. « Оқуға құмарлық» мәтінінде кім туралы айтылған?
1. Ыбырай
2. Шоқан
3. Ғабит
2. «Оқымысты бала» мәтінінде оқиға жылдың қай мезгілінде болған?
1. күз
2. жаз
3. қыс

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021