» » Химия 9 сынып. ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспар жаратылыстану-математикалық бағыт

Химия 9 сынып. ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспар жаратылыстану-математикалық бағыт

08 ноябрь 2016, Вторник
6 496
1

 Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы:  9 (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Пәні : Химия

 

 

 

№1сабақ

 

 

 

 

Химия

 

 

 

 

Сабақ тақырыбы:  Химияның негізгі түсініктері мен заңдары
Сілтеме: 9 (жаратылыстану-математикалық бағыт) оқулық. Н. Нұрахметов,  К.Жексембина,Н. Заграничная
Жалпы мақсаттар:

 

 

1.        Техника қауіпсіздігі боіынша алғашқы нұсқаулар мен химияның негізгі түсініктері мен заңдарын қайталау

 

2.        талдау,жүйелеу  дағдыларын   қалыптастыра отырып дамыту,есте сақтау қабілеттерін дамыту,сөздік қорын молайту.

3.        Оқулықпен жұмыс істеу кезінде  тақырыптағы  басты  мәселені  анықтап, өз  бетімен  білім  алуға  үйрену

Күтілетін  нәтижесі Химиялық негігі түсініктер мен заңдар туралы білім  қалыптасады.Оқушылар диалог әдісі арқылы сыни тұрғыдан ойлана алады.Критерий  арқылы  оқушылар  бір-бірін  бағалайды.
Түйінді идеялар Химияның негізгі түсініктері мен заңдары.Диалог әдісі арқылы  оқушылар сыни тұрғыдан ойлану. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар бір-бірін критерий арқылы  бағалау.
Сабақтың әдісі Топтық, жеке,  жұптық  тапсырмалар,  диалог әдісі
Сабақтың көрнекілігі периодтық кесте, злектрондық оқулық
Ұйымдастыру кезеңі ·         Оқушылармен  сәлемдесу,  түгелдеу.

 

·         Оқушыларды  топқа бөлу  элементер таңбасы арқылы.

·         Оқушыларға бағалау парақшалары таратылады.

Қызығушылықты  ояту

 

 

Химиялық диктант

 

Ауадағы газдардың құрамына оттегінің ……….   кіреді.

Су молекуласы оттегінің және сутегінің ………..   тұрады.

Жемістің қайнатпа болуы оның құрамындағы қант ………..    байланысты.

Оттек суда ерігенде оттегінің ………. судың ……… арасына орналасады.

Қант ………..  құрамына оттегі және сутегі ………. басқа да көміртек ……..кіреді.

Иод ерітіндісінің иісі ерітіндіден шығып жатқан иод ……….. байланысты.

Шіріген жұмыртқаның иісі күкіртсутек …………..  байланысты.

Жаңа  сабақ

 

 

 

 

Мағынаны  тану. Мәтінмен  жұмыс

 

1 топ. Заттың құрам тұрақтылық заңы.

2 топ.  Газ заңдары. Авогадро заңы. Газдың молярлық көлемі.

3 топ.  Зат массасының сақталу заңы.

Оқушылар  берілген  мәтінді  өз  беттерінше  оқып диалог әдісі  бойынша  талдайды. Постерге  түсіріп  басқа топтарға  түсіндіреді.

байланысқандықтан оның қасиеттері де өзгеше

 

Тапсырмалар 1-деңгей

 

1.        Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшек……. деп аталады.

2.        Екі немесе бірнеше заттың бірігіп  бір күрделі затқа айналуын ……деп атаймыз.

3.        Құрам тұрақтылық заңын ……..ашты.

2-деңгей

1. Валенттілік арқылы формула құрастыр.

V II    III II   V I    IV II   II  II

P O ,  Al O , P Cl , N O , Ba O

2. Реакция типтерін анықта:

2Al + 3Cl2 → 2AlCl3

Fe + 2HCl → FeCl2 + H2

3.М.В.Ломоносовтың мойнақпен тәжірибе жасап, ұсынған заңы?

3- деңгей

1.Hg + O2→ HgO

C6H14+O2→ CO2 + H2O

2.  KMnO4 , K2MnO4қайсысында калийдің массалық үлесі көп?

3. Магний жанғанда 28 грамм магний оксиді түзілді. Реакцияға қатысқан магнийдің массасы және мөлшері канша?

 

 

Кейінгі  тапсырмалар Есептер шығару
Бағалау Формативті бағалау: екі жұлдыз,бір ұсыныс.

 

Топтағы  оқушылар бағалау парақшаларына   критерий арқылы  бағалайды

 

Кері байланыс Бүгінгі сабақта  не  үйрендім?  Оқушы рефлексиясы
Үйге тапсырма   §15-10 есептер

 

 

 

 

№3 Сабақ

 

 

 

 

               Химия

 

 

 

 

Сабақ тақырыбы: Бейорганикалық заттардың қосылыстары және олардың арсындағы генетикалық байланыс.
Сілтеме: 9 (жаратылыстану-математикалық бағыт) оқулық. Н.Нұрахметов,  К.Жексембина, Н.Заграничная
Жалпы мақсаттар: ·         Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістер орындату, есептер шығарту, тарауды қорытындылау, жинақтау.

 

Оқушылардың талдау, қорытынды жасау білім-білік дағдысын дамыту.

·         Сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Күтілетін  нәтиже ·         Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістерді орындайды, есептер шығарады, тарауды қорытындылайды. Критерий  арқылы  оқушылар  бір-бірін  бағалайды.
Түйінді идеялар Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланыс.
Сабақтың әдісі Топтық, жеке,  жұптық  тапсырмалар,  диалог әдісі.
Сабақтың көрнекілігі Көрнекіліктер: плакаттар, тірек сызбалар, слайд түрінде.
Ұйымдастыру кезеңі ·         Оқушылармен сәлемдесу,  түгелдеу.

 

·         Оқушыларды 4  топқа бөлу.

·         Оқушыларға бағалау парақшалары таратылады.

Үй  тапсырмасын  сұрау 1- тапсырма

 

1.  Қазіргі кезде неше химиялық элемент белгілі.

2. Химиялық элементтің қасиеті немен анықталады?

3. Элемент атомының құрылысы қандай?

4. Элементтердің топша бойынша қасиеттерінің ұқсас болуы немен анықталады……… және олардың металдық, бейметалдық қасиеттері қалай өзгереді.

5. Период бойынша элементтердің қасиеті қалай өзгереді?

6. Элементке сипаттама беру жоспары бойынша реттік нөмірі 20 және 6-шы …………элементтеріне сипаттама бер. Осы элементтер оксидтері берілген заттың …………… қайсысымен әрекеттеседі: НСІ, NaOH?

2- тапсырма

Мына  элементтерден  түзілетін  қосылыстардың  химиялық  формуласын  жазыңдар:

А) Са және  бром;

Б) Р және Н;

Г) Н  және  күкірт

Д) натрий және хлор;

Е) мырыш  және күкірт;

Ж) магний  және оттек;

З) С  және Н;

Әр  қосылыстағы  химиялық  байланыстың   түрін  көрсетіңдер.

 

 

«Ой  қозғау»

Түрткі сұрақ:

 

Бейоргантеалық қосылыстардағы генетикалық байланыс қандай?

Жаңа  сабақ

 

 

 

 

1.Кім жылдам?– мұнда оксидтің, негіздің, қышқылдың, тұздың формулалары жазылған карточкалар араластырылады. Топбасшылары шығып осылардың өздеріне сәйкесін бөледі.

 

2. Генетикалық байланыс (өзгеріс орындау)

1) Cu →CuO→CuCl2 →Cu(OH)2→CuO→Cu

2) Na→NaOH→ NaCl→Na2SO4→NaNO3→NaNO2

3) Al2→Al2O3→AlCl3→Al(OH)3→Al2O3→Al

4) Ca→CaO→CaCO3→CO2→Na 2CO3→NaCl

3. Тәжірибе көрсету. (5 мин)

Әр топқа өздеріне сәйкес химиялық реактив беріп оған тәжірибе жасау. Судағы ерігіштігін дәлелдеу, ерігіштік кестеден көрсетіп дәлелдеу.

4.Венн диаграммасы.

Оксид. Қышқыл. Негіз. Тұз.

5.Химия тұрмыста, өндірісте.

Әр топ өздерінің тұрмыста, өндірісте қолданылуы туралы реферат қорғау.

Тапсырмалар  Есеп шығару. Жұмыс дәптерден есеп беру.

 

І- топқа.

Берілгені

m (Cu)= 4г

т/к (CuO)-?

Шешуі

2Cu+O2→ 2CuO

 

II- топқа

Берілгені

m (Na) = 9 г

т/к m (NaOH) -?

Шешуі:

2Na+2H2O→ 2NaOH+H2

 

III-топқа

Берілгені

m (P2O5)= 6 г

т/к m (H3PO4) -?

Шешуі:

P2O5+3H2O→ 2H3PO4

 

IV- топқа

гені

m (CaO)= 12г

т/к m (CaCl2)-?

Шешуі

CaO+2HCl→ CaCl2+H2O

Кейінгі  тапсырмалар Берілгені:O2, H2O,Na,KOH,CuO,NaOH,Na 2SO4,  SO3,HCI,Na2O,CuSO4.

 

Осылардың ішінен генетикалық өзара байланысы бар заттарды тауып, өзара айналуларын реакция теңдеулерін жазу арқылы дәлелдеңдер.

Төмендегі айналуларды іске асыруға болатын тиісті реакция теңдеулерін жаз:  а) Cu →  CuO → CuCI2 → Cu(OH)2  → CuO  → CuSO4

ә) AICI3  → AI(OH)3  → AI 2O3  → AI 2(SO 4)3   → AI(OH)3   → AI(OH) 2CI

Есептер мен жаттығулар жинағынан берілетін тапсырмалар.

Төмендегі сызба нұсқалардағы белгісіз заттарды тауып,айналуларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін химиялық реакция теңдеулерін жазыңдар:

1)      Na    →   X  →  Na 2SO4 →Ba 2SO4

2)    H 2S  →  X  →   SO2  →  У →  H 2SO4→ MgSO4

Бағалау Формативті  бағалау:

 

Топтағы  оқушылар бағалау парақшаларына   критерий арқылы  бағалайды.

 

Кері байланыс Бүгінгі сабақта  не  үйрендім?  Оқушы рефлексиясы стикерге  жазу.
Үйге тапсырма   §4 оқып келу

№3 Сабақ

 

 

 

 

               Химия

 

 

 

 

Сабақ тақырыбы: Бейорганикалық заттардың қосылыстары және олардың арсындағы генетикалық байланыс.
Сілтеме: 9 (жаратылыстану-математикалық бағыт) оқулық. Н.Нұрахметов,  К.Жексембина, Н.Заграничная
Жалпы мақсаттар: ·         Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістер орындату, есептер шығарту, тарауды қорытындылау, жинақтау.

 

Оқушылардың талдау, қорытынды жасау білім-білік дағдысын дамыту.

·         Сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Күтілетін  нәтиже ·         Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты ашуға арналған өзгерістерді орындайды, есептер шығарады, тарауды қорытындылайды. Критерий  арқылы  оқушылар  бір-бірін  бағалайды.
Түйінді идеялар Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланыс.
Сабақтың әдісі Топтық, жеке,  жұптық  тапсырмалар,  диалог әдісі.
Сабақтың көрнекілігі Көрнекіліктер: плакаттар, тірек сызбалар, слайд түрінде.
Ұйымдастыру кезеңі ·         Оқушылармен сәлемдесу,  түгелдеу.

 

·         Оқушыларды 4  топқа бөлу.

·         Оқушыларға бағалау парақшалары таратылады.

Үй  тапсырмасын  сұрау 1- тапсырма

 

1.  Қазіргі кезде неше химиялық элемент белгілі.

2. Химиялық элементтің қасиеті немен анықталады?

3. Элемент атомының құрылысы қандай?

4. Элементтердің топша бойынша қасиеттерінің ұқсас болуы немен анықталады……… және олардың металдық, бейметалдық қасиеттері қалай өзгереді.

5. Период бойынша элементтердің қасиеті қалай өзгереді?

6. Элементке сипаттама беру жоспары бойынша реттік нөмірі 20 және 6-шы …………элементтеріне сипаттама бер. Осы элементтер оксидтері берілген заттың …………… қайсысымен әрекеттеседі: НСІ, NaOH?

2- тапсырма

Мына  элементтерден  түзілетін  қосылыстардың  химиялық  формуласын  жазыңдар:

А) Са және  бром;

Б) Р және Н;

Г) Н  және  күкірт

Д) натрий және хлор;

Е) мырыш  және күкірт;

Ж) магний  және оттек;

З) С  және Н;

Әр  қосылыстағы  химиялық  байланыстың   түрін  көрсетіңдер.

 

 

«Ой  қозғау»

Түрткі сұрақ:

 

Бейоргантеалық қосылыстардағы генетикалық байланыс қандай?

Жаңа  сабақ

 

 

 

 

1.Кім жылдам?– мұнда оксидтің, негіздің, қышқылдың, тұздың формулалары жазылған карточкалар араластырылады. Топбасшылары шығып осылардың өздеріне сәйкесін бөледі.

 

2. Генетикалық байланыс (өзгеріс орындау)

1) Cu →CuO→CuCl2 →Cu(OH)2→CuO→Cu

2) Na→NaOH→ NaCl→Na2SO4→NaNO3→NaNO2

3) Al2→Al2O3→AlCl3→Al(OH)3→Al2O3→Al

4) Ca→CaO→CaCO3→CO2→Na 2CO3→NaCl

3. Тәжірибе көрсету. (5 мин)

Әр топқа өздеріне сәйкес химиялық реактив беріп оған тәжірибе жасау. Судағы ерігіштігін дәлелдеу, ерігіштік кестеден көрсетіп дәлелдеу.

4.Венн диаграммасы.

Оксид. Қышқыл. Негіз. Тұз.

5.Химия тұрмыста, өндірісте.

Әр топ өздерінің тұрмыста, өндірісте қолданылуы туралы реферат қорғау.

Тапсырмалар  Есеп шығару. Жұмыс дәптерден есеп беру.

 

І- топқа.

Берілгені

m (Cu)= 4г

т/к (CuO)-?

Шешуі

2Cu+O2→ 2CuO

 

II- топқа

Берілгені

m (Na) = 9 г

т/к m (NaOH) -?

Шешуі:

2Na+2H2O→ 2NaOH+H2

 

III-топқа

Берілгені

m (P2O5)= 6 г

т/к m (H3PO4) -?

Шешуі:

P2O5+3H2O→ 2H3PO4

 

IV- топқа

гені

m (CaO)= 12г

т/к m (CaCl2)-?

Шешуі

CaO+2HCl→ CaCl2+H2O

Кейінгі  тапсырмалар Берілгені:O2, H2O,Na,KOH,CuO,NaOH,Na 2SO4,  SO3,HCI,Na2O,CuSO4.

 

Осылардың ішінен генетикалық өзара байланысы бар заттарды тауып, өзара айналуларын реакция теңдеулерін жазу арқылы дәлелдеңдер.

Төмендегі айналуларды іске асыруға болатын тиісті реакция теңдеулерін жаз:  а) Cu →  CuO → CuCI2 → Cu(OH)2  → CuO  → CuSO4

ә) AICI3  → AI(OH)3  → AI 2O3  → AI 2(SO 4)3   → AI(OH)3   → AI(OH) 2CI

Есептер мен жаттығулар жинағынан берілетін тапсырмалар.

Төмендегі сызба нұсқалардағы белгісіз заттарды тауып,айналуларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін химиялық реакция теңдеулерін жазыңдар:

1)      Na    →   X  →  Na 2SO4 →Ba 2SO4

2)    H 2S  →  X  →   SO2  →  У →  H 2SO ХИМИЯ ПӘНІ ҚЫСҚА ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ ОМЖ ҚМЖ ҰМЖ

Комментарии:
какой-то педагог 1 октября 2018 22:50
а почему нет полная версия
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021