0 сынып ҚМЖ

08 ноябрь 2016, Вторник
1 560
0

Оқу ісінің меңгерушісі:

Тақырыбы Сәлем! Сау бол
Мақсаты Сөз байлығы, сөйлеу дағдылары жетіледі.
Күтілетін нәтиже Көркем  жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.
Қажетті құрал жабдықтар Топтастыру,кестелер,плакаттар.
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Психологиялық дайындық

 

 

Әсем гүлдей сүйкімді біз баламыз,

 

Алдыменен сәлем беріп аламыз.

Озық оймен,ынта-жігер,талаппен,

Білім нәрін бойға жинап аламыз.

Әр түрлі мағынада өлең шумақтарын оқыту.

Оқушылар тақпақты қосылып айтады.

 

 

Өлеңнің мағынасына қарай топтарға бөлінеді.

Тұсаукесер

 

 

«Қай әріпті жоғалттым»  стратегиясын қолдану. Оқушылар берілген  ресурстағы  тапсырмаларды  жеке орындайды.
Негізгі бөлім

 

Мағынаны тану

Электронды оқулықты тыңдату.

 

Ойлануға түрткі сұрақтар.

-Сендер нені тыңдадыңыздар?

-Бүгінгі тақырып қалай аталады?

Сәлем! Сау бол

Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.

 

 

Жаттығуды жеке ойланып,жұпта талқылап, топта орындайды.

Сергіту сәті Апан үшін күнде мен,

 

Отынға ағаш жарамын.

Су құямын гүлге де,

Дүкенге де барамын.

Сыпырамын үй ішін,

Жуа аяқ-табақты,

Жылай қалса бөпемді,

Жұбатамын ойнатып.

Оқушылар тақпақты айтып,

 

сергіп қалады. Қимылмен көрсетеді.

Рефлексия

 

 

 Кестемен жұмыс

 

Не болды деп ойлайсың? Неге? Дәлелдеңіз. Шын мәнінде не болды?
       

 

 

 

 

 

 

Берілген тапсырма барысында оқушылар өз белсенділіктерін көрсетеді.

 

 

Бағалау «Бағдаршам» әдісі  
Үйге тапсырма   Қайталау Күнделіктеріне жазады
Кері байланыс -Бүгінгі сабағымыздан біз нені үйрендік?

 

-Нені білдік?

Оқушылар алған әсерлерімен бөліседі

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Тақырыбы Кел, танысайық
Мақсаты Оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту. Жаңа білімді түсіндіру.
Күтілетін нәтиже Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.
Қажетті құрал жабдықтар Слайд, постер,фломастер, бағалау парағы, стикер.
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
1кезең

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

Психологиялық ахуал тудыру

 

«Жаңбыр» сергіту сәті

Жыл мезгілдері арқылы топқа бөлу

Оқушылар  қол, саусақ, аяқ, білек жаттығулары арқылы жауған жаңбырды, ағаш бейнелерін көрсетеді.

 

Оқушылар  «Көктем» және «Күз» болып екі топқа бөлінеді.

2-кезең

 

Білу

Жаңа тақырып

 

 

 

Электронды оқулықтан тыңдау

Оқушылар берілген  ресурстағы  тапсырмаларды  жеке орындайды.

 

 

3-кезең

 

Түсіну

Оқулықпен жұмыс

1-топ  3-тапсырма

 

2-топ  4-тапсырма

Дәптермен жұмыс

Жаттығуларды орындау

Кел, танысайық

Оқушылар «Түртіп алу стратегиясы» арқылы тақырыпты меңгереді.

 

Түсінгендерімен бөліседі.

Кестені толтырады

Білемін Білдім Білгім келеді
     

 

 

Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ,

 

Сол қолымда бес саусақ.

Беске бесті қосқанда

Болады екен он саусақ.

Жаза-жаза сауағым

Әлсіреді шаршады.

Оңға, солға бұрамыз,

Сосын қайта жазамыз.

 

 

 

Сергіту жаттығуын орындау.

4-кезең

 

Қолдану

 

Тапсырма

 

«Аквариум»

Балық аулау.  Әр балықтың артында тапсырма жазылады.

Оқушылар бір-бірінен балық аулау арқылы тапсырма алады.  Алдымен топта тапсырма алып талдайды.  Топ өкілі қорғайды.
5-кезең

 

Кел, танысайық

Талдау

Тапсырманы орында

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тапсырма бойынша өз білгендерін жазады.

6-кезең

 

Жинақтау

«Бес жолды өлең» әдісі арқылы өлең құрастыру

 

1) Зат есім 1сөз

2) Сын есім 2 сөз

3) Етістік 3 сөз

4) Сөз тіркесі

5) Зат есімге мәндес сөз

«Синквейн» әдісі.

 

Оқушылар постерге  бес жолды өлең жазады.

Үйге тапсырма Қайталау Күнделіктеріне жазады

 

 

Комментарии: