Қазақ тілі 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
«Тексерілді»
Директордың оқу-
ісі жөніндегі орынбасары:
________
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі – ұлттық мәдени, рухани асыл мұра. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қазақ тілінің ұлттық құндылық екендігін, байлығын таныту.
Сабақтың міндеті: Берілген мәтіндерді талдату, түрлі іздендіру тапсырмаларын орындату. Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан ойлана біледі.
Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, «Ия, Жоқ» әдісімен ереже сұрау.
Сыныбы: 8
| Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау | Қолданылатын ресурстар | 
| 
                        2 минут
                         
 
 
 
 20 
 
 
 
 10 
 
 8 
 
 3 
 
 2  | 
                      
                        Кіріспе
                         
 
 
 
 Негізгі бөлім 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Қорытынды бөлім  | 
                      
                        Ұйымдастыру кезеңі.
                         
 Психологиялық дайындық. Оқушыларды түрлі стикерлер арқылы топқа бөлемін.. Постерге топтық жұмыс жасату «Қазақ тілі – ұлттық, мәдени мұра» тақырыбы бойынша. 
 Оқулықтағы 3,4-жаттығуларды орындатамын. «Ия, Жоқ» тәсілімен ереже сұраймын. 
 
 Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін. 
 
 Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.  | 
                      
                        Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
                         
 Оқушылар топтарға бөлінеді. Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді. 
 1,2-топ 3-жат-ды, 3,4-топ 4-жаттығуды орындайды. Оқушылар кезекпен жауаптың дұрыс, бұрыстығына орай белгі көтереді. Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды. 
 Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады.  | 
                      
                         
                         
 
 
 
 Қол шапалақтап қолдау көрсету 
 
 Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі. 
  | 
                      Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер. | 
«Тексерілді»
Директордың оқу-
ісі жөніндегі орынбасары:
________
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақ әдеби тілі. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға топтасып, жұптасып жұмыс жасай білуді, оз ойын ашық жеткізе білуді үйрету.
Сабақтың міндеті: Берілген мәтіндерді талдату, түрлі тапсырмаларды орындату. Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан ойлана біледі.
Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, «Айтыс» әдісімен ереже сұрау.
Сыныбы: 8
| Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау | Қолданылатын ресурстар | 
| 
                        2 минут
                         
 
 
 
 20 
 
 
 
 10 
 
 8 
 
 3 
 
 2  | 
                      
                        Кіріспе
                         
 
 
 
 Негізгі бөлім 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Қорытынды бөлім  | 
                      
                        Ұйымдастыру кезеңі.
                         
 Психологиялық дайындық. Оқушыларды өлең жолдарымен топқа бөлемін. Постерге топтық жұмыс жасату «Қазақ әдеби тілі» тақырыбын талдату. 
 
 Оқулықтағы7,8-жаттығуларды орындатамын. 
 «Айтыс» тәсілімен ереже сұраймын. Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін. 
 
 Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.  | 
                      
                        Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
                         
 Оқушылар топтарға бөлінеді. Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді. 
 1,2-топ 7-жат-ды, 3,4-топ 8-жаттығуды орындайды. 
 Оқушылар бір-бірін айтысқа шақырып ереже айтады. Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды. 
 Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады.  | 
                      
                         
                         
 Әр тапсырмадан кейін мазмұнды жұмыстарға қол шапалақтап қолдау көрсету 
 
 
 
 
 Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі. 
  | 
                      Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер. | 
«Тексерілді»
Директордың оқу-
ісі жөніндегі орынбасары
________

