Қазақ тілі 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары
«Тексерілді»
Директордың оқу-
ісі жөніндегі орынбасары:
________
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі – ұлттық мәдени, рухани асыл мұра. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қазақ тілінің ұлттық құндылық екендігін, байлығын таныту.
Сабақтың міндеті: Берілген мәтіндерді талдату, түрлі іздендіру тапсырмаларын орындату. Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан ойлана біледі.
Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, «Ия, Жоқ» әдісімен ереже сұрау.
Сыныбы: 8
Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау | Қолданылатын ресурстар |
2 минут
20
10
8
3
2 |
Кіріспе
Негізгі бөлім
Қорытынды бөлім |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. Оқушыларды түрлі стикерлер арқылы топқа бөлемін.. Постерге топтық жұмыс жасату «Қазақ тілі – ұлттық, мәдени мұра» тақырыбы бойынша.
Оқулықтағы 3,4-жаттығуларды орындатамын. «Ия, Жоқ» тәсілімен ереже сұраймын.
Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін.
Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Оқушылар топтарға бөлінеді. Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді.
1,2-топ 3-жат-ды, 3,4-топ 4-жаттығуды орындайды. Оқушылар кезекпен жауаптың дұрыс, бұрыстығына орай белгі көтереді. Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды.
Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады. |
Қол шапалақтап қолдау көрсету
Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі.
|
Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер. |
«Тексерілді»
Директордың оқу-
ісі жөніндегі орынбасары:
________
Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қазақ әдеби тілі. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға топтасып, жұптасып жұмыс жасай білуді, оз ойын ашық жеткізе білуді үйрету.
Сабақтың міндеті: Берілген мәтіндерді талдату, түрлі тапсырмаларды орындату. Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан ойлана біледі.
Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, «Айтыс» әдісімен ереже сұрау.
Сыныбы: 8
Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау | Қолданылатын ресурстар |
2 минут
20
10
8
3
2 |
Кіріспе
Негізгі бөлім
Қорытынды бөлім |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. Оқушыларды өлең жолдарымен топқа бөлемін. Постерге топтық жұмыс жасату «Қазақ әдеби тілі» тақырыбын талдату.
Оқулықтағы7,8-жаттығуларды орындатамын.
«Айтыс» тәсілімен ереже сұраймын. Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін.
Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Оқушылар топтарға бөлінеді. Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді.
1,2-топ 7-жат-ды, 3,4-топ 8-жаттығуды орындайды.
Оқушылар бір-бірін айтысқа шақырып ереже айтады. Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды.
Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады. |
Әр тапсырмадан кейін мазмұнды жұмыстарға қол шапалақтап қолдау көрсету
Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі.
|
Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер. |
«Тексерілді»
Директордың оқу-
ісі жөніндегі орынбасары
________