» » Қазақ тілі 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары

Қазақ тілі 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары

29 октябрь 2016, Суббота
2 021
0

«Тексерілді»

Директордың оқу-

ісі жөніндегі орынбасары:

________

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы:  Қазақ тілі – ұлттық мәдени, рухани асыл мұра.                                                                                                                                                                                                                                                    Сабақтың мақсаты:  Оқушыларға қазақ тілінің ұлттық құндылық екендігін, байлығын таныту.

Сабақтың міндеті:  Берілген мәтіндерді талдату, түрлі  іздендіру тапсырмаларын орындату.                                                                                                                                                                                                         Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан  ойлана біледі.

Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, «Ия, Жоқ» әдісімен ереже сұрау.

Сыныбы: 8

            Уақыты Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар
2 минут

 

 

 

 

20

 

 

 

 

10

 

 

8

 

 

3

 

 

2

Кіріспе

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Психологиялық дайындық. Оқушыларды түрлі стикерлер арқылы топқа бөлемін..

Постерге топтық жұмыс жасату

«Қазақ тілі – ұлттық, мәдени мұра» тақырыбы бойынша.

 

Оқулықтағы 3,4-жаттығуларды орындатамын.

«Ия, Жоқ» тәсілімен ереже сұраймын.

 

 

Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін.

 

 

Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

Оқушылар топтарға бөлінеді.

Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді.

 

1,2-топ 3-жат-ды, 3,4-топ  4-жаттығуды орындайды.

Оқушылар кезекпен жауаптың дұрыс, бұрыстығына орай белгі көтереді.

Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды.

 

Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады.

 

 

 

 

 

Қол шапалақтап қолдау көрсету

 

 

Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі.

 

Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер.

 

 

 

«Тексерілді»

Директордың оқу-

ісі жөніндегі орынбасары:

________

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы:  Қазақ әдеби тілі.                                                                                                                                                                                                                                                   Сабақтың мақсаты:  Оқушыларға топтасып, жұптасып жұмыс жасай білуді, оз ойын ашық жеткізе білуді үйрету.

Сабақтың міндеті:  Берілген мәтіндерді талдату, түрлі тапсырмаларды орындату.                                                                                                                                                                                                         Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан  ойлана біледі.

Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген ситуациядан шыға біледі, мәтіндерді жүйелі талдайды.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жаттығумен жұмыс, «Айтыс» әдісімен ереже сұрау.

Сыныбы: 8

            Уақыты Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар
2 минут

 

 

 

 

20

 

 

 

 

10

 

 

8

 

 

3

 

 

2

Кіріспе

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Психологиялық дайындық.

Оқушыларды өлең жолдарымен топқа бөлемін.

Постерге топтық жұмыс жасату

«Қазақ әдеби тілі» тақырыбын талдату.

 

 

Оқулықтағы7,8-жаттығуларды орындатамын.

 

«Айтыс» тәсілімен ереже сұраймын.

Топ көшбасшысына бағалау парақшасын таратып беремін.

 

 

Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

Оқушылар топтарға бөлінеді.

Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді.

 

1,2-топ 7-жат-ды, 3,4-топ  8-жаттығуды орындайды.

 

Оқушылар бір-бірін айтысқа шақырып ереже айтады.

Алдымен топ көшбасшысы, одан кейін әр оқушы өзін бағалайды.

 

Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін жазады.

 

 

Әр тапсырмадан кейін мазмұнды жұмыстарға қол шапалақтап қолдау көрсету

 

 

 

 

 

Тапсырма критерийі: мәтіндерге дұрыс тілдік жасай алуы, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі.

 

Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер.

 

 

«Тексерілді»

Директордың оқу-

ісі жөніндегі орынбасары

________

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020