» » Қазақ әдебиеті 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары

Қазақ әдебиеті 8 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспарлары

29 октябрь 2016, Суббота
868
0

«Тексерілді»

Директордың оқу-

ісі жөніндегі орынбасары:

________

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы:  Кіріспе                                                                                                                                                                                                                                                Сабақтың мақсаты: Оқушыларға  8-сыныптағы әдебиет пәнінің ерекшелігімен таныстырып, мазмұнын ұғындыру.

Сабақтың міндеті:    Топтық, жұптық жұмыс жасаудың ерекшеліктерін меңгерту.                                                                                                                                                                                                      Күтілетін нәтиже:Оқушылар 8-сыныптағы әдебиет пәнінің ерекшелігімен таныстырып, мазмұнын ұғындыру..

Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген тапсырманы топтасып орындай біледі.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, «ИӘ, ЖОҚ» ойыны, «Айтыс» әдісімен сабақ сұрау.

Сыныбы: 8

            Уақыты Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар
2 минут

 

 

 

 

20

 

 

10

 

 

8

 

3

 

 

2

Кіріспе

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Психологиялық дайындық.

Оқушыларды өлең жолдарымен топқа бөлемін.

Постерге топтық жұмыс жасату

«Әдебиет және мен» тақырыбы бойынша.

«Айтыс» тәсілімен жұптастырып сабақ мазмұнын сұраймын.

 

«ИӘ, ЖОҚ» әдісі бойынша жұмыс жүргізу.

Топ көшбасшысына бағалау шкаласын түсіндіру.

 

 

Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

Оқушылар топтарға бөлінеді.

Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді, қорғайды.

Оқушылар бір-бірін айтысқа шақырып сұрақ қойып сабақ айтады.

Оқушылар кезекпен тапсырманы орындайды.

Иә, жоқ белгісін көрс-і.

Топ көшбасшысы берілген шкала бойынша оқушыларды бағалайды..

 

Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін смаликтер арқ. көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма критерийі:  өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі, топта тиімді жұмыс жасай алуы.

 

Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер.

 

 

«Тексерілді»

Директордың оқу-

ісі жөніндегі орынбасары:

________

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы:  Түркі халықтарына ортақ әдебиет.                                                                                                                                                                                                                                                  Сабақтың мақсаты:  Оқушыларға түркі халықтарына ортақ әдеби мұра туралы түсіндіру.

Сабақтың міндеті:    Тақырып бойынша мәлімет топтату, өлең құрылысын талдату.                                                                                                                                                                                                      Күтілетін нәтиже:Оқушылар топтасып жұмыс жасап, сыни тұрғыдан  ойлана біледі, өз бетінше іздене алады.

Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылар кез-келген тапсырманы топтасып орындай біледі.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, «ИӘ, ЖОҚ» ойыны, «Айтыс» әдісімен сабақ сұрау.

Сыныбы: 8

            Уақыты Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Қолданылатын ресурстар
2 минут

 

 

 

 

20

 

 

10

 

 

8

 

 

3

 

 

2

Кіріспе

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бөлім

Ұйымдастыру кезеңі.

 

Психологиялық дайындық.

Оқушыларды өлең жолдарымен топқа бөлемін.

Постерге топтық жұмыс жасату

«Түркі халықтарына ортақ әдеби мұра» тақ-ы бойынша.

 

«Айтыс» тәсілімен жұптастырып сабақ мазмұнын сұраймын.

 

«ИӘ, ЖОҚ» әдісі бойынша жұмыс жүргізу.

Топ көшбасшысына бағалау өлшемін  түсіндіру.

 

Стикерлерге кері байланыс жаздырып аламын.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

Оқушылар топтарға бөлінеді.

Берілген тапсырманы топтасып талқылап, жауап береді, қорғайды.

Оқушылар бір-бірін айтысқа шақырып сұрақ қойып сабақ айтады.

Оқушылар кезекпен тапсырманы орындайды.

 

Топ көшбасшысы берілген өлшем бойынша оқушыларды бағалайды.

Оқушылар сабақтан не түйгенін, пікірін смаликтер арқылы көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма критерийі: тақырып  мазмұнын дұрыс мазмұндай білуі, өз ойларын көркем тілмен ашық жеткізе білуі.

 

Өлең шумақтары, тапсырма салынған плакат,стикерлер, постерлер.

 

 

«Тексерілді»

Директордың оқу-

ісі жөніндегі орынбасары

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020