Әдебиеттік оқу 4 сынып сабақ жоспары ҚМЖ ОМЖ
Сабақ жоспары Әдебиеттік оқу пәні. 4-сынып
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
||||
1 Апта | 2.09. | 2 Сабақ. 13:45-11 № 25 дәрісхана | |||||
Сабақтың атауы |
Қазағым менің.
|
||||||
Сілтеме | Б.И.Иманбекова, А.Т.Мадиева. 4- сынып оқулығы. 4- бет. | ||||||
Жалпы мақсаты
|
Өлең мазмұны арқылы идеясын талдап ашуға мүмкіндік беру.Талдау, өздік жұмыстар арқылы оқушының шығармашылық қиялын дамыту. | ||||||
Міндеттер:
|
1. «Әдебиеттік оқу» кітабын қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бола білулерін, оны ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең алғашқы тарауымен таныстыру.
2. Өлеңді түсініп оқиды, талдайды 3. Өлеңді түсініп оқып, флипчартқа ойларын жазады. 4. Рефлексия Кері байланыс |
||||||
Күтілетін нәтиже |
1. «Әдебиеттік оқу» кітабын қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бола білулерін, оны ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең алғашқы тарауымен таныстыру.
2. Өлеңді түсініп оқиды, талдайды 3. Өлеңді түсініп оқып, флипчартқа ойларын жазады. 4. Рефлексия 5. Кері байланыс |
||||||
Тапсырмалар
wiki беттерінен жүктелген дереккөздер |
|||||||
1 сабақ. тақырыбы: Қазағым менің. | |||||||
Қазақ елі жайлы ойларын дамыту | Белгіленуге арналған түйінді сөздер Қазағым менің. | Қазақ халқының ерекшелігі | |||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин |
|
СТО сұрақтары | Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу І. Қызығушылығын ояту Мұғалім «Әдебиеттік оқу» кітабын қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бола білулерін, оны ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең алғашқы тарауымен таныстыру.
|
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды? Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсе-не қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу Толғаныс
|
-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу -білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету ІІ. Мағынаны тану Орындықтың астында жапсырылған көк, сары, қызыл түстерге қарай, топқа бөлініп отыруға ұсыныс жасалады.
! Тапсырма — Мағынаны тану: Ақын Күләш Ахметованың «Қазағым менің» деген өлеңін хормен оқыту, сабақты одан әрі жалғастыру. Оқушы өлеңді мәнерлеп оқып береді. Сұрақтарға жауап алынады. Қойылған сұрақтарға жауап беру кезінде оқушылар үзінділер оқып, пікірлерін дәлелдеу керек. Тапсырма: 1. Жеке оқы/4 мин / 2.Топта талқылап, филпчартқа қосып жаз /4мин Дарынды баламен жұмыс: «Туған өлкем туған шежіре» тақырыбына шағын эссе жаз Ойтолғау. Жұмысты қорытындылай келе туған жер, қазақ халқы туралы жазбаған ақындар жоқ дей келе Қадыр Мырза Әлидің «Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру» өлеңінен үзінді оқып, түсіндіру -Сергіту сәті: -Мақал мәтелдерді оқып мағынасын түсіндіріңдер Дәптермен жұмыс: Мақалдарды жазып, жаттап алыңдар Өлеңді мағынасына қарай толықтырып жазыңдар:
|
|||||||||||||||||||||
(рефлексия)
-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру
|
3. Сыныпта қорғау /10 мин/ әр топтан 1 бала тұрып айтады | |||||||||||||||||||||
ІІІ. Ой қорытынды
Сонда біз бүгін не туралы өттік? 1 мин
|
||||||||||||||||||||||
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы -топтың өзін-өзі бағалауы
|
Бағалау: /2мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы
|
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау |
|
Сабақты аяқтау түрлері
-үйде жалғастыру… |
Үйге тапсырма жазып ал «Қазағым менің» өлең жаттау /1 мин/
45 мин. Сабақтың соңы |
Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер
-оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады? — оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба? -мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма? |
Оқушы жаңа материалды түсінді деп ойлаймын. Себебі, олардың белсенділігі жақсы болды, өз ойын анық айта алды. Тек уақыт аздау болып кетті. Себебі, оқушылар жаңа материалды оқып, флипчартқа жазу үшін көп уақыт кетіріп алдым. Келесі сабақта уақытты тиімді пайдалануға тырысамын.
|
-қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары) | Сабақтың басында оқушыларға әртүсті қағаз таңдап алуын ұсындым. Түсіне қарай топтарға бөлдім. |
Кері байланыс парағы. Стикерлер жапсырады.
Сабақ ұнады | сабақ ұнамады |