Дүниетану 4 сынып ҚЖМ қысқа мерзім жоспарлары 1 2 — тоқсан
Сабақ жоспары Дүниетану пәні. 4-сынып
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
||||
1 Апта | 2 Сабақ. 13:45-11 | ||||||
Сабақтың атауы | Тіршіліктің пайда болуы | ||||||
Сілтеме | Б.И.Иманбекова, А.Т.Мадиева. 4- сынып оқулығы. 4- бет. | ||||||
Жалпы мақсаты
|
Жер бетінде тіршілік қалай пайда болады? түсіндіру | ||||||
Міндеттер:
|
Ой толғау
Мәтінмен жұмыс Шығармашылық тапсырма Дарынды оқушымен жұмыс: Тұсаукесер «Диназаврлар» Ввен диаграммасы Рефлексия Кері байланыс |
||||||
Күтілетін нәтиже | Жер бетінде тіршілік қалай пайда болады? түсіндіру | ||||||
Тапсырмалар
wiki беттерінен жүктелген дереккөздер |
Дүниетану 4 сынып оқулығы, әдістеме, интернет материалдары,
Жануарлар әлемі |
||||||
1 сабақ. тақырыбы: Тіршіліктің пайда болуы | |||||||
Тіршіліктің пайда болуы туралы ойларын дамыту | Белгіленуге арналған түйінді сөздер Тіршіліктің пайда болуы | Тіршіліктің пайда болуы | |||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин |
|
СТО сұрақтары | Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу І. Қызығушылығын ояту Дүниетану кітабындағы шартты белгілермен таныстыру Видео тамашалау «Табиғат» |
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды? Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсе-не қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу Толғаныс |
-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу -білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету ІІ. Мағынаны тану Сұрақ Мұз дәуірі дегенді қалай түсінесіңдер? Балалардың жауабын тақтаға жазамын
Ежелгі адамдардың құралдарының суреттерін көрсетемін. Мына құралдар не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
Мәтінмен жұмыс 4-бет Мәтінді түсініп оқы
Топпен талқыла, суретін сал
Сұрақтарға жауап бер, қорғау Сергіту сәті
Шығармашылық тапсырма Қағаздан ежелгі адамдардың құралдарын жасау. Ол құралдарды қалай пайдаланған, әңгімелеп бер
Дарынды оқушымен жұмыс: Мұз дәуірі туралы қысқаша ойыңды жазып, оқып бер
Тұсаукесер «Диназаврлар»
Ввен диаграммасы
|
||||
(рефлексия)
-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
3. Сыныпта қорғау /10 мин/ әр топтан 1 бала тұрып айтады | ||||
ІІІ. Ой қорытынды
Сонда біз бүгін не туралы өттік? 1 мин
|
|||||
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы -топтың өзін-өзі бағалауы
|
Бағалау: /2мин/
Критерийімен таныстыру. Критерий Бәрі дұрыс жауап-5 1,2 дұрыс емес жауап-4 3,4 дұрыс емес жауап-3 4 тен төмен дұрыс емес жауап-2
|
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау |
|
Сабақты аяқтау түрлері
-үйде жалғастыру… |
Үйге тапсырма жазып ал Мәтінді оқу./1 мин/
45 мин. Сабақтың соңы |
Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер
-оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады? — оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба? -мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма? |
Балалар өз ойын айтуға қиналды. Балаларға топпен жұмыс істеуді жалғатыру |
-қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары) | Сабақтың басында оқушыларға әртүсті қағаз таңдап алуын ұсындым. Түсіне қарай топтарға бөлдім. |
Кері байланыс парағы. Стикерлер жапсырады.
Сабақ ұнады | сабақ ұнамады |
|
Сабақ жоспары Дүниетану пәні. 4-сынып
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
||||
1 Апта | 4.09.2014 | 2 Сабақ. 13:45-11 | |||||
Сабақтың атауы | Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді? | ||||||
Сілтеме | Б.И.Иманбекова, А.Т.Мадиева. 4- сынып оқулығы. 4- бет. | ||||||
Жалпы мақсаты
|
Ата-бабаларымыздың қалай өмір сүргенін және біздің заманымыздың ерекшеліктерін айқындау | ||||||
Міндеттер:
|
1. Оқушыларға жануарлардың тіршілігі бақылауды үйрету. «Адам — табиғаттың бір бөлігі»деген тұжырымды дәлелдеу. 2. Адамның іс – әрекетін жануарлардан ажырата білу дағдысын дамыту, есте сақтау, шыдамдылық, жіті бақылау, логикалық ойлау сияқты қабілеттерін жетілдіру. 3. Сабақ барысында еңбекқорлыққа, қоршаған ортаға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу. |
||||||
Күтілетін нәтиже | Ежелгі адамдардың өмірі мен қазіргі адам трішілігінің едәуір айырмашылығын салыстырады. | ||||||
Тапсырмалар
wiki беттерінен жүктелген дереккөздер |
Дүниетану 4 сынып оқулығы, әдістеме, интернет материалдары,
|
||||||
1 сабақ. тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
|
|||||||
Қазақ елі жайлы ойларын дамыту |
Белгіленуге арналған түйінді сөздер Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
|
Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
|
|||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин |
|
СТО сұрақтары | Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу І. Қызығушылығын ояту Нұсқау: Балалар шеңбер жасап тұрып, бірге қайталап айтады Біздің сынып, Жұп жазбастан жүреміз, Оқуда да алдамыз, Біздің сынып – мақтаулы. Біздің сынып -өнерлі. Өйтені біз сүйеміз Жақсы үйреніп алғанбыз, Дәйім тәртіп сақтауды. Талай би мен өлеңді. Біздің сынып – мақтаулы. Біздің сынып — өнерлі Еңбекке де қолы епті, Ынтымақты дос ыңғай. Біздің сынып әдепті, Біздің сынып осындай. |
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды? Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсе-не қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу Толғаныс |
-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу -білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету ІІ. Мағынаны тану «Топтастыру» Нұсқау: Түрлі жеміс атаулары арқылы топқа бөлінеді Сұрақ: Өз топ атуларыңның пайдасы туралы не білесіңдер? Топ ережесімен таныстыру. «Ой қозғау» «Мақсатқа жету» бейне көрінісін көрсетемін. Сұрақ: Бейне көріністен не түсіндіңдер? Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау 1.Білу. «Көрме» әдісі Табыс критериі: — Өткен өмірді тану; -Тарихшы ғалымдардың дәлелдемелері; -Археологтардың қазба жұмыстарындағы жетістіктері -Адамдардың жаралуы туралы ғылым не дейді? Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау 1.Білу. «Көрме» әдісі Табыс критериі: — Өткен өмірді тану; -Тарихшы ғалымдардың дәлелдемелері; -Археологтардың қазба жұмыстарындағы жетістіктері -Адамдардың жаралуы туралы ғылым не дейді? 2.Түсіну. Т-кестесі Адам мен маймылдың ұқсастығы бар ма? Салыстыр.
Сабақтың тақырыбын хабарлау: Аударма (трансформация) Мағынасын сақтай отырып,оқушыларға идеяларды қандай да бір белгілеу жүйесінен өздеріне таныс жүйеге немесе формаға ауыстыру. 3.Қолдану. -Алғашқы адамдар қандай еңбек құралдарын қолданды? -Егер өзің жазық далада жалғыз қалып кетсең күн көру үшін қандай іс-әрекет жасар едің? 4 Сергіту сәті: «Кірпінің биі» бейне көрінісне жаттығу жасау 5.Талдау. Мотивация (Неліктен? Не себепті?) -Неліктен алғашқы адам маймылдан жаралған дейді? -Не себепті алғашқы адам мен маймыл ұқсайды? -Неліктен орман мен даланың табиғат жағдайлары әр түрлі? -Не себепті Жердің даму тарихында «Мұз дәуірі» деп аталатын кезең болды? 6.Жинақтау. Шығармашылық жұмыс: Мақсаты: Барлық тіршілік иесі жерде өмір сүретіндіктен «Жерге» деген сүйіспеншіліктерін арттыру Нұсқау: Тақтаға дөңгелек(Жер) жасыл қағаз ілемін. -«Сұрақтар қорапшасын» дайындап, сол қорапшаға келесі сабақтың басында талқыланатын сұрақтарын жазып, салады
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(рефлексия)
-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
3. Сыныпта қорғау /10 мин/ әр топтан 1 бала тұрып айтады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Ой қорытынды
Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы -топтың өзін-өзі бағалауы
|
Бағалау: /2мин/
7.Бағалау. Кері байланыс
|
-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау |
|
Сабақты аяқтау түрлері
-үйде жалғастыру… |
Үйге тапсырма жазып ал Мәтінді оқу./1 мин/
45 мин. Сабақтың соңы |