» » Дүниетану 4 сынып ҚЖМ қысқа мерзім жоспарлары 1 2 — тоқсан

Дүниетану 4 сынып ҚЖМ қысқа мерзім жоспарлары 1 2 — тоқсан

07 ноябрь 2016, Понедельник
1 103
0

Сабақ жоспары    Дүниетану  пәні.      4-сынып

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

 

 

         

 

 

 

 

1 Апта   2 Сабақ.       13:45-11       
Сабақтың атауы Тіршіліктің пайда болуы
Сілтеме  Б.И.Иманбекова, А.Т.Мадиева. 4- сынып оқулығы. 4- бет.
Жалпы мақсаты

 

 

Жер бетінде тіршілік қалай пайда болады? түсіндіру
 Міндеттер:

 

 

 Ой толғау

 

Мәтінмен жұмыс

Шығармашылық тапсырма

Дарынды оқушымен жұмыс:

Тұсаукесер «Диназаврлар»

Ввен диаграммасы

Рефлексия

Кері байланыс

Күтілетін нәтиже Жер бетінде тіршілік қалай пайда болады? түсіндіру
Тапсырмалар

 

wiki  беттерінен жүктелген дереккөздер

Дүниетану 4 сынып оқулығы, әдістеме, интернет материалдары,

 

Жануарлар әлемі

1 сабақ. тақырыбы: Тіршіліктің пайда болуы
Тіршіліктің пайда болуы туралы ойларын дамыту Белгіленуге арналған түйінді сөздер Тіршіліктің пайда болуы   Тіршіліктің пайда болуы
               

 

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

 

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу  0,5мин

СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?

 

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта  оқушыға қандай пайдасы бар?

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

 

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену  жолдарын табу

І. Қызығушылығын ояту      

Дүниетану кітабындағы шартты белгілермен таныстыру

Видео тамашалау «Табиғат»

 

Сын тұрғысынан  ойлау үшін мүмкіндіктер

 

-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?

Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсе-не қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Толғаныс

-әрі қарай  не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

 

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

Сұрақ Мұз дәуірі дегенді қалай түсінесіңдер?

Балалардың жауабын тақтаға жазамын

 

Ежелгі адамдардың құралдарының суреттерін көрсетемін. Мына құралдар не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

 

Мәтінмен жұмыс 4-бет

Мәтінді түсініп оқы

 

Топпен талқыла, суретін сал

 

Сұрақтарға жауап бер, қорғау

Сергіту сәті

 

Шығармашылық тапсырма

Қағаздан ежелгі адамдардың құралдарын жасау. Ол құралдарды қалай пайдаланған, әңгімелеп бер

 

Дарынды оқушымен жұмыс:

Мұз дәуірі туралы қысқаша ойыңды жазып, оқып бер

 

Тұсаукесер «Диназаврлар»

 

 

 

 

 

 

 

Ввен диаграммасы

Ежелгі заман
Қазіргі заман
(рефлексия)

 

-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

                   3. Сыныпта қорғау /10 мин/   әр топтан 1 бала тұрып айтады
ІІІ. Ой қорытынды

 

Сонда біз бүгін не туралы өттік? 1 мин

 

Бағалау (түрлері)

 

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

 

Бағалау: /2мин/

 

Критерийімен таныстыру.

Критерий

Бәрі дұрыс жауап-5

1,2 дұрыс емес жауап-4

3,4 дұрыс емес жауап-3

4 тен төмен дұрыс емес жауап-2

 

 

-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау  

 

 

Сабақты аяқтау түрлері

 

-үйде жалғастыру…

                                         

 

 Үйге тапсырма жазып ал

 Мәтінді оқу./1 мин/ 

 

45 мин. Сабақтың соңы

Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер

 

 -оқушы алған білімінің  деңгейін  қандай дәлел арқылы білуге болады?

— оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба?

-мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма?

 

 

Балалар өз ойын айтуға қиналды. Балаларға топпен жұмыс істеуді жалғатыру

-қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары)  Сабақтың басында оқушыларға әртүсті қағаз таңдап алуын ұсындым. Түсіне қарай топтарға бөлдім.

                                          Кері байланыс парағы. Стикерлер  жапсырады.

Сабақ ұнады сабақ ұнамады
   

 

 

 

 

 

 

Сабақ жоспары    Дүниетану  пәні.      4-сынып

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

 

 

         

 

 

 

 

1 Апта 4.09.2014 2 Сабақ.       13:45-11       
Сабақтың атауы Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
Сілтеме  Б.И.Иманбекова, А.Т.Мадиева. 4- сынып оқулығы. 4- бет.
Жалпы мақсаты

 

 

Ата-бабаларымыздың қалай өмір сүргенін және біздің заманымыздың ерекшеліктерін айқындау
 Міндеттер:

 

 

1.       Оқушыларға жануарлардың тіршілігі бақылауды үйрету. «Адам — табиғаттың бір бөлігі»деген тұжырымды дәлелдеу.
2. Адамның іс – әрекетін жануарлардан ажырата білу дағдысын дамыту, есте сақтау, шыдамдылық, жіті бақылау, логикалық ойлау сияқты қабілеттерін жетілдіру.
3. Сабақ барысында еңбекқорлыққа, қоршаған ортаға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже Ежелгі адамдардың өмірі мен қазіргі адам трішілігінің едәуір айырмашылығын салыстырады.
Тапсырмалар

 

wiki  беттерінен жүктелген дереккөздер

Дүниетану 4 сынып оқулығы, әдістеме, интернет материалдары,

 

 

1 сабақ. тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

 

 

 

Қазақ елі жайлы ойларын дамыту Белгіленуге арналған түйінді сөздер Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

 

 

  Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

 

 

               

 

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

 

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу  0,5мин

СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?

 

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта  оқушыға қандай пайдасы бар?

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

 

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену  жолдарын табу

І. Қызығушылығын ояту      

Нұсқау: Балалар шеңбер жасап тұрып, бірге қайталап айтады

Біздің сынып,

Жұп жазбастан жүреміз, Оқуда да алдамыз,

Біздің сынып – мақтаулы. Біздің сынып -өнерлі.

Өйтені біз сүйеміз Жақсы үйреніп алғанбыз,

Дәйім тәртіп сақтауды. Талай би мен өлеңді.

Біздің сынып – мақтаулы. Біздің сынып — өнерлі

Еңбекке де қолы епті,

Ынтымақты дос ыңғай.

Біздің сынып әдепті,

                                                Біздің сынып осындай.

 

Сын тұрғысынан  ойлау үшін мүмкіндіктер

 

-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?

Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсе-не қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Толғаныс

-әрі қарай  не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

 

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

«Топтастыру»

Нұсқау: Түрлі жеміс атаулары арқылы топқа бөлінеді

Сұрақ: Өз топ атуларыңның пайдасы туралы не білесіңдер?

Топ ережесімен таныстыру.

«Ой қозғау» «Мақсатқа жету» бейне көрінісін көрсетемін.

Сұрақ: Бейне көріністен не түсіндіңдер?

Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау

1.Білу. «Көрме» әдісі

Табыс критериі:

— Өткен өмірді тану;

-Тарихшы ғалымдардың дәлелдемелері;

-Археологтардың қазба жұмыстарындағы жетістіктері

-Адамдардың жаралуы туралы ғылым не дейді? Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау

1.Білу. «Көрме» әдісі

Табыс критериі:

— Өткен өмірді тану;

-Тарихшы ғалымдардың дәлелдемелері;

-Археологтардың қазба жұмыстарындағы жетістіктері

-Адамдардың жаралуы туралы ғылым не дейді?

2.Түсіну. Т-кестесі

Адам мен маймылдың ұқсастығы бар ма? Салыстыр.

 

Адам Маймыл
Екі аяқпен жүреді

 

Асты қолмен жейді

Сана сезімі дамыған

Сөйлей алады

Жоспар құрып, мәселені шешуге қабілетті

Түсінікті ойлайды

Ия

 

Ия

Жоқ

Жоқ

Жоқ

Жоқ

Сабақтың тақырыбын хабарлау:

Аударма (трансформация) Мағынасын сақтай отырып,оқушыларға идеяларды қандай да бір белгілеу жүйесінен өздеріне таныс жүйеге немесе формаға ауыстыру.

3.Қолдану.

-Алғашқы адамдар қандай еңбек құралдарын қолданды?

-Егер өзің жазық далада жалғыз қалып кетсең күн көру үшін қандай іс-әрекет жасар едің?

4 Сергіту сәті: «Кірпінің биі» бейне көрінісне жаттығу жасау

5.Талдау. Мотивация (Неліктен? Не себепті?)

-Неліктен алғашқы адам маймылдан жаралған дейді?

-Не себепті алғашқы адам мен маймыл ұқсайды?

-Неліктен орман мен даланың табиғат жағдайлары әр түрлі?

-Не себепті Жердің даму тарихында «Мұз дәуірі» деп аталатын кезең болды?

6.Жинақтау. Шығармашылық жұмыс:

Мақсаты: Барлық тіршілік иесі жерде өмір сүретіндіктен «Жерге» деген сүйіспеншіліктерін арттыру

Нұсқау: Тақтаға дөңгелек(Жер) жасыл қағаз ілемін.

-«Сұрақтар қорапшасын» дайындап, сол қорапшаға келесі сабақтың басында талқыланатын сұрақтарын жазып, салады

 

(рефлексия)

 

-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

                   3. Сыныпта қорғау /10 мин/   әр топтан 1 бала тұрып айтады
ІІІ. Ой қорытынды

 

Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?

 

Бағалау (түрлері)

 

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

 

Бағалау: /2мин/

 

7.Бағалау. Кері байланыс

Тақырыбы:
Блум таксономиясы бойынша Мен нені білемін? Мен нені білгім келеді? Мен не үйрендім? Нені білдім? Не жасай аламын? Мен үшін маңызды ма?
Білу +          
Түсіну   +        
Қолдану     +      
Талдау       +    
Жинақтау         +  

 

-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау  

 

 

Сабақты аяқтау түрлері

 

-үйде жалғастыру…

                                          

 

 Үйге тапсырма жазып ал

 Мәтінді оқу./1 мин/ 

 

45 мин. Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020