Әдебиеттік оқу 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан
І тоқсан
І. Білім – өмір шырағы
р/с | Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің
мақсаттары |
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бүкіл оқушылар
дың үйренгенін қайдан білеміз |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатын
дағы бағаны қоса, бағалау |
Бәрін қоса есептеген
де |
Негізгі дерек көздері |
1 | Н.Әлімқұлов Қоңырау | Оқушылардың Н. Әлімқұлов туралы өз беттерімен іздену мүмкіндіктерін кеңейту арқылы танымдық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, пайым АКТ ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
Өлеңді оқуға және қосымша ақпараттарды іздеуге талаптанады. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
2
|
Қ. Айтолқын
Ата заң |
Өлең мазмұнын талдау арқылы меңгертуге жағдай жасау. Өзара қарым-қатынастарын шынайы дамытуға ықпал ету |
Диалогтық оқыту
Пайым, сыңаржақтылықтың болмауы ОүБ АКТ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)
|
«Ата заң» ұғымының маңыздылығын түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
|
ОүБ –1
ОүБ -5 |
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау Эссе жазу |
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |
3
|
Ы. Алтынсарин Өнер-білім бар жұрттар | Оқушылардың қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, өлеңнің түйінін ашуға, өздігінен жұмыс істей білуге ықпал ету. |
Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп
ОүБ АКТ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Оқушылар оқу-білімнің маңызын түсінеді. Жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2 ОүБ — 5 |
Кеңейтілген тапсырмалар, эссе жаздыру |
«Бастауыш мектеп» журналы,
оқулық, МАН, ғаламтор |
4 |
Н. Ақышев
Балалар елін бағындыру |
Мәтіннің идеясын таба отырып, мазмұнын сезінуге, мәтінді түсініп оқуға және талдауға ықпал ету |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық, тәртіп ОүБ АКТ ОБжК |
Тест тапсырмалары-
нан
|
Мәнмәтінді өзбетінше оқып, талдауға машықтанады. |
ОүБ-1
ОүБ – 2 ОүБ — 5
|
Зерттеу жұмысы.
Ашық-жабық сұрақтар |
Ғаламтор,
оқулық, әдістемелік құрал, МАН |
5 |
Ғ. Жұмабаев
Алғашқы ұстаз |
Мәтін мазмұны арқылы қазақ халқының ертерек замандардағы өмірін білуге мүмкіндік беру |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, тәртіп ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Тұңғыш мектептердің пайда болуы жайында білім алады. Бірін-бірі бағалауға үйренеді |
ОүБ-1
ОүБ-2 ОүБ-4 |
Зерттеу жұмысы
Ашық сұрақтар
|
Ғаламтор,
оқулық |
6 |
Т. Дәуренбеков
Кітаптар мұңы |
Мәтіндегі негізгі ойды түсінуге көмектесу. Ой-өрісінің, тілінің, мәнерлеп, түсініп оқу қабілеттерінің дамуына ықпал ету. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. |
ОүБ – 1
ОүБ – 5
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
7 |
С. Бегалин
Кітап |
Өлең мазмұнын талдау арқылы меңгертуге жағдай жасау. Өздігінен жұмыс істей білуге ықрал ету. |
Диалогтық оқыту
Пайым ОүБ АКТ ОЖЕСОжО ОБжК |
Сұрақ-жауап, ауызша рефлексия арқылы |
Кітап оқудың маңыздылығын түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
|
ОүБ –1
ОүБ -5 ОүБ-3 |
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау Эссе жазу |
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |
8 |
Ғ. Мүсірепов
Автобиографиялық әңгіме |
Жазушының автобиографиясы арқылы әңгіменің мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру; халық өмірінің шынайы бейнесі осы әңгімеде жатқанын байқату. |
Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп
ОүБ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Блум таксономиясынан | Оқушылар жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2 ОүБ — 5 |
Кеңейтілген тапсырмалар, эссе жаздыру |
«Бастауыш мектеп» журналы,
оқулық, МАН, ғаламтор |
9 |
Қ. Мырза Әли
Арман мен ақыл |
Өлеңнің негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау. Танымдық қабілетінің, ой-қиялының дамуына ықпал ету, сөйлеу тілін, сөздік қорын молайту. |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық, ОүБ АКТ ОБжК |
Топтық таныстырылым арқылы | Мамандық иелерін құрметтеуге үйренеді. Мәнмәтінді өзбетінше оқып, талдауға машықтанады. |
ОүБ-1
ОүБ – 2 ОүБ — 5
|
Зерттеу жұмысы.
Ашық-жабық сұрақтар |
Ғаламтор,
оқулық, әдістемелік құрал, МАН |
10 |
Б. Рысбеков
Зәмзәм суы |
Мәтін мазмұны арқылы идеясын ашуға және белгісіз жағдайларды (проблемаларды) шешуге жағдай жасау. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Білімді игеруге төзімділік керектігін түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді |
ОүБ-1
ОүБ-2 ОүБ-4 |
Зерттеу жұмысы
Ашық сұрақтар
|
Ғаламтор,
оқулық |