» » Әдебиеттік оқу 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан

Әдебиеттік оқу 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан

07 ноябрь 2016, Понедельник
1 268
0

І тоқсан

І. Білім – өмір шырағы

 

 

                                                                                                                                                                          р/с Сабақтың тақырыбы Оқып үйренудің

 

мақсаттары

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бүкіл оқушылар

 

дың үйренгенін қайдан білеміз

Оқып үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатын

 

дағы бағаны қоса, бағалау

Бәрін қоса есептеген

 

де

Негізгі дерек  көздері
1 Н.Әлімқұлов Қоңырау Оқушылардың Н. Әлімқұлов туралы өз беттерімен іздену мүмкіндіктерін кеңейту арқылы танымдық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау. Диалогтық оқыту

 

Ұтқырлық, пайым

АКТ

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

 

 

Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)

Өлеңді оқуға және қосымша ақпараттарды іздеуге талаптанады. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. ОүБ – 1

 

ОүБ – 2

 

Зерттеу жұмысы

 

Ашық, жабық сұрақтар

Оқулық, әдістемелік құрал,

 

МАН, ғаламтор

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қ. Айтолқын

 

Ата заң

Өлең мазмұнын талдау арқылы меңгертуге жағдай жасау. Өзара қарым-қатынастарын шынайы дамытуға ықпал ету  Диалогтық оқыту

 

Пайым, сыңаржақтылықтың болмауы

ОүБ

АКТ

ОЖЕСОжО

ОБжК

 Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)

 

 

«Ата заң» ұғымының маңыздылығын түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.

 

 

ОүБ –1

 

ОүБ -5

Ашық, жабық сұрақтар.

 

Жоба қорғау

Эссе жазу

Әдістемелік құрал,

 

ғаламтор

МАН

3

 

 

 

 

 

 

Ы. Алтынсарин Өнер-білім бар жұрттар Оқушылардың қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, өлеңнің түйінін ашуға, өздігінен жұмыс істей білуге ықпал ету. Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп

 

ОүБ

АКТ

ТжДБО

ОЖЕСОжО

ОБжК

Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) Оқушылар оқу-білімнің маңызын түсінеді. Жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. ОүБ – 1

 

ОүБ – 2

ОүБ — 5

Кеңейтілген тапсырмалар, эссе жаздыру «Бастауыш мектеп» журналы,

 

оқулық,

МАН,

ғаламтор

4 Н. Ақышев

 

Балалар елін бағындыру

Мәтіннің идеясын таба отырып, мазмұнын сезінуге, мәтінді түсініп оқуға және талдауға ықпал ету Диалогтық оқыту

 

Пайым, ұтқырлық, тәртіп

ОүБ

АКТ

ОБжК

Тест тапсырмалары-

 

нан

 

Мәнмәтінді өзбетінше оқып, талдауға машықтанады. ОүБ-1

 

ОүБ – 2

ОүБ — 5

 

Зерттеу жұмысы.

 

Ашық-жабық сұрақтар

Ғаламтор,

 

оқулық,

әдістемелік құрал,

МАН

5 Ғ. Жұмабаев

 

Алғашқы ұстаз

Мәтін мазмұны арқылы қазақ халқының ертерек замандардағы өмірін білуге мүмкіндік беру Диалогтық оқыту

 

Ұтқырлық, тәртіп

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) Тұңғыш мектептердің пайда болуы жайында білім алады. Бірін-бірі бағалауға үйренеді ОүБ-1

 

ОүБ-2

ОүБ-4

Зерттеу жұмысы

 

Ашық сұрақтар

 

Ғаламтор,

 

оқулық

6 Т. Дәуренбеков

 

Кітаптар мұңы

Мәтіндегі негізгі ойды түсінуге көмектесу. Ой-өрісінің, тілінің, мәнерлеп, түсініп оқу қабілеттерінің дамуына ықпал ету. Диалогтық оқыту

 

Ұтқырлық

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

 

 

Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)

. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. ОүБ – 1

 

ОүБ – 5

 

Зерттеу жұмысы

 

Ашық, жабық сұрақтар

Оқулық, әдістемелік құрал,

 

МАН, ғаламтор

7 С. Бегалин

 

Кітап

Өлең мазмұнын талдау арқылы меңгертуге жағдай жасау. Өздігінен жұмыс істей білуге ықрал ету.  Диалогтық оқыту

 

Пайым

ОүБ

АКТ

ОЖЕСОжО

ОБжК

 Сұрақ-жауап, ауызша рефлексия арқылы Кітап оқудың маңыздылығын түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.

 

 

ОүБ –1

 

ОүБ -5

ОүБ-3

Ашық, жабық сұрақтар.

 

Жоба қорғау

Эссе жазу

Әдістемелік құрал,

 

ғаламтор

МАН

8 Ғ. Мүсірепов

 

Автобиографиялық әңгіме

Жазушының автобиографиясы арқылы әңгіменің мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік беру; халық өмірінің шынайы бейнесі осы әңгімеде жатқанын байқату. Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп

 

ОүБ

ТжДБО

ОЖЕСОжО

ОБжК

Блум таксономиясынан Оқушылар жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. ОүБ – 1

 

ОүБ – 2

ОүБ — 5

Кеңейтілген тапсырмалар, эссе жаздыру «Бастауыш мектеп» журналы,

 

оқулық,

МАН,

ғаламтор

9 Қ. Мырза Әли

 

Арман мен ақыл

Өлеңнің негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау. Танымдық қабілетінің, ой-қиялының дамуына ықпал ету, сөйлеу тілін, сөздік қорын молайту. Диалогтық оқыту

 

Пайым, ұтқырлық,

ОүБ

АКТ

ОБжК

Топтық таныстырылым арқылы Мамандық иелерін құрметтеуге үйренеді. Мәнмәтінді өзбетінше оқып, талдауға машықтанады. ОүБ-1

 

ОүБ – 2

ОүБ — 5

 

Зерттеу жұмысы.

 

Ашық-жабық сұрақтар

Ғаламтор,

 

оқулық,

әдістемелік құрал,

МАН

10 Б. Рысбеков

 

Зәмзәм суы

Мәтін мазмұны арқылы идеясын ашуға және белгісіз жағдайларды (проблемаларды) шешуге жағдай жасау. Диалогтық оқыту

 

Ұтқырлық

ОүБ

ОЖЕСОжО

ОБжК

Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) Білімді игеруге төзімділік керектігін түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді ОүБ-1

 

ОүБ-2

ОүБ-4

Зерттеу жұмысы

 

Ашық сұрақтар

 

Ғаламтор,

 

оқулық

 

Комментарии: