Қазақ тілі 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан
І тоқсан
2-сыныпта өткенді қайталау
р/с | Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің
мақсаттары |
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бүкіл оқушылар
дың үйренгенін қайдан білеміз |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатын
дағы бағаны қоса, бағалау |
Бәрін қоса есептеген
де |
Негізгі дерек көздері |
1 | Дыбыс және әріп | Дыбыстар және әріптер туралы 2-сыныпта алған білімін еске түсіру, қайталау. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, тәртіп АКТ ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
Дыбыстар және әріптер туралы білімін еске түсіреді. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
2
|
И,й, у әріптерінің жазылуы | И,у дауысты дыбыстарының кейде жуан, кейде жіңішке айтылуының себебін анықтау; и және й дыбыстарын салыстыру. Өзара қарым-қатынастарын шынайы дамытуға ықпал жасау. |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық ОүБ АКТ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)
|
«И,у дауысты дыбыстарының кейде жуан, кейде жіңішке айтылуының себебін анықтайды. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
|
ОүБ –1
ОүБ -5 |
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау Кеңейтілген тапсырмалар |
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |
3
|
Я,Ю әріптерінің жазылуы | Й+у дыбыстарының орнына «ю», й+а дыбыстарының орнына «я» әрпі жазылатынын оқушылардың есіне түсіруге жағдай жасау. |
Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп
ОүБ АКТ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | И+у дыбыстарының орнына «ю», й+а дыбыстарының орнына «я» әрпі жазылатынын оқушылар еске түсіреді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2 ОүБ — 5 |
Кеңейтілген тапсырмалар, эссе жаздыру |
«Бастауыш мектеп» журналы,
оқулық, МАН, ғаламтор |
4 | Дауыссыз дыбыстардың түрлері | Дауыссыз дыбыстардың жіктелуін қайталау. |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық, тәртіп ОүБ АКТ ТжДБО ОБжК |
Тест тапсырмалары-
нан
|
Оқушылар дауыссыз дыбыстардың жіктелуін қайталайды.. |
ОүБ-1
ОүБ – 2 ОүБ — 5
|
Зерттеу жұмысы.
Ашық-жабық сұрақтар Тест жұмысы |
Ғаламтор,
оқулық, әдістемелік құрал, МАН |
5 | Дауыссыз қ мен ғ, к мен г дыбыстары | Оқушыларды сөз құрамында келетін қ мен ғ, к мен г дыбыстарын бір-бірінен ажыратуға, сауатты жазуға дағдыландыру; |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, тәртіп ОүБ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Блум таксономиясынан | Оқушылар сөз құрамында келетін қ мен ғ, к мен г дыбыстарын бір-бірінен ажыратуға, бірін-бірі бағалауға үйренеді |
ОүБ-1
ОүБ-5 |
Зерттеу жұмысы
Ашық сұрақтар Кеңейтілген тапсырмалар |
Ғаламтор,
оқулық |
6 | Дауыссыз л мен р, н мен ң дыбыстары | Оқушылардың үнді дауыссыз дыбыстар туралы алған білімін пысықтау; л,р дыбыстарының сөз басында жазылу мен айтылу ерекшелігін ұғыну. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
Оқушылар үнді дауыссыз дыбыстар туралы алған білімін пысықтайды. Жауапкершілікті сезінеді |
ОүБ – 1
ОүБ – 5
|
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау
|
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |
7 | Сын жұмысы | Оқушылардың алған білімдерін пысықтау, сауатты, таза жаза білуге дағдыландыру. |
Диалогтық оқыту
Пайым ОүБ АКТ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Сұрақ-жауап, ауызша рефлексия арқылы | Тараудан алған білімдерін пысықтайды, уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ –1
ОүБ -5 ОүБ-3 |
Кеңейтілген тапсырмалар |
«Бастауыш мектеп» журналы,
оқулық, МАН, ғаламтор |