Дүниетану 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан
І тоқсан
І тарау. Адам
р/с | Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің
мақсаттары |
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бүкіл оқушылар
дың үйренгенін қайдан білеміз |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатын
дағы бағаны қоса, бағалау |
Бәрін қоса есептеген
де |
Негізгі дерек көздері |
1 | Адам организмі | Оқушылардың адам ағзасының құрылымы, салауатты өмір салты, дене шынықтыру туралы білімдерін шыңдау. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, пайым АКТ ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
Адам организмі жайлы қосымша ақпараттарды іздеуге талаптанады. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
2
|
Қаңқа – дененің тірегі | Балаларға адам организмінің тірегі болып табылатын қаңқа жөнінде жалпы түсінік беріп, оның құрылымымен таныстыру, өзіндік бақылаулар мен байқау нәтижелеріне, тәжірибелік жұмыстарға сүйене отырып талдау жасауға үйрету, тазалық дағдыларын, байқампаздық қабілетін дамыту. |
Диалогтық оқыту
Пайым, сыңаржақтылықтың болмауы ОүБ АКТ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша)
|
Қаңқа – дененің тірегі екендігін түсінеді. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
|
ОүБ –1
ОүБ -5 |
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау Эссе жазу |
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |
3
|
Бұлшықет | Оқушыларды адамның қозғалыс жүйесінің негізгі бөлігі – бұлшықетпен таныстыру, олардың қандай маңызды рөл атқаратынын көрсету, өзіндік бақылау жүргізу; салыстыру мен талдау әдістерін үйрету |
Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп
ОүБ АКТ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Оқушылар бұлшықеттің маңызын түсінеді. Жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2 ОүБ — 5 |
Кеңейтілген тапсырмалар, эссе жаздыру |
«Бастауыш мектеп» журналы,
оқулық, МАН, ғаламтор |
4 | Тыныс алу мүшелері | Балалардың тыныс жолдары туралы түсінігін қалыптастыру, олардың жұмысы жайлы мәлімет беру; таза ауаның тыныс алу мүшелері үшін маңызы туралы айту; тыныс алудың гигиеналық тәртібін қарастыру. |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық, тәртіп ОүБ АКТ ОБжК |
Тест тапсырмалары-
нан
|
Мәнмәтінді өзбетінше оқып, талдауға машықтанады. Тынысалу мүшелері жайлы түсінік алады. |
ОүБ-1
ОүБ – 2 ОүБ — 5
|
Зерттеу жұмысы.
Ашық-жабық сұрақтар |
Ғаламтор,
оқулық, әдістемелік құрал, МАН |
5 | Ас қорыту мүшелері | Ас қорыту жүйесі, адам ағзасына қажетті қоректік заттар туралы балалардың түсінігін қалыптастыру; тамақтану гигиенасын үйрету; азық-түлік пен ас қорыту жүйесінің өзара байланысын түсіндіру. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, тәртіп ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Ас қорыту мүшелері жайлы түсінік алады. Бірін-бірі бағалауға үйренеді |
ОүБ-1
ОүБ-2 ОүБ-4 |
Зерттеу жұмысы
Ашық сұрақтар
|
Ғаламтор,
оқулық |
6 | Қан айналым жүйесі | Қан айналым жүйесіндегі негізгі мүше – жүрек және оның жұмысымен танысу; балаларды жүрек жұмысын жақсартуға қажетті негізгі ережелермен таныстыру. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
Тамақтанудың адам өміріндегі маңызын түсінеді. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. |
ОүБ – 1
ОүБ – 5
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
7 | Организм қажетсіз сұйық заттарды қалай шығарады? | Балаларға денедегі артық заттарды бөлу жүйесіндегі ағзалар құрылыым мен олардың жұмысы туралы түсінік беру; тазалық тәртіптерін орындау қажеттігіне үйрету. |
Диалогтық оқыту
Пайым ОүБ АКТ ОЖЕСОжО ОБжК |
Сұрақ-жауап, ауызша рефлексия арқылы |
Бүйрек пен зәр шығару жолдары жайлы түсінік алады. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
|
ОүБ –1
ОүБ -5 ОүБ-3 |
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау Эссе жазу |
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |