Қазақстан тарихы 7-сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар. Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.
Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат. Пән мұғалімі :
Тақырыбы | Сағ/с |
Мер
зімі |
Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі
|
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау | Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) | Негізгі дерек көздері | ||||||
1 | Кіріспе | 1 |
|
Оқулық мазмұнымен
танысу. |
Iм-диалогтік оқыту
Жеке тапсырмалар
|
Дүниетанымы
кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады. |
Мадақтау,
кері байланыс |
Кеңейтілген тапсырмалар |
Оқулық.элек
тронды оқулық |
|||||
І бөлім: «Ерте ортағасырлардағы Қазақстан» (11 сағат) Бірінші тарау. Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 7 сағат /
|
||||||||||||||
2 | № 1.Түрік қағанаты | 1 | Қазақ жеріндегі ортағасырлық мемлекеттің құрылуын, түркі өркениетінің қалыптасуын көрсету |
СТО, АКТ диалогтік
оқыту,себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар |
Мәтін мазмұнындағы нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады
|
ОүБ-,1-2,5;
өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;
|
Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесу, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар |
Ғаламтор
Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН |
||||||
3 |
№ 2.Батыс түрік қағанаты
|
1
|
Батыс түрік қағанатын меңгерту
Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, |
СТО, АКТ Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс,диалогтік оқыту, ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, АКТ, ОүБ
«Жарнама» постер «Қос жазба күнделігі» |
Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, |
ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс
|
Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар |
Ғаламтор
Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН |
||||||
4 |
№ 3. Түргеш қағанаты
|
1
|
Түргеш қағанаты мазмұнын меңгерту, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу |
СТО, АКТ диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, жеке, топтық жұмыс
Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» |
Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу |