Қазақстан тарихы 7-сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар. Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.

29 октябрь 2016, Суббота
1 854
0

Орта  мерзімді жоспар. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.

Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.  Пән мұғалімі :

Тақырыбы Сағ/с Мер

 

зімі

Оқып-үйренудің негізгі

 

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі

 

 

 

 

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) Негізгі дерек көздері
 1 Кіріспе 1  

 

 

Оқулық мазмұнымен

 

танысу.

Iм-диалогтік оқыту

 

Жеке тапсырмалар

 

Дүниетанымы

 

кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады.

Мадақтау,

 

кері байланыс

Кеңейтілген тапсырмалар Оқулық.элек

 

тронды оқулық

 

 

І бөлім: «Ерте ортағасырлардағы Қазақстан» (11 сағат)

Бірінші тарау.

Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 7 сағат /

 

2                                         № 1.Түрік   қағанаты  1   Қазақ жеріндегі ортағасырлық мемлекеттің құрылуын, түркі өркениетінің қалыптасуын көрсету СТО, АКТ диалогтік

 

оқыту,себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар

Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар

Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады

 

 

ОүБ-,1-2,5;

 

өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады;

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесу, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар Ғаламтор

 

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

3 № 2.Батыс түрік қағанаты

 

 

1

 

 

 

  Батыс түрік қағанатын меңгерту

 

Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау,

СТО, АКТ Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс,диалогтік оқыту, ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, АКТ, ОүБ

 

«Жарнама» постер

«Қос жазба күнделігі»

Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс

 

 

 

Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және  топтық тапсырмалар Ғаламтор

 

Оқулық

«Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН

4 № 3. Түргеш қағанаты

 

 

 

 

1

 

  Түргеш қағанаты мазмұнын  меңгерту, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу СТО, АКТ диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, жеке, топтық жұмыс

 

Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Алған білімдерін өзгелермен бөліседі,   анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. Мадақтау, формативті  бағалау Топтық тапсырмалар, әңгімелесу

 

Комментарии:
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: e-jospar@mail.ru Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2018