Қазақстан тарихы 7-сынып ОМЖ Орта мерзімді жоспар. Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат.
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып. Қазақстан тарихы пәні.
Барлығы -68 сағат. Аптасына 2-сағат. Пән мұғалімі :
| Тақырыбы | Сағ/с | Мер 
 зімі | Оқып-үйренудің негізгі 
 мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі 
 
 
 
 | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау | Бәрін қоса есептегенде (дарынды балалар) | Негізгі дерек көздері | ||||||
| 1 | Кіріспе | 1 | 
 
 | Оқулық мазмұнымен 
 танысу. | Iм-диалогтік оқыту 
 Жеке тапсырмалар 
 | Дүниетанымы 
 кеңейеді ,өзара қарым-қатынастары артады. | Мадақтау, 
 кері байланыс | Кеңейтілген тапсырмалар | Оқулық.элек 
 тронды оқулық | |||||
| 
 І бөлім: «Ерте ортағасырлардағы Қазақстан» (11 сағат) Бірінші тарау. Ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер / 7 сағат / 
 | ||||||||||||||
| 2 | № 1.Түрік қағанаты | 1 | Қазақ жеріндегі ортағасырлық мемлекеттің құрылуын, түркі өркениетінің қалыптасуын көрсету | СТО, АКТ диалогтік 
 оқыту,себептерді негіздеу, мәтінмен топтық, жұптық, жеке жұмыста,ББҮ кестесі, проблемалық сұрақтар Шағын топта мини-жоба қорғау, деңгейлік тапсырмалар | Мәтін мазмұнындағы  нақты деректерді негіздейді, қорытынды шығарады, барлық көзқарастарға көңіл бөледі, өзара жақын қарым-қатынас орнатады 
 
 | ОүБ-,1-2,5; 
 өзін-өзі және жұптық бағалау жайлы түсінеді, қызығады; 
 
 | Қалың, жұқа сұрақтар, әңгімелесу, ізденушілік жеке және жұптық, топтық тапсырмалар | Ғаламтор 
 Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||||||
| 3 | № 2.Батыс түрік қағанаты 
 
 | 1 
 
 
 | Батыс түрік қағанатын меңгерту 
 Оқушылардың ізденушілік білік- дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау, | СТО, АКТ Кеңейтілген тапсырмалар, дәптермен жұмыс,диалогтік оқыту, ұтқырлық, пайым. Топқа бөлу, жеке жұмыс, АКТ, ОүБ 
 «Жарнама» постер «Қос жазба күнделігі» | Топта бір-бірінің пікірлерін тыңдай отырып, сөйлеу шеберлігі, белсенділігі артады, | ОүБ оқушылардың түсіндірулері, диагностикалық сұрау, кері байланыс 
 
 
 | Қалың, жұқа сұрақтар, жеке және топтық тапсырмалар | Ғаламтор 
 Оқулық «Қазақстан тарихы әдістемесі » журналы, МАН | ||||||
| 4 | № 3. Түргеш қағанаты 
 
 | 
 1 
 | Түргеш қағанаты мазмұнын меңгерту, алған білімдерін өмірмен байланыстыруға машықтандыру, логикалық, аналитикалық талдау жасауға бейімдеу | СТО, АКТ диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме, жеке, топтық жұмыс 
 Проблемалық сұрақтар, эссе мәтіні арқылы, «екі жұлдыз, бір ұсыныс» | Алған білімдерін өзгелермен бөліседі, анализдейді, салыстырады, ойын еркін жеткізеді, жіктейді. | Мадақтау, формативті бағалау | Топтық тапсырмалар, әңгімелесу | |||||||

