Математика 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан
І тоқсан
2-сыныпта өткенді қайталау.
1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту.
р/с | Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің
мақсаттары |
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бүкіл оқушылар
дың үйренгенін қайдан білеміз |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатын
дағы бағаны қоса, бағалау |
Бәрін қоса есептеген
де |
Негізгі дерек көздері |
1 | Оқу, жазу, топтау, сандарды салыстыру. 1000 көлеміндегі сандар нумерациясын қайталау. Кестелік қосу және азайту. Ауызша қосу және азайту. | 1000 көлеміндегі сандар нумерациясын қайталау, сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын дамыту. |
Диалогтық оқыту
Пайым ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (ауызша) |
Кестелік қосу және азайту тәсілдерін пысықтайды. Топта бірлесіп жұмыс жасауға қалыптасады. |
ОүБ – 1
ОүБ – 5
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
2
|
Қосу және азайтудың ауызша тәсілдері | 1000 көлеміндегі сандардың қосындысы мен айырмасын табу дағдыларын жетілдіру; есептің дұрыстығын тексеру үшін қосу және азайту кезінде сандар арасындағы байланыс туралы білімдерін саналы түрде пайдалануға үйрету. |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық ОүБ АКТ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша)
|
Ауызша қосу және азайту тәсілдерін қайталайды. Бірін-бірі бағалауға үйренеді.
|
ОүБ –1
ОүБ-2 ОүБ -5 |
Ашық, жабық сұрақтар.
Жоба қорғау |
Әдістемелік құрал,
ғаламтор МАН |
3
|
Қосу және азайтудың жазбаша тәсілдері | Үш таңбалы сандар құру, оларды қосу және азайту тәсілдері туралы білімдерін қорытындылау және алған білімдерін таныс жағдайда қолдана білу. |
Диалогтық оқыту Ұтқырлық, тәртіп
ОүБ АКТ ТжДБО ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтайды. Жауапкершілікті сезінеді. Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ – 1
ОүБ – 2 ОүБ — 5 |
Кеңейтілген тапсырмалар |
«Бастауыш мектеп» журналы,
оқулық, МАН, ғаламтор |
4 | Теңдеулер шешу. Теңдік және теңсіздік құрастыру | Оқушылардың теңдіктер мен теңсіздіктер туралы білімдерін нақтылау; қосу мен азайту компоненттерінің өзара байланысы туралы білімі негізінде теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. |
Диалогтық оқыту
Пайым, ұтқырлық ОүБ АКТ ОБжК |
Сәйкестендіру тесті арқылы | Теңдік және теңсіздік құрастырып үйренеді. Бір-бірін шынайы бағалауға үйренеді. |
ОүБ – 2 ОүБ — 5
|
Зерттеу жұмысы.
Ашық-жабық сұрақтар |
Ғаламтор,
оқулық, әдістемелік құрал, МАН |
5 | Оқушылардың білім, білік, дағдыларын пысықтау. №1 өзіндік жұмыс | 1000 көлемінде есеп жүргізу, ауызша және жазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық, пайым ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Оқушылар рефлексиясы арқылы (жазбаша) | Бірін-бірі бағалауға үйренеді |
ОүБ-1
ОүБ-2 |
Зерттеу жұмысы
Ашық сұрақтар
|
Ғаламтор,
оқулық |
6 | Бақылау жұмысы. Білімдерін тексеру | 1000 көлеміндегі қосу және азайту тақырыбы бойынша алған білім, білік, дағдыларын жетілдіру. |
Диалогтық оқыту
Ұтқырлық ОүБ ОЖЕСОжО ОБжК |
Бақылау жұмысынан | Уақытты бағалау қажеттігін түсінеді. |
ОүБ – 1
ОүБ – 5
|
Зерттеу жұмысы
Ашық, жабық сұрақтар |
Оқулық, әдістемелік құрал,
МАН, ғаламтор |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
30 октябрь 2016, Воскресенье
Математика 3 сынып жоспар
30 октябрь 2016, Воскресенье
Математика 4-сынып ОМЖ. Барлығы – 170 сағат, аптасына 5 сағаттан
30 октябрь 2016, Воскресенье
Математика 2-сынып ОМЖ Орта мерзімдік жоспар Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан
29 октябрь 2016, Суббота
Қазақ тілі 3 сынып ОМЖ орта мерзім жоспары 1,2,3,4 тоқсан
05 октябрь 2016, Среда
Математикадан 2-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар АЛМАТЫ КІТАП
Комментарии: