» » Дүниетану 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспары; ОМЖ орта мерзімді сабақ жоспары

Дүниетану 4 сынып ҚМЖ қысқа мерзім сабақ жоспары; ОМЖ орта мерзімді сабақ жоспары

07 ноябрь 2016, Понедельник
1 371
0

Күні:            

Сабақтың тақырыбы: Тіршіліктің пайда болуы
Жалпы мақсаты Адам қайдан, қашан пайда болғаны жөнінде қасиетті діни кітап пен ғылыми зерттеудегі айтылған ойларды оқып,үйрену.
Оқу нәтижесі Оқушылар жер бетінде тіршіліктің қалай пайда болғанын және адамзаттың пайда болуы жайлы біледі
Түйінді идеялар Оқушылар басқа да дерек көздерінен оқыған материалдарын айтып, ой бөлісуі тиіс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалім немен айналысады Оқушылар немен айналысады
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

а/сергіту сәті                2мин

б/топқа бөлу                 3мин

2.Қызығушылықты ояту

-Балалар ,  Дүниетану сабағы бізге нені үйретті?

-Бізді қоршаған орта  деп нені атаймыз?

-Адам мен табиғат   бір-біріне тәуелді ме?

-Адамға ең қажетті   не деп ойлайсыңдар?

3.Мағынаны тану

а/Мәтінмен жұмыс   10 м

 

ә/ Топқа бөлу /стикер арқылы  2м/

б/ Дарынды оқушыларға  «Т»кестесі беріледі

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалған оқушыларға сұрақ-жауап беріледі.

 

в/Қосымша дерек көз

4.Ой толғаныс

Венн диаграммасы       10 мин

 

5.Дәптермен жұмыс

6.Үйге тапсырма

Шығармашылық тапсырма

7.Бағалау   3мин

8.Кері байланыс

1мин

1.а/Оқушылар сергіту сәтін барлығы бірігіп орындайды

 

б/ стикер түстері  арқылы топқа бөлінеді

 

2.Оқушыларға қойылған сұрақтарға жауап беріп, ой бөліседі.

 

 

 

 

 

 

3.а /Оқушыларбөлінген 2 топ бойынша  мәтінмен танысады,бір-біріне түсіндіреді,мазмұнын айтып,талқылайды.

ә/Оқушыларды тағы да  стикер арқылы 2 топқа бөлінеді,басқа топқа келген соң өзінің тобынан не оқып-үйренгені туралы айтады.

б/Дарынды оқушылар кестені толтырып,дәлелдейді.

«Т» кестесі стратегиясы

 

 

  Ия    дәлелдеу Жоқ дәлелдеу
Ғалымдардың пайымдауынша, жер ғаламшары осыдан 5 миллиард жыл бұрын пайда болды. +  
Ежелгі адамдар етпен, әр түрлі тәтті тағамдармен қоректенген.   +
Балықтар, құстар, жәндіктер ерте заманда пайда болған жоқ, олар бертінде ғана пайда болған   +
Адамдар біртіндеп еңбек құралдарын жасауды, баспана салуды, киінуді үйренді. +  

1.Жер бетінде тіршілік қалай пайда болды?

2.Адам қалай пайда болды?Оның кейпінің өзгеру себебін айт?

3.Адамның арғы аталары қандай қиындықтарда бастан кешірді?

в/Екі топ берілген тапсырманы өздерінің ой-қиялдары арқылы орындайды.Тақырыпқа сай өз ойларын 0а5аз бетіне түсіріп, қазіргі заман мен ерте кездегі заманды салыстырады.

 

Оқушылар дәптерлеріне кітаптағы сөздікті жазып қояды.

Кітапханадан немесе қосымша ақпарат көздерінен тіршіліктің пайда болуы туралы мәліметтер жинастырып келу

Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік  құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта, жоғары сынып оқулықтары
Сабақты бағалау:  Формативті бағалау-ынталандыру,

 

Табыс критерилері арқылы бағалау

Жиынтық баға

Кері байланыс

Сабақ бойынша өзгертулер

 

 

 

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдар қалай өмір сүрді?
Жалпы мақсаты Ежелгі адамдардың қалай өмір сүргені жайлы оқып-үйрену
Оқу нәтижесі Оқушылар ерте заманда адамдардың қаалай өмір сүргені жайлы біледі,өз айын айта алады
Түйінді идеялар Оқушылар басқа да дерек көздерінен оқыған материалдарын айтып, ой бөлісуі тиіс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

 

 

Мұғалім немен айналысады Оқушылар немен айналысады
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

а/топқа бөлу                 3мин

2.Қызығушылықты ояту

Сергіту сәтін өткізу

 

3.Мағынаны тану

ББҮ кестесі

Білемін Білгім келеді Үйрендім
     

 

 

 

в/Қосымша дерек көз  /интербелсенді тақта/

1. Мұғалімнің түсіндірмесі. Алғашқы адам  қазақ жерінде бұдан 1 миллиондай жыл бұрын пайда болған .Мұны археологтардың жүргізген зерттеулері дәлелдеп отыр. «Археолог» деген  тарихты зерттеуші мамандар.Жердің даму тарихында «Мұз дәуірі»деп аталатын кезең болған. Бұл дәуірде жердің оңтүстігінде де, солтүстігінде де ауа райы күрт суытып ,соның салдарынан  ормандар жойылып, оның орнына далалы жерлер пайда болды. Ормандарда тіршілік еткен маймылдар енді ашық жерде қалып қойды.  Енді маймылдарға өз тіршілігін сақтап қалу оңайға соқпады. Суық желден ,азулы, тырнақты, жүйрік жыртқыштардан  қорғануға, даланы кезіп, азық тауып жеуге  бейімделу керек болды. Осындай суық ауа райына төзе алмағандары қырылып кетті. Ал тірі қалғандары таяқ,тас,сүйек сияқты заттарды алдыңғы аяқтарымен ұстап,солардың көмегімен жауларынан қорғанып, қорегін тауып жеді. Найзағай түсіп жанған отқа жылынды. Өртеніп өлген жануар етін жеп, оның шикі еттен дәмді екенін сезді.Қатал табиғат жағдайына бейімделгендері іріктеліп, сұрыпталып, жаңа жағдайға  төзімділігін арттыратын белгілері дамып, жетілгендері ғана тірі қалды.

Табиғаттың өзі ағзаға әсер етті . Табиғи сұрыптау нәтижесінде  көне дәуір адамы пайда болды. Бұны –табиғат перзенті деуге болады.

 

5.Дәптермен жұмыс

Сөздікпен жұмыс

 

4.Ой толғаныс

«Адам ақыл-ойының қол жеткен жетістіктері туралы »

6.Үйге тапсырма

7.Бағалау   3мин

8.Кері байланыс    1мин

а/ жапсырма арқылы  топқа бөлінеді

 

 

 

Оқушылар би, билеп сергіту сәтін жасайды.

 

3.а/Оқушылар кестенің білемін бөлігін толтырады.

Толтырған соң, әрі қарай білгім келеді бөлігіне өздерінің сұрақтарын жазады.

ә /Оқушыларбөлінген 2 топ бойынша  мәтінмен танысады ,мазмұнын айтып,талқылайды.Сосын үйрендім бөлігін толтырады.

 

б/Дарынды оқушыларға эссе беріледі.

«Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың айырмашылығы» туралы өз ойларын жазу.

 

в/Қалған оқушыларға  сұрақтар беріледі.

1.Ежелгі адамдар аңды қалай аулаған?

2.Адамдардың жануарлардан айырмашылығы неде?

3.Адам дамуында ең басты рөл атқарған не?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар дәптерлеріне кітаптағы сөздікті жазып қояды.

Тұрақ, қашау, үшкір зат, тылсым күштер

Оқушылар екі топ болып өз ойларын қағаз бетіне түсіреді.Оқушылардың шеберліктері сыналады.

 

 

Мәтінді түсініп оқу

 

Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік  құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта, жоғары сынып оқулықтары
Сабақты бағалау:  Формативті бағалау-ынталандыру,

 

Табыс критерилері арқылы бағалау

Жиынтық баға

Кері байланыс

Сабақ бойынша өзгертулер

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2019-2020