Физика 7-сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімді жоспар барлығы – 68 сағат, аптасына — 2 сағат
7-сынып , барлығы – 68 сағат, аптасына — 2 сағат І тоқсан
р/с | Сабақтың тақырыбы |
Сағат/
Мерзімі |
Оқып үйренудің мақсаттары | Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер | Модульдің қолданылуы | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Оқып үйренудің нәтижесі | Қолданған бағалау түрі | Үй тапсыр |
І.Физика ж/е астрономия туралы ғылымдар | |||||||||
1
|
Кіріспе. Табиғат ж/е адам . Физика-табиғат туралы ғылым.Физикалық ұғым-р. |
Топтық жұмыс,
сұрақ – жауап, миға абуыл, логикалық тізбек, синквейн әдісі |
АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару, және көшбасшылық, |
Оқушыларға
топтық тапсырма беру арқылы ынтымақ тастық атмосфераны қалыптастырады. Өз ойларын еркін жеткізеді. |
Өзін – өзі бағалау, жиынтық бағалау, формативті бағалау. |
§1, §2
|
|||
2
|
Физика ж/е техника. Астрономия аспан денелері туралы ғылым |
Топка бөлу әдісі,
блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау |
АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Диалогтік сөйлесуге тартылады, топтық тапсырма, дарынды және талантты оқушыларды тартады , ережеге бағынады. |
Топтағы оқушлар бір – бірін бағалау, формативті бағалау.
Жиынтық бағалау. |
§3, §4
|
|||
3
|
Орталық Азия ғалым-ның ғылымды дамытудағы ролі Ерте дүниедегі халық астрономиясы |
Кластер,
топтық жұмыс, кубизм әдісі, 6 қалпақ стратегиясы, ВЕНН диаграммасы, Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, дарынды және талантты баламен жұмыс, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. |
Оқушылар
жұптық, топтық тапсырма арқылы бір-бірін сабаққа тартады, шығарманы талдауға үйренеді. |
Топтар бір-бірін бағалау, мадақтау арқылы бағалау, формативті бағалау. Жиынтық бағалау. |
§5, §6 |
|||
4
|
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістемесі.Физикалық эксперимент |
«INSЕRT» стратегиясы,
кубизм әдісі, ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі.
|
Оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. АКТ. Талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқытудағы көшбасшылық |
Бір- бірін тындауға үйренеді, оқушыларға
жұптық,топтық тапсырма беру арқылы ойын ортаға салуын қалыптастырады. |
. | Өзін – өзі бағалау, мадақтау арқылы бағалау. формативті бағалау. Жиынтық бағалау. |
§7, §8 |
||
5
|
Физикалық теория. Физикалық шама. Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеудің дәлдігі |
Топтық жұмыс,
сұрақ – жауап, миға абуыл, логикалық тізбек, синквейн әдісі |
АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару, және көшбасшылық, |
Оқушыларға
топтық тапсырма беру арқылы ынтымақ тастық атмосфераны қалыптастырады. Өз ойларын еркін жеткізеді. |
Өзін – өзі бағалау, жиынтық бағалау, формативті бағалау. |
§9, §10 |
|||
6
|
Өлшеулердің метрлік жүйесі.Үлкен ж/е кіші сандарды ықшамдап жазу.
|
Топка бөлу әдісі,
блум таксаномиясы, сын тұрғысынан ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы, сатылай кешенді талдау |
АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Диалогтік сөйлесуге тартылады, топтық тапсырма, дарынды және талантты оқушыларды тартады , ережеге бағынады. |
Топтағы оқушлар бір – бірін бағалау, формативті бағалау.
Жиынтық бағалау. |
§11, §12 , §13 4 –жат. №3, 6 орындау |
|||
7 | №1. зертханалық жұмыс. Өлшеуіш цилиндр-дің бөлік-ң құнын анықтау. Дененің көлемін өлшеу. |
Кластер,
топтық жұмыс, кубизм әдісі, 6 қалпақ стратегиясы, ВЕНН диаграммасы, Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, дарынды және талантты баламен жұмыс, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. |
Оқушылар
жұптық, топтық тапсырма арқылы бір-бірін сабаққа тартады, шығарманы талдауға үйренеді. |
Топтар бір-бірін бағалау, мадақтау арқылы бағалау, формативті бағалау. Жиынтық бағалау. | қайталау | |||
|
ІІ. Заттың құрылысы |