» » Физика 7-сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімді жоспар барлығы – 68 сағат, аптасына — 2 сағат

Физика 7-сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімді жоспар барлығы – 68 сағат, аптасына — 2 сағат

03 ноябрь 2016, Четверг
1 409
0

7-сынып , барлығы – 68 сағат, аптасына — 2 сағат          І тоқсан 

р/с Сабақтың тақырыбы Сағат/

 

Мерзімі

Оқып үйренудің мақсаттары Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер Модульдің қолданылуы Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Оқып үйренудің нәтижесі Қолданған бағалау түрі Үй тапсыр
І.Физика ж/е астрономия туралы ғылымдар
1

 

 

 

Кіріспе. Табиғат ж/е адам . Физика-табиғат туралы ғылым.Физикалық ұғым-р.     Топтық жұмыс,

 

сұрақ – жауап,

миға абуыл, логикалық тізбек, синквейн әдісі

АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару, және көшбасшылық, Оқушыларға

 

топтық тапсырма беру арқылы ынтымақ тастық атмосфераны қалыптастырады. Өз ойларын еркін жеткізеді.

  Өзін – өзі бағалау, жиынтық бағалау, формативті бағалау. §1, §2

 

 

 

2

 

 

 

Физика ж/е техника. Астрономия аспан денелері туралы ғылым     Топка бөлу әдісі,

 

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан  ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы,  сатылай кешенді талдау

АКТ,  оқытудағы жаңа тәсілдер,  сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау Диалогтік сөйлесуге тартылады, топтық тапсырма,  дарынды және талантты оқушыларды тартады , ережеге бағынады.   Топтағы оқушлар бір – бірін бағалау, формативті бағалау.

 

Жиынтық бағалау.

 

 

§3, §4

 

3

 

 

 

Орталық Азия ғалым-ның ғылымды дамытудағы ролі  Ерте дүниедегі халық астрономиясы     Кластер,

 

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау.

Оқыту мен оқудағы жаңа  тәсілдер, дарынды және талантты баламен жұмыс, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. Оқушылар

 

жұптық, топтық тапсырма арқылы бір-бірін сабаққа тартады, шығарманы талдауға үйренеді.

  Топтар бір-бірін бағалау, мадақтау арқылы бағалау, формативті бағалау. Жиынтық бағалау.  

 

 

§5, §6

 

 

4

 

 

 

 

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістемесі.Физикалық эксперимент

    «INSЕRT» стратегиясы,

 

кубизм әдісі,

ВЕНН диаграммасы, СКТ, миға шабуыл, кейс стади әдісі.

 

Оқудағы жаңа тәсілдер.

 

Сыни      тұрғыдан ойлауға үйрету.

АКТ.

Талантты және дарынды балалар ды оқыту,

Оқытудағы   көшбасшылық

Бір- бірін тындауға үйренеді,   оқушыларға

 

жұптық,топтық тапсырма беру арқылы ойын ортаға салуын қалыптастырады.

. Өзін – өзі бағалау, мадақтау арқылы бағалау.  формативті бағалау. Жиынтық бағалау.  

 

 

 

§7, §8

5

 

 

 

Физикалық теория. Физикалық шама. Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеудің дәлдігі     Топтық жұмыс,

 

сұрақ – жауап,

миға абуыл, логикалық тізбек, синквейн әдісі

АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару, және көшбасшылық, Оқушыларға

 

топтық тапсырма беру арқылы ынтымақ тастық атмосфераны қалыптастырады. Өз ойларын еркін жеткізеді.

  Өзін – өзі бағалау, жиынтық бағалау, формативті бағалау.  

 

 

§9, §10

 

 

6

 

 

 

 

 

Өлшеулердің метрлік жүйесі.Үлкен ж/е кіші сандарды ықшамдап жазу.

 

    Топка бөлу әдісі,

 

блум таксаномиясы, сын тұрғысынан  ойлау әдісі, өзін-өзі реттеу, топтастыру стратегиясы,  сатылай кешенді талдау

АКТ,  оқытудағы жаңа тәсілдер,  сыни тұрғыдан ойлау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау Диалогтік сөйлесуге тартылады, топтық тапсырма,  дарынды және талантты оқушыларды тартады , ережеге бағынады.   Топтағы оқушлар бір – бірін бағалау, формативті бағалау.

 

Жиынтық бағалау.

 

 

§11, §12 , §13

4 –жат. №3, 6 орындау

7 №1. зертханалық жұмыс. Өлшеуіш цилиндр-дің бөлік-ң құнын анықтау. Дененің көлемін өлшеу.     Кластер,

 

топтық жұмыс,

кубизм әдісі,

6 қалпақ стратегиясы,

ВЕНН диаграммасы,

Джигсо әдісі, сатылай кешенді талдау.

Оқыту мен оқудағы жаңа  тәсілдер, дарынды және талантты баламен жұмыс, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау. Оқушылар

 

жұптық, топтық тапсырма арқылы бір-бірін сабаққа тартады, шығарманы талдауға үйренеді.

  Топтар бір-бірін бағалау, мадақтау арқылы бағалау, формативті бағалау. Жиынтық бағалау. қайталау
 

 

 

ІІ. Заттың құрылысы

 

Комментарии: