» » Математика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспарлары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат

Математика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспарлары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат

31 октябрь 2016, Понедельник
1 501
0

Математика   6-сыныпқа арналған тақырыптық -күнтізбелік жоспар

Аптасына  6 сағат, барлығы  204 сағат

 

 

Сабақтың тақырыбы Сағ

 

саны

Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында оқытуды бағалау 7модульдің енгізілуі Негізгі дерек көздері
    5 – сыныптағы  математика курсын  қайталау—  12с
1 1 Санды  және  әріпті  өрнектер. Өрнектерді  ықшамдау 1 Қайталау арқылы санды  және  әріпті  өрнектермен  таныса отырып, тапсырмалаврдың мазмұнын ашады, , түсініп есеп шығаруды дамытады.  Оқушылар санды және өрнек әріпті біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Сұрақ-жауап болжау, «Жигсо»,рольге бөлу, Венн диаграммасы Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы  басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  
2 2 Теңдеу. Мәтінді  есептер  теңдеудің  көмегімен  шығару 1   Мәтінді  есептер  теңдеудің  көмегімен  шығару арқылы дағдыларын жетілдіру Мәтінді  есептер  теңдеудің  көмегімен  шығару жүйесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

миға шабуыл,топтастыру

 

сәйкестендіру ,рөлге бөліну,тізбектеп оқу,ой қозғау.

Басбармақ, смайликтер арқылы.  
3 3 Натурал  сандарды 2,5, 10-ға  бөлінгіштік  белгілері 1 Натурал сандар ұғымын үсінеді, басқа сандар мен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді  үйренеді  Оқушылар  натурал сандармен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады Интервью әдісі, топпен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, венн диаграммасы,

 

бес жолды өлең

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы  
4 4 Натурал  сандарды 3,9 -ға  бөлінгіштік  белгілері 1  Натурал  сандарды 3,9 -ға  бөлінгіштік  белгілері ндегі қасиеттерін салыстыра отырып,
есептер шығаруда пайдаланады
Натурал  сандарды 3,9 -ға  бөлінгіштік  белгілері н ажыратып, анықтамаларды  меңгереді .

 

 

Тренинг  « Онға дейін санау» Домино ойыны Интервью әдісі,

 

Жиксо, семантикалық карта

Бағалау критерийі арқылы  топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы  
5 5 ЕҮОБ пен ЕКОЕ  табуға   есептер  шығару 1 Тақырыптың мазмұнын меңгеру арқылы    топпен жұмыс істеуидеясына пайдаланады . Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға  машықтары дамиды.

 

 

Тренинг «Егер мен» мозаика ойыны,

 

РАФТ,

ыстық орындық, салыстырмалы карта, академиялық дау-дамай,

 

Бағалау критерийі арқылы  топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы  басқару және көшбасшылық, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  

 

Комментарии: