» » Алгебра 11 сынып ОМЖ. Орта мерзім жоспары (аптасына 3 рет, 102 сағат)

Алгебра 11 сынып ОМЖ. Орта мерзім жоспары (аптасына 3 рет, 102 сағат)

30 октябрь 2016, Воскресенье
850
0

Алгебра 11 сынып –орта мерзім жоспары       ( аптасына 3 рет, 102 сағат)

 

 

Р/с Тақырыбы   Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Үйрену мақсатында оқытуды бағалау 7модульдің енгізілуі Негізгі дерек көздері
      «10-сыныптағы алгебра жəне анализ бастамалары курсын қайталау» (6 сағ). 6

 

  Мақсаты: : Жаңа идеяға апаратын өзара байланысты көре білу үшін шығармашылық ойлауға үйрену.

Баланың  интеллектуалдық дамуының негізін салу.

 

1 Функцияның  графигін   қарапайым  түрлендірулер. Тригонометриялық  функциялардың  қасиеттері мен графиктері. 1 Функцияны түрлендіру сандар  жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді

 

 

 

 

 

 Оқушылар  функция ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап болжау, «Жигсо»,рольге бөлу, Венн диаграммасы Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту.

 

Білім беру үшін және оқуды бағалау.

 

Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану.

 

Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

 

Оқытуды басқару және көшбасшылық.

 
2 Тригонометриялық  теңдеулер  жəне  олардың жүйелері. 1 Тригонометриялық теңдеулер туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды, есептер шығаруда қолданады

 

 

 

Тригонометрия ұғымын жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

 

 

миға шабуыл,топтастыру

 

сәйкестендіру ,рөлге бөліну,тізбектеп оқу,ой қозғау.

Басбармақ, смайликтер арқылы.  
3 Тригонометриялық  теңсіздіктер жəне олардың жүйелері. 1 Тргигнометрялық теңсіздіктер оқи отырып   ойларын  анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады

 

 

 

 

 

 Тригонометиямен жұмыс істеуде    анықтамаларды  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады

 

 

 

 

 

 

Интервью әдісі, топпен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, венн диаграммасы,

 

бес жолды өлең

Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы  
4 Туындыны  есептеу. Функцияның   графигіне жүргізілген  жанаманың   теңдеуі. 1 Туынды формула мен  мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер  шығаруда пайдаланады Туынды тақырыбын түсінеді    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

 

 

Тренинг  « Онға дейін санау» Домино ойыны Интервью әдісі,

 

Жиксо, семантикалық карта

Бағалау критерийі арқылы  топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы  

 

Комментарии:
Сабақ жоспарлары барлық пәннен ҚМЖ, ОМЖ, ҰМЖ | Планы КСП ССП ДСП
Электронная почта: [email protected] Ватсап: 8(707) 403-01-01 © 2020-2021