Алгебра 11 сынып ОМЖ. Орта мерзім жоспары (аптасына 3 рет, 102 сағат)
Алгебра 11 сынып –орта мерзім жоспары ( аптасына 3 рет, 102 сағат)
Р/с | Тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында оқытуды бағалау | 7модульдің енгізілуі | Негізгі дерек көздері | ||
«10-сыныптағы алгебра жəне анализ бастамалары курсын қайталау» (6 сағ). 6
Мақсаты: : Жаңа идеяға апаратын өзара байланысты көре білу үшін шығармашылық ойлауға үйрену. Баланың интеллектуалдық дамуының негізін салу.
|
|||||||||
1 | Функцияның графигін қарапайым түрлендірулер. Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері. | 1 |
Функцияны түрлендіру сандар жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
|
Оқушылар функция ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
|
Сұрақ-жауап болжау, «Жигсо»,рольге бөлу, Венн диаграммасы | Өзін-өзі бағалау стикерлер арқылы. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту.
Білім беру үшін және оқуды бағалау.
Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану.
Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
||
2 | Тригонометриялық теңдеулер жəне олардың жүйелері. | 1 |
Тригонометриялық теңдеулер туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды, есептер шығаруда қолданады
|
Тригонометрия ұғымын жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
миға шабуыл,топтастыру
сәйкестендіру ,рөлге бөліну,тізбектеп оқу,ой қозғау. |
Басбармақ, смайликтер арқылы. | |||
3 | Тригонометриялық теңсіздіктер жəне олардың жүйелері. | 1 |
Тргигнометрялық теңсіздіктер оқи отырып ойларын анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады
|
Тригонометиямен жұмыс істеуде анықтамаларды біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
|
Интервью әдісі, топпен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, венн диаграммасы,
бес жолды өлең |
Бағалау критерий,бағдаршам,кері байланыс арқылы | |||
4 | Туындыны есептеу. Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі. | 1 | Туынды формула мен мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
Туынды тақырыбын түсінеді ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
|
Тренинг « Онға дейін санау» Домино ойыны Интервью әдісі,
Жиксо, семантикалық карта |
Бағалау критерийі арқылы топ арасында бір-бірін бағалау, кері әсер парағы |
АЛГЕБРА ГЕОМЕТРИЯ МАТЕМАТИКА ПОУРОЧНЫЕ ПЛАНЫ СРЕДНЕСРОЧНОЕ КРАТКОСРОЧНОЕ ПЛАНЫ ССП КСП КАЛЕНДАРНОЕ КТП
Похожие статьи:
31 октябрь 2016, Понедельник
Математика 5 сынып ОМЖ. Математика 5-сыныпқа арналған орта мерзім жоспары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Математика 6 сынып ОМЖ орта мерзім жоспарлары. Аптасына 6 сағат, барлығы 204 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 7 сынып ОМЖ. Алгебра пәнінен орта мерзім жоспары. 7-сыныпқа арналған тақырыптық- күнтізбелік жоспар. Аптасына 3 сағат,барлығы 102 сағат
31 октябрь 2016, Понедельник
Алгебра 8 сынып ОМЖ
30 октябрь 2016, Воскресенье
Алгебра 10 сынып ОЖМ. Алгебра 10-сынып ұзақ мерзім жоспары (барлығы 102 сағ, аптасына 3 сағ)
Комментарии: